[HK] Kindervrij & oh zo blij! #3

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: [HK] Kindervrij & oh zo blij! #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-20 10:59

Gewoon een keer roepen dat ze moeten kappen, eens kijken hoe snel moeders reageert. Uiteraard met vuile blik haar kant op :+

Sonja_vR

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-20 11:12

Gewoon even uitgebreid in je elleboog hoesten O:)

Nietsmar

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-20 11:15

Ik denk dat ik dan zogenaamd telefoon krijg en luidkeels een gesprek ga voeren. En een paar keer zeggen, sorry wat zei je? Beetje veel lawaai hier!!

~~}>

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-20 11:27

Gewoon pootje lichten. Ze zijn toch al bij de dokter.

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-20 11:42

_San87_ schreef:

:') :') uitstekend idee

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-20 12:20

Amy223 schreef:
Ik denk dat ik dan zogenaamd telefoon krijg en luidkeels een gesprek ga voeren. En een paar keer zeggen, sorry wat zei je? Beetje veel lawaai hier!!

~~}>

Of uitgebreid in je telefoon vertellen over je Corona test die je laat afnemen onder luid gehoest.

wittepit

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-20 13:04

En er nog even bij vermelden dat tegen de eerdere vermoedens in het nu toch ook echt wel riskant is voor kinderen...

Prairy

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-20 13:06

_San87_ schreef:

*\o/*

Mijn idee :D

Al zou ik inderdaad gewoon een keer een schreeuw geven dat ze moeten kappen.

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-20 13:22

Magrathea schreef:
Woooo jou heb ik lang niet gezien, hoe is het?

:j Heel goed! Onwijs blij met de afslag die ik heb genomen en geen kindjes heb hoeven leggen voor mijn ex :D Voor hem natuurlijk ook veel beter dat hij zich wel kan richten op een gezin.

Uiteraard was de relatiebreuk even pijnlijk maar ik voelde onder het verdriet al bij dag 1 een opluchting. De hele kwestie hoefde niet meer overdacht te worden! En ik vind het zo heerlijk om nu mijn leven in te vullen zonder overleg. :+

Hoe is het met jou, was je destijds niet ook in een relatie met iemand die het eigenlijk wel wilde? Ik lees dat je nu bij je nieuwe liefde nog niet aan het aftasten durft te beginnen. Ik vind dat ook wel lastig, merk eigenlijk dat ik niemand dichtbij laat komen zodat de kwestie niet zo aan bod komt. Al is dat ook deels omdat ik het nog niet zat ben mijn keuzes alleen te maken :D

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-20 14:17

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-20 14:21

fleurtjeuh schreef:

Gaaf! Wel wist ik niet dat het sneetje in de liezen werd gezet, ik dacht wel in het scrotum. Weer wat geleerd :+

Ik krijg dus steeds advertenties voor werken in de kinderopvang onder dit topic :+ why google

Martje80

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-20 14:24

Bij mijn partner is het idd niet via de Lies gedaan. Die heeft geen smooth balls meer zoals ie zelf zegt :+

Ceffyl

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-20 20:19

Mars schreef:
Amy223 schreef:

~~}>

Of uitgebreid in je telefoon vertellen over je Corona test die je laat afnemen onder luid gehoest.

Of gewoon er wat van zeggen. Dat doe ik iig, ik houd niet van dat passief-agresssieve gedoe :D Ik kijk eerst of ik misschien onredelijk ben, maar als die jong echt strontvervelend doen en buitenproportioneel veel herrie maken dan zeg ik er gewoon netjes wat van. En dan is het altijd gelijk klaar, vreemde ogen dwingen wat dat betreft toch.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-20 21:02

Magrathea schreef:
fleurtjeuh schreef:

Gaaf! Wel wist ik niet dat het sneetje in de liezen werd gezet, ik dacht wel in het scrotum. Weer wat geleerd :+

Ik krijg dus steeds advertenties voor werken in de kinderopvang onder dit topic :+ why google

Ik krijg op YT de hele tijd reclames voor IVF-behandelingen. :') Ik denk dat het algoritme stuk is. :))

jesito

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-20 08:46

F_Orumster schreef:
Magrathea schreef:
Woooo jou heb ik lang niet gezien, hoe is het?

:j Heel goed! Onwijs blij met de afslag die ik heb genomen en geen kindjes heb hoeven leggen voor mijn ex :D Voor hem natuurlijk ook veel beter dat hij zich wel kan richten op een gezin.

Uiteraard was de relatiebreuk even pijnlijk maar ik voelde onder het verdriet al bij dag 1 een opluchting. De hele kwestie hoefde niet meer overdacht te worden! En ik vind het zo heerlijk om nu mijn leven in te vullen zonder overleg. :+

Hoe is het met jou, was je destijds niet ook in een relatie met iemand die het eigenlijk wel wilde? Ik lees dat je nu bij je nieuwe liefde nog niet aan het aftasten durft te beginnen. Ik vind dat ook wel lastig, merk eigenlijk dat ik niemand dichtbij laat komen zodat de kwestie niet zo aan bod komt. Al is dat ook deels omdat ik het nog niet zat ben mijn keuzes alleen te maken :D

Dat blijft altijd lastig als de een wel wil en de ander niet.
Er zijn genoeg mensen die ze dan toch krijgen uiteindelijk omdat ze zich om laten praten.
Ik zou me echt niet om laten praten.
Ik ben ook altijd heel duidelijk hierover geweest naar toen mijn vriend, nu man.
Zelfs voor we trouwden heb ik het nog 1x duidelijk gevraagd.
Hij was meer zo'n type wat dacht dat het ooit wel erbij hoorden, kinderen.
Maar hij is blij dat we er geen willen/hebben.
Als hij perse wel zou willen zou dat idd ook een breuk betekenen.

Fijn dat jij ook achter je keuze staat en dat het al beter gaat.

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-20 11:16

Afbeelding
Sorry, ik moest lachen :')

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-20 11:46

Steeph schreef:
[ [url=m/zQRoh7.jpg]Afbeelding[/url] ]

:') :') :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-20 13:03

Ik werk in de zorg en tot nu toe zijn er zover ik weet nog geen collega's thuis ivm opvang kinderen. In België zijn alle scholen gesloten namelijk. Iedereen heeft opvang of probeert zich zodanig te organiseren dat ze toch kunnen komen werken.
Ben er eerlijk gezegd wel blij om, dat nu iedereen solidair blijft ipv "ik kan niet" als excuus.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-20 13:05

Scholen zijn niet gesloten. De lessen zijn opgeschort maar de scholen moeten opvang voorzien (verplicht!) Dus wie zegt geen opvang te hebben is uit zijn nek aan het kletsen :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-20 13:29

Maar er is dus geen les meer iig.

Schoonbroer, schoonzus en schoonma moeten van huis uit werken. Vriend mag kantoor niet meer in en verplicht verlof. Schoonpa op pensioen. Zijn die vrolijk familieavondjes aan het plannen -O-

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-20 14:12

Steeph schreef:
[ [url=m/zQRoh7.jpg]Afbeelding[/url] ]

_O-.

wemkelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-20 14:47

DeMolenhoek schreef:
Scholen zijn niet gesloten. De lessen zijn opgeschort maar de scholen moeten opvang voorzien (verplicht!) Dus wie zegt geen opvang te hebben is uit zijn nek aan het kletsen :D

nou wij moeten toch echt zelf voor opvang regelen.
nu zouden hier de scholen niet dicht zijn... maar waar mijn zoontje opzicht gaat vanaf maandag dicht.

ow sorry reageer in het verkeerde topic, dacht ergenissen topic |o

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-20 15:21

De opvang is wel enigszins beperkt bij mijn weten. :)
Ik ben benieuwd wat dit met ons land gaat doen op elk gebied. :)

Wat ik nu wel gek vind is dat al die ouders moord en brand roepen wat ze nu vijf weken (want de paasvakantie komt er achteraan.) met hun kroost moeten gaan doen... Hoe triestig is het gesteld met onze maatschappij en opvoeding als ze blijkbaar niets kunnen bedenken om hun kroost bezig te houden.
Tekenen, schilderen, knutselen, lezen... Echt, kunnen ze zich niet meer bezig houden? Zelfs niet met alle tablets, computers en andere digitale bezigheidstherapie?

Willen ze perse kinderen omdat hun leven niet compleet zou zijn zonder. Kunnen ze er vijf weken mee doorbrengen, is het weer niet goed. :?

Leo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-20 15:43

Huh dat is bizar.... Heb me vroeger toch altijd kunnen vermaken als kind. Zónder mijn ouders. Wij speelden gewoon zelf en m'n ouders hielden een oogje in het zeil, meer niet.

KmbrlyJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-20 16:28

En hoe doen ze het anders regelen id zomer ?