rien10 schreef:Dochter heeft een loei scherpe scheermachine voor haar pony.
Zal ik?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Scum schreef:Ik denk al wekenlang dat Rutte toch een kapper heeft. Het haar is nog net zo kort als eerst. Of hij zit met een YouTube filmpje voor de spiegel het zelf te doen. Want zelfs met heel veel gel krijg je toch dat het in de nek te lang wordt.
Astorga schreef:Mijn ouders zochten ook een tondeuse, ik had ze die van mijn pony al aangeboden.Anders is zo'n elektrische heggenschaar misschien ook een optie.
Zelf knip ik meestal zelf mijn haren, ga al jaren maar heel af en toe naar de kapper. Blijkt nu ineens handig te zijn om zelfvoorzienend te zijn.
sureido schreef:Wil eigenlijk ook het een keer zelf blonderen. Maar ik heb altijd highlights (en al heel lang daardoor is het eigenlijk helemaal blond, alleen boven niet ‘helemaal’) dus ben bang dat ik het permanent verneuk
SusanH schreef:Mijn handen jeuken ook om er zelf iets aan te doen. Maar mijn verstand zegt nee.
rien10 schreef:Dochter heeft een loei scherpe scheermachine voor haar pony.
Zal ik?
Eleeke schreef:LadyMadonna schreef:Moet nog ff een ei leggen....
Gister na de persconferentie belde mijn vader vrij snel, dat ik nog niet open mocht (joh...)
Ik reageerde vrij emotioneel dat ik het ook ff niet meer wist...
Ja, zegt ie, en met jou zovele!
Ja pa, dat weet ik ook wel, maar ik ben je dochter!
Pff, ik ga normaal heel goed met mn vader, maar deze schoot echt even verkeerd
Kan ik me zo voorstellen. Je houdt je al groot en je toont begrip dan wil je bij je vader gewoon even 'uit kunnen huilen'. Even iemand die het naar voor jou vindt in plaats van voor de hele beroeps groep. Want het is gewoon super k*'t.
Heeft niets met begrip voor de situatie te maken.
Sterkte
rien10 schreef:Ik heb een keer een bloempot model geknipt bij mijn dochter. Ze was toen 2 of 3. Als je die foto's ziet... man man. Wat een ellende.
Ik ben gelukkig dat ik mijn haar niet verf. Grijs? Ja, dat ben ik aan het worden. Nou ja, dat past bij mijn leeftijd zeg ik dan maar.
Suzanne F. schreef:sureido schreef:Wil eigenlijk ook het een keer zelf blonderen. Maar ik heb altijd highlights (en al heel lang daardoor is het eigenlijk helemaal blond, alleen boven niet ‘helemaal’) dus ben bang dat ik het permanent verneuk
Heb je geen handig iemand in huis die dat kan doen voor je?
Hier heb ik mijn moeder gevraagd. Ik had folietjes gescheurd. Mijn moeder heeft plukjes haar gepakt en ingesmeerd met verf, folietje erom en klaar. Is best mooi geworden. Steeds een dun laagje pakken wat je niet verft dus om en om, net als bij de kapper. Kwestie van goed afkijken.