Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Nayomie schreef:Oof, heel gevaarlijk.
Wat mij nu opvalt zijn de hoeveelheid mensen die met beslagen ramen rijden. Je ziet er niets doorheen toch als je opschuift op de snelweg bijvoorbeeld?
MyWishMax schreef:Nayomie schreef:Oof, heel gevaarlijk.
Wat mij nu opvalt zijn de hoeveelheid mensen die met beslagen ramen rijden. Je ziet er niets doorheen toch als je opschuift op de snelweg bijvoorbeeld?
Ik maak mijn auto helemaal schoon, maar tijdens het rijden beslaat het toch weer. Of als ik ventilatoren zachter zet. Doe het dus niet bewust, maar gebeurt wel.
Hier vanavond achter iemand die op rotondes nog geen 20km/h reed, toen te hard bij wegwerkzaamheden en het stuk daarna waar je weer 80 mag 50 ging rijden. Einde van de weg in de bocht keihard op de rem, 30 rijden en 2e bocht ineens weer gasik ben er daarna maar snel langs gegaan. Geen idee waar diegene mee bezig was, leek gewoon autorijden maar dan wel heel slecht en gevaarlijk.
SdaphneS schreef:Je kunt ook de airco aan doen dan zijn je ruiten zo weer goed en niet met beslagen.
Goof schreef:Fitzroy schreef:Wat ik altijd doe als ik een langzame invoeger of vrachtwagen voor me heb, is bewust afstand houden zodat je zelf wel met flink gas in kunt voegen en als het links past direct er langs.
Of, zodra de trage ingevoegd is, er rechts via de invoegstrook langs en ervoor invoegen.
Morrie schreef:Ineke2 schreef:Kleinere auto’s hebben eerder last van beslagen ramen ( onderweg) als grotere luxere wagens.
ik heb een dikke Volvo XC60 met alle toeters en bellen die je kan bedenken aan luxe, maar de ramen beslaan nog steeds onderwegUitzondering op de regel zeker
Nayomie schreef:Beslagen ramen zie ik in alle soorten en vormen van auto's.
Iris, ja vraag ik me ook af. En dan zelfs nog bij hoog en laag roepen dat ze veilig rijden.
Ik ben trouwens wel een beetje trots op mezelf, ik heb afgelopen jaar +- 20.000 km gereden. Heb daarin best veel geleerd, ook mede met dit topic weer allerlei dingen geleerd. Dingen waar je soms zelf niet bij stil staat.