Personal shopper van Zalon!

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
linoleum

Berichten: 6504
Geregistreerd: 01-03-12

Re: Personal shopper van Zalon!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-20 22:45

Ik snap ook het probleem niet? Want die regel was er begin dit jaar ook gewoon. Dus niks veranderd naar mijn weten.

En daarnaast wat hierboven ook al genoemd wordt. Jij wordt ook graag betaald voor je werk, een stylist dus ook.

Tanya
Berichten: 10084
Geregistreerd: 28-12-01

Re: Personal shopper van Zalon!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-20 22:51

Die regel was er een hele tijd niet hoor.

Maflinger_S
Berichten: 12190
Geregistreerd: 01-07-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-20 22:53

Deze "nieuwe" informatie was vorig jaar, toen ik mijn box bestelde, ook al bekend en ik heb dat hier ook al minstens 1x genoemd: als je geen items uit je box koopt, betaal je 15 Euro. Wellicht dat ze dat nu duidelijker communiceren zodat je niet voor een mogelijk nare verrassing komt te staan wanneer je geen enkel item uit je box wilt kopen.

Trui

Berichten: 4798
Geregistreerd: 26-04-16

Re: Personal shopper van Zalon!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-11-20 00:49

Ik snap de verwarring wel. Na de eerste melding hier van die €15 heb ik nog drie boxen gehad waarvan ik niks hield. Heb niks hoeven te betalen

Tanya
Berichten: 10084
Geregistreerd: 28-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-20 00:55

Trui schreef:
Ik snap de verwarring wel. Na de eerste melding hier van die €15 heb ik nog drie boxen gehad waarvan ik niks hield. Heb niks hoeven te betalen

Ik heb dat met 1 box gehad idd

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-20 07:50

Tanya schreef:
Die regel was er een hele tijd niet hoor.


Die regel is er altijd geweest met een grote slogan 'nu zonder stylingskosten'. Ik blijf het gewoon bijzonder vinden om te verwachten dat mensen gratis werken.

x_Rebecca

Berichten: 5797
Geregistreerd: 15-01-08

Re: Personal shopper van Zalon!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-20 08:05

Volgens mij verwachten mensen niet direct dat iemand gratis voor je gaat werken, maar ik begrijp wel dat die €15 iets is waardoor je er toch nog eens over nadenkt.

Als je dit topic helemaal bekijkt, zag je na een tijdje van bepaalde stylisten ongeveer een standaardbox voorbij komen. Bepaalde items zaten er bij iedereen weer in. Dan heb ik mijn twijfels wel over hoe goed iemand ook daadwerkelijk styled aan de hand van jouw verhaal. Ik kan me dan goed voorstellen dat je met die €15 dan zoiets hebt van, laat maar zitten anders.

Sky_As

Berichten: 4854
Geregistreerd: 12-05-10
Woonplaats: naast de buren

Re: Personal shopper van Zalon!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-20 08:14

Met die 15 euro zijn alleen de verzendkosten gedekt? Lijkt me toch netjes? Alles moet tegenwoordig maar voor niks.... Terug sturen kost een bedrijf nou eenmaal geld. Kijk nou naar het voorbeeld van trui? Die heeft al 3 keer niks gehouden zonder kosten. Weet je hoe veel verlies dat al is voor zalando? En dan is dat pas 1 persoon van de tig.... Dan is de order for iemand anders plaatst al geen winst meer, maar dekt de kosten van het verlies van een ander. Daar kan je geen bedrijf van blijven draaien

Trui

Berichten: 4798
Geregistreerd: 26-04-16

Re: Personal shopper van Zalon!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-11-20 09:19

Ja ik heb al drie keer iets niet gehouden. Hadden ze €15 in rekening gebracht? nee. Maar ik ga ook niet vanuit mezelf €15 doneren aan een bedrijf als Zalando. Als ze die €15 in rekening hadden gebracht had ik het met alle liefde betaald.

Er is een reden dat ik ben gestopt met de boxen en dat is niet de €15. Dat is het feit dat ik dus de 3 ( snap je nu de 3???? ) stylisten heb uitgeprobeerd die ik telkens als voorstel kreeg. Alle drie hebben ze het naar mijn mening echt slecht gedaan. Bij de een leek ik een oude oma en bij de ander op een soort haute couture model en weer bij de ander was alles 3 maten te groot.

Dus ik had braaf die €15 betaald als ze het zouden vragen. Maar ik ga echt niet uit mezelf geld doneren aan zo’n bedrijf als ik iets terug stuur waar ik niet tevreden over ben ;)

Goeiemorgen.

Sky_As

Berichten: 4854
Geregistreerd: 12-05-10
Woonplaats: naast de buren

Re: Personal shopper van Zalon!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-20 09:33

Het was ook niet op jou persoonlijk bedoelt, het was als voorbeeld. Omdat veel mensen klaagde over de 15 euro. Natuurlijk snap ik dat je dat niet uit jezelf gaat betalen als het niet hoeft. Sterker nog, ik heb 1 keer een box gehad, wel wat dingen gehouden maar ook ik vond dat er rotzooi tussen zat. Dus ook ik zou er geen 15 euro dan voor over hebben. Mijn punt was alleen dat een bedrijf niet kan blijven bestaan als alles iedere keer gratis heen en weer gestuurd wordt. Hopelijk begrijp je nu mijn punt, dus het was geen persoonlijke aanval....

knollentuin
Berichten: 10429
Geregistreerd: 04-10-08
Woonplaats: heemstede

Re: Personal shopper van Zalon!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-20 10:05

Het werkt denk ik twee kanten op- mensen zijn eerder geneigd een combinatie aan te schaffen die ze zelf niet gevonden zouden hebben en zo verkopen ze eerder meer, maar wat ik hier lees is dat er veel mensen ontevreden zijn omdat boxen niet naar wens zijn ingevuld. Dan lijkt t of er maar iets standaard ingelegd is. Dan zou ik er geen 15 euro voor overhebben ook.

MoonWencke

Berichten: 5461
Geregistreerd: 26-01-04
Woonplaats: Bonn

Re: Personal shopper van Zalon!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-20 12:05

De enige twee dingen die ik uiteindelijk uit m'n box heb gehouden, waren een broek en een shirtje die precies overeenkwamen met een voorbeeldfoto van een outfit die ik wel leuk vond. Met een beetje moeite had ik dat ook zelf makkelijk kunnen vinden.

Jorex

Berichten: 10034
Geregistreerd: 18-05-12
Woonplaats: inmiddels in dr88

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-20 12:42

Mijn moeder was niet erg tevreden over haar box, die wil nu ook dat Charlien haar volgende box samenstelt. Uiteindelijk heeft mijn moeder zelfs een shirtje die mij niet paste uit mijn box gehouden en we hadden dezelfde blouse erin zitten, die bij ons beide helaas de verkeerde pasvorm had. We zijn vrijwel gelijk qua wat we leuk vinden in kleding. Ik heb uiteindelijk 3 vd 4 broeken gehouden uit mijn box, dus die was wel geslaagd. Ik zal even foto's posten van alles wat ik gehouden heb.
Hele warme blauwe oversized trui en donkerblauwe broek:
Afbeelding

Pantalon met een streep aan de zijkant:
Afbeelding

Leuk bloesje:
Afbeelding

En het styler's choice item. Lichtroze trui met strik:
Afbeelding

Close-up truien:
Afbeelding
Afbeelding

Het licht bij onze spiegel is echt alles behalve optimaal, volgende keer ga ik mijn moeder vragen om de foto's te maken. :')