Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-21 12:24

Gedoe met medicijnen en vergoeding. Elke partij zegt iets anders en ik word van kastje naar de muur gestuurd. Medische noodzaak op recept, maar toch geen vergoeding en het ligt allemaal aan de ander.

Leuk, maar had van tevoren gezegd dat ik ruim 50 euro per maand kwijt zou zijn aan medicatie. Dat kan ik niet betalen := nu achteraf dus ineens de mededeling dat ik het niet vergoed krijg. En dat ze het toch gaan proberen, waarom kon dit niet vooraf gemeld worden? Dan had ik toen alles kunnen regelen.

Myfairytale

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-21 12:40

De bosvruchtenthee is niet lekker.
Spiegelglad vanochtend op de weg, durfde zelfs lopend echt niet verder en ben maar terug gegaan.

sureido

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-21 12:44

April doet wat hij wil. Kan zomaar zijn dat je je winterbanden dan nog wel eens nodig kan hebben.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-21 12:47

sureido schreef:
April doet wat hij wil. Kan zomaar zijn dat je je winterbanden dan nog wel eens nodig kan hebben.

Of het net als vorig jaar 30 graden is :9.

Knudd

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-21 12:56

Woningnood woningnood en dus maar weer degraderen tot een kamer zoeken. Misschien kan ik eindelijk in een grotemensenwoning wonen als ik 40 ben. Fijn :)

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-21 12:58

lenaa_tje schreef:
Maddy_Paola schreef:
Enige ergernis aan warmer weer is dat ik dan weer de winterbanden moet gaan wisselen voor zomerbanden eigenlijk, maar ik vraag me af of dit weer aanhoudt of dat t toch weer koud wordt...

Nah je hoeft echt niet direct te wisselen. Hier houden we altijd maart/april - november aan voor het wisselen.
Ook bij 7 graden en nat weer heb je er voordeel aan en dat zal nog wel voorkomen

In dl doe je dit eind april begin mei
En in de maand oktober weer wisselen

Kookaburra

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-21 13:02

Loeky01 schreef:
Kookaburra schreef:
Ik meld me.
Kom er net achter dat ik deze week wasverzachter heb gekocht ipv wasmiddel. En natuurlijk geen bonnetje meer. Daarnaast werkt de site van de energieleverancier niet terwijl ik een contract moet afsluiten. En vannacht, dus za op zo, werd ik wakker met 1 slapende arm waarna ik even in paniek schoot met 'de helft van mijn lichaam doet het niet', totdat mijn hoofd goed wakker werd en dacht: 'ooh, je lag op je eigen arm, waardoor'.

Argh, tis mijn dag niet.

Bij onze supermarkt mag je spullen die ongeopend en niet uit het koelschap komen zonder bon meestal wel retourneren. Zeker om de bedragen van wasmiddelen is het de poging waard.

Aah, bedankt voor de tip!

lenaa_tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-21 13:03

Toen ik veel in Duitsland reed, reed ik op all seasons met een sneeuwvlok symbool. Zo ben ik daar wel eens begin mei in een sneeuwbui belandt :') leuk die regel van verplicht onder winterse omstandigheden

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-21 13:08

Postnl die de auto remt voor onze deur, en vervolgens weer weg rijdt zonder ons pakket af te leveren. :?

HHorseA

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-21 13:14

In maart trg gaan werken.ffff en mn kindje afgeven :(

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-21 13:15

Mijn pakket van de Ikea die tussen 15.30 - 18.00 uur afgeleverd zou worden, maar nog niet ontvangen door PostNL zelf. _O-

Geloof dus nooit dat ik vandaag een pakket ga krijgen. _O-

Kairos

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-21 13:16

Marcella schreef:
Mijn pakket van de Ikea die tussen 15.30 - 18.00 uur afgeleverd zou worden, maar nog niet ontvangen door PostNL zelf. _O-

Denk dat het sowieso een rommeltje is atm, want wij zouden zaterdag een pakket ontvangen, werd toen verzet naar vandaag en is nu alweer verplaatst naar morgen :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-21 13:19

Echt 0 concentratie vandaag...

Kookaburra

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-21 13:23

Marcella schreef:

Bij mij stonden ze wel plots voor de deur. Met 1 pakket. Andere pakket van dezelfde verkoper komt waarschijnlijk vandaag. Een week later :+

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-21 13:24

Nayomie schreef:
Postnl die de auto remt voor onze deur, en vervolgens weer weg rijdt zonder ons pakket af te leveren. :?

Ah fijn. Heb hem dus voorbij zien komen, hij is naar kennissen gegaan, en nu krijg ik een melding dat we niet thuis waren. Dit heeft hij vorige week ook geflikt.

Liebeskind

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-21 13:25

taartjee schreef:
De wcbril die vrijwel standaard omhoog staat bij mijn vriend thuis (huishouden met 3 zonen en de ouders).

Je moet je vriend direct leren zittend te plassen.

marley93

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-21 13:28

Mijn cameratas is nog steeds niet bezorgd... Ik snap dat ze het druk hebben, maar mijn andere pakketjes zijn wèl gewoon binnengekomen, en deze dus niet. Status staat ook nog steeds op 'Bezorgtijd niet bekend'. Al 4 dagen. -O-

michelle___

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-21 13:29

Officieel mijn baan kwijt -O- . Het scheelt dat ik een vast contract had en niet zelf ontslag heb genomen, dus ik kom niet met lege handen te zitten.

Inmiddels nu ik een weg heb gevonden in de banenmarkt merk ik gewoon dat deze overheated is.

Mijn schoonzus werkt voor de gemeente en is na 1x solliciteren wel gelijk ergens aangenomen. Maar ook binnen de gemeente.

En nu voel ik een beetje dat ik met de nek aangekeken wordt door mijn schoonmoeder met opmerkingen zoals "Misschien moet je ... vragen of zin voor jou kan solliciteren, haar lukt het wel". Zucht. Hele andere branche, heel ander cv, gewoon niet vergelijkbaar.

En nu vriendlief, die al sinds geboorte zelfstandig ondernemer is mij wilt uitleggen hoe ik een CV maak? >;)

Ik voel me een beetje onder druk gezet, al zal het wel goed bedoelt zijn allemaal. Vind het gewoon niet fijn al deze tegenslagen. ;(

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-21 13:34

michelle___ schreef:
Officieel mijn baan kwijt -O- . Het scheelt dat ik een vast contract had en niet zelf ontslag heb genomen, dus ik kom niet met lege handen te zitten.

Inmiddels nu ik een weg heb gevonden in de banenmarkt merk ik gewoon dat deze overheated is.

Mijn schoonzus werkt voor de gemeente en is na 1x solliciteren wel gelijk ergens aangenomen. Maar ook binnen de gemeente.

En nu voel ik een beetje dat ik met de nek aangekeken wordt door mijn schoonmoeder met opmerkingen zoals "Misschien moet je ... vragen of zin voor jou kan solliciteren, haar lukt het wel". Zucht. Hele andere branche, heel ander cv, gewoon niet vergelijkbaar.

En nu vriendlief, die al sinds geboorte zelfstandig ondernemer is mij wilt uitleggen hoe ik een CV maak? >;)

Ik voel me een beetje onder druk gezet, al zal het wel goed bedoelt zijn allemaal. Vind het gewoon niet fijn al deze tegenslagen. ;(

:knuffel:

Ja is allemaal goed bedoeld, maar heel erg irritant. :j

Beveiliging is het ook waardeloos hoop werk weggevallen. Staan zat vacatures, maar vaak ook binnen 24 uur afwijzing binnen wegens geen vacatures. -O-
Laatst bijgewerkt door Marcella op 15-02-21 13:34, in het totaal 1 keer bewerkt

Malbec

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-21 13:34

Mkango schreef:
Echt 0 concentratie vandaag...

Ik voel je.

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-21 13:43

Ik heb heel spontaan heel veel zin om rond te struinen door de V&D. But noooo

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-21 13:44

De kringloop :(

mala26

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-21 13:46

michelle___ schreef:

Wat onwijs balen. Sterkte.
Ik merk het zelf ook. Ben druk aan het solliciteren maar krijg de ene na de andere afwijzing. Probleem is denk ik dat zoveel mensen nu zonder werk zitten en ze het gewoon voor het kiezen hebben nu.

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-21 13:58

MyWishMax schreef:
Gedoe met medicijnen en vergoeding. Elke partij zegt iets anders en ik word van kastje naar de muur gestuurd. Medische noodzaak op recept, maar toch geen vergoeding en het ligt allemaal aan de ander.

Leuk, maar had van tevoren gezegd dat ik ruim 50 euro per maand kwijt zou zijn aan medicatie. Dat kan ik niet betalen := nu achteraf dus ineens de mededeling dat ik het niet vergoed krijg. En dat ze het toch gaan proberen, waarom kon dit niet vooraf gemeld worden? Dan had ik toen alles kunnen regelen.

Zorgverzekering opbellen en hun het werk laten doen. Zij moeten hierin bemiddelen en jou niet aan laten modderen. Medische noodzaak is medische noodzaak. Huisartsen worden daar veel strenger op gecontroleerd dan vroeger dus dat wordt niet zomaar afgegeven, daar mag je de zorgverzekering op wijzen en aangeven dat ze het moeten oplossen.

marley93

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-21 14:30

michelle___ schreef:

Wat een rotsituatie. Heel veel sterkte. :knuffel: