Leuk, maar had van tevoren gezegd dat ik ruim 50 euro per maand kwijt zou zijn aan medicatie. Dat kan ik niet betalen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
lenaa_tje schreef:Maddy_Paola schreef:Enige ergernis aan warmer weer is dat ik dan weer de winterbanden moet gaan wisselen voor zomerbanden eigenlijk, maar ik vraag me af of dit weer aanhoudt of dat t toch weer koud wordt...
Nah je hoeft echt niet direct te wisselen. Hier houden we altijd maart/april - november aan voor het wisselen.
Ook bij 7 graden en nat weer heb je er voordeel aan en dat zal nog wel voorkomen
Loeky01 schreef:Kookaburra schreef:Ik meld me.
Kom er net achter dat ik deze week wasverzachter heb gekocht ipv wasmiddel. En natuurlijk geen bonnetje meer. Daarnaast werkt de site van de energieleverancier niet terwijl ik een contract moet afsluiten. En vannacht, dus za op zo, werd ik wakker met 1 slapende arm waarna ik even in paniek schoot met 'de helft van mijn lichaam doet het niet', totdat mijn hoofd goed wakker werd en dacht: 'ooh, je lag op je eigen arm, waardoor'.
Argh, tis mijn dag niet.
Bij onze supermarkt mag je spullen die ongeopend en niet uit het koelschap komen zonder bon meestal wel retourneren. Zeker om de bedragen van wasmiddelen is het de poging waard.
Marcella schreef:Mijn pakket van de Ikea die tussen 15.30 - 18.00 uur afgeleverd zou worden, maar nog niet ontvangen door PostNL zelf.![]()
Geloof dus nooit dat ik vandaag een pakket ga krijgen.
Marcella schreef:Mijn pakket van de Ikea die tussen 15.30 - 18.00 uur afgeleverd zou worden, maar nog niet ontvangen door PostNL zelf.![]()
Geloof dus nooit dat ik vandaag een pakket ga krijgen.
michelle___ schreef:Officieel mijn baan kwijt. Het scheelt dat ik een vast contract had en niet zelf ontslag heb genomen, dus ik kom niet met lege handen te zitten.
Inmiddels nu ik een weg heb gevonden in de banenmarkt merk ik gewoon dat deze overheated is.
Mijn schoonzus werkt voor de gemeente en is na 1x solliciteren wel gelijk ergens aangenomen. Maar ook binnen de gemeente.
En nu voel ik een beetje dat ik met de nek aangekeken wordt door mijn schoonmoeder met opmerkingen zoals "Misschien moet je ... vragen of zin voor jou kan solliciteren, haar lukt het wel". Zucht. Hele andere branche, heel ander cv, gewoon niet vergelijkbaar.
En nu vriendlief, die al sinds geboorte zelfstandig ondernemer is mij wilt uitleggen hoe ik een CV maak?![]()
Ik voel me een beetje onder druk gezet, al zal het wel goed bedoelt zijn allemaal. Vind het gewoon niet fijn al deze tegenslagen.
michelle___ schreef:Officieel mijn baan kwijt. Het scheelt dat ik een vast contract had en niet zelf ontslag heb genomen, dus ik kom niet met lege handen te zitten.
Inmiddels nu ik een weg heb gevonden in de banenmarkt merk ik gewoon dat deze overheated is.
Mijn schoonzus werkt voor de gemeente en is na 1x solliciteren wel gelijk ergens aangenomen. Maar ook binnen de gemeente.
En nu voel ik een beetje dat ik met de nek aangekeken wordt door mijn schoonmoeder met opmerkingen zoals "Misschien moet je ... vragen of zin voor jou kan solliciteren, haar lukt het wel". Zucht. Hele andere branche, heel ander cv, gewoon niet vergelijkbaar.
En nu vriendlief, die al sinds geboorte zelfstandig ondernemer is mij wilt uitleggen hoe ik een CV maak?![]()
Ik voel me een beetje onder druk gezet, al zal het wel goed bedoelt zijn allemaal. Vind het gewoon niet fijn al deze tegenslagen.
MyWishMax schreef:Gedoe met medicijnen en vergoeding. Elke partij zegt iets anders en ik word van kastje naar de muur gestuurd. Medische noodzaak op recept, maar toch geen vergoeding en het ligt allemaal aan de ander.
Leuk, maar had van tevoren gezegd dat ik ruim 50 euro per maand kwijt zou zijn aan medicatie. Dat kan ik niet betalennu achteraf dus ineens de mededeling dat ik het niet vergoed krijg. En dat ze het toch gaan proberen, waarom kon dit niet vooraf gemeld worden? Dan had ik toen alles kunnen regelen.