Moderators: Essie73, Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, ynskek, Ladybird
Annash schreef:Ik baal stiekem een beetje dat ik nog geen shelf heb gehad, maarja, vorige week had ik wel een supercell Dus eigenlijk mag ik niet klagen. Maar shelfs zijn zo gaaf op de foto.
Vanavond nog een rondje geweest. De eerste is de bui van veraf, gemaakt vanaf Beek (GLD) min of meer richting Arnhem, de tweede is die bui van de voorkant bij Nijkerkerveen. Veel gave bliksem, maar kon geen goede plek vinden om de auto aan de kant te zetten.
[ [url=m/8e028H.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/NBmO15.jpg]Afbeelding[/url] ]
Siersma schreef:Ik zit momenteel in ZO-Drenthe, ben zo toe aan verkoeling! Is vies warm en nu weer bijna windstil. Hoop dat we ook wat krijgen hier
NatasjavE schreef:Annash schreef:Ik baal stiekem een beetje dat ik nog geen shelf heb gehad, maarja, vorige week had ik wel een supercell Dus eigenlijk mag ik niet klagen. Maar shelfs zijn zo gaaf op de foto.
Vanavond nog een rondje geweest. De eerste is de bui van veraf, gemaakt vanaf Beek (GLD) min of meer richting Arnhem, de tweede is die bui van de voorkant bij Nijkerkerveen. Veel gave bliksem, maar kon geen goede plek vinden om de auto aan de kant te zetten.
[ [url=m/8e028H.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/NBmO15.jpg]Afbeelding[/url] ]
Daar in de buurt wonen mijn schoonouders. (Beek, Montferland)