Moderators: Mjetterd, xingridx, Ladybird, ynskek, Essie73, Polly, Firelight, Muiz, NadjaNadja
rockwitch schreef:Over het algemeen komt alles hier wel binnen. Heb wel vorig jaar nog dingen na gestuurd naar mijn lootje want dat was niet op tijd binnen.
M_D_H schreef:Ik heb eigenlijk nog nooit iets via Ali besteld (vind dat altijd zo lastig) Maar is dat zo onbetrouwbaar dat dat op je floplijst staat?
En dan alleen vanwege ee leveringstermijn of ook vanwege de kwaliteit (ben hier echt heel benieuwd naar want ik was eigenlijk van plan een hoop veren voor de bruiloft op Ali te bestellen )
M_D_H schreef:Ik heb eigenlijk nog nooit iets via Ali besteld (vind dat altijd zo lastig) Maar is dat zo onbetrouwbaar dat dat op je floplijst staat?
En dan alleen vanwege ee leveringstermijn of ook vanwege de kwaliteit (ben hier echt heel benieuwd naar want ik was eigenlijk van plan een hoop veren voor de bruiloft op Ali te bestellen )
Donna89 schreef:Andreaa gefeliciteerd
Ik bestel eigenlijk nooit op ali oid. Ik heb daar geen geduld voor. Als ik iets wil wil ik het nu hahaha
pradadaan schreef:Ik zal mij ook nog even voorstellen
Ik ben Danielle, 23 jaar en vooral erg gek op mijn beestjes.
Ik heb namelijk 5 katten, 3 paarden en 1 hond.
Over mijn paarden is een hele hoop te vinden op bokt, maar de meeste mensen kunnen mij kennen van mijn bonte hengst Nacho. Ondertussen een jaarling en voor mij het aller belangrijkst
Ik ben een enorme harry potter fan. Ook ben ik gek op de winter, warme sokken, (geur)kaarsjes, kop koffie of warme choco, dekentje en sloffen op de bank
Glitters en roze kan ik altijd waarderen.
In het SSS topic van 2018 en 2017 is ook nog wel heel veel te vinden over mij denk ik