Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
DreamGuide schreef:@Luca03, stiekem een beetje verliefder op zijn hond?
. Ben sowieso niet iemand die snel verliefd wordt nadat ik de laatste 2 keren heel hard gekwetst ben voor een stomme reden. Maar mijn hart is heeeel groot voor diertjes
.
. We gaan naar de Biomarkt in Leuven en daarna nog gezellig iets eten. Kijk er wel naar uit. Op de chat klinkt hij alleszins al heel erg lief
. Hopelijk is die irl ook zo
Matches die niks zeggen en waarbij ook nog niks te melden heb blijven wel staan..
Ik was op een eerste date ook meestal wat stijver en een beetje awkward, ik ben zo'n persoon dat mensen eerst wat moet leren inschatten en kennen. Ik moet echt mensen vertrouwen.
ik was ook happy-single
Dus nu maar via m'n vader kijken hoe ie heet.
Maar ja blijft toch rustig van die kant, dus even kijken nog en dan zelf een berichtje sturen.
Misschien heeft hij toch ook twijfels ofzo. 
Maar ik kan natuurlijk ook wat zeggen.
. Ik was zo gewend dat hij elke keer het gesprek begon en toen hij het 3 weken lang ook niet deed was ik beledigd toen hij me ineens uitnodigde. En ik was op dat moment into de date dus zag het nut er niet zo van in
. Toen we hebben gepraat besproken dat we er beide meer moeite voor gingen doen. Contact is nu weer leuk en gister zelfs een uitnodiging gekregen om te komen barbequen, maar ik kon niet. Zag ik later op snapchat dat zijn hele familie erbij zat, haha.
Het is een goed idee in ieder geval. Gewoon even kijken.
loop ik naar buiten, achterdeur niet afgesloten