Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Magrathea schreef:Woooo jou heb ik lang niet gezien, hoe is het?
Mars schreef:Amy223 schreef:Ik denk dat ik dan zogenaamd telefoon krijg en luidkeels een gesprek ga voeren. En een paar keer zeggen, sorry wat zei je? Beetje veel lawaai hier!!
Of uitgebreid in je telefoon vertellen over je Corona test die je laat afnemen onder luid gehoest.
Magrathea schreef:fleurtjeuh schreef:
Gaaf! Wel wist ik niet dat het sneetje in de liezen werd gezet, ik dacht wel in het scrotum. Weer wat geleerd![]()
Ik krijg dus steeds advertenties voor werken in de kinderopvang onder dit topicwhy google
F_Orumster schreef:Magrathea schreef:Woooo jou heb ik lang niet gezien, hoe is het?
Heel goed! Onwijs blij met de afslag die ik heb genomen en geen kindjes heb hoeven leggen voor mijn ex
Voor hem natuurlijk ook veel beter dat hij zich wel kan richten op een gezin.
Uiteraard was de relatiebreuk even pijnlijk maar ik voelde onder het verdriet al bij dag 1 een opluchting. De hele kwestie hoefde niet meer overdacht te worden! En ik vind het zo heerlijk om nu mijn leven in te vullen zonder overleg.![]()
Hoe is het met jou, was je destijds niet ook in een relatie met iemand die het eigenlijk wel wilde? Ik lees dat je nu bij je nieuwe liefde nog niet aan het aftasten durft te beginnen. Ik vind dat ook wel lastig, merk eigenlijk dat ik niemand dichtbij laat komen zodat de kwestie niet zo aan bod komt. Al is dat ook deels omdat ik het nog niet zat ben mijn keuzes alleen te maken
DeMolenhoek schreef:Scholen zijn niet gesloten. De lessen zijn opgeschort maar de scholen moeten opvang voorzien (verplicht!) Dus wie zegt geen opvang te hebben is uit zijn nek aan het kletsen