En hierbij nog mijn look van vandaag

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Denise_Storm schreef:Na mijn Kruidvat jurkje ben ik blijven meelezen en toch maar besloten dat ik ook wat ga posten!
Outfit zaterdag
[ [url=m/DAxVFL.jpg]Afbeelding[/url] ]
Gister vooral paardenkleren aan gehad
En deze jumpsuit binnen gehad voor mijn Bahcelor uitreiking donderdag en voor de bruiloft van een collega. Wat vinden jullie? Kan dit?![]()
[ [url=m/tj3bgS.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/URIPtZ.jpg]Afbeelding[/url] ]
_sharonnn schreef:Gisteren [ [url=m/4Jc9mi.jpg]Afbeelding[/url] ]
Vandaag gewoon simpel, ik moet een tentamen makenheb nog geen foto
Denise_Storm schreef:Na mijn Kruidvat jurkje ben ik blijven meelezen en toch maar besloten dat ik ook wat ga posten!
Outfit zaterdag
[ [url=m/DAxVFL.jpg]Afbeelding[/url] ]
Gister vooral paardenkleren aan gehad
En deze jumpsuit binnen gehad voor mijn Bahcelor uitreiking donderdag en voor de bruiloft van een collega. Wat vinden jullie? Kan dit?![]()
[ [url=m/tj3bgS.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/URIPtZ.jpg]Afbeelding[/url] ]
MarlindeRooz schreef:Leuk en lekker comfi hierboven!
En leuke jumpsuit Denise!
Ik voel me erg ziekig en moet heel veel doen. Dus een lekker zittende outfit waar ik me goed in voel gekozen!
[ [url=m/BeceyQ.jpg]Afbeelding[/url] ]
Elitedeux schreef:Nou hierbij mijn vintage items. Helaas geen spiegel foto kunnen maken, want het hier in mijn kamer (het is avond bij mij) nu heel erg slecht licht. Zou andere keer aan foto's tonen, maar wou toch wel even de items showen
[ [url=m/Fehbse.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/jgvYni.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/PyAXRx.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/1k5A3D.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/qAOfip.jpg]Afbeelding[/url] ]
Elitedeux schreef:Nou hierbij mijn vintage items. Helaas geen spiegel foto kunnen maken, want het hier in mijn kamer (het is avond bij mij) nu heel erg slecht licht. Zou andere keer aan foto's tonen, maar wou toch wel even de items showen
[ [url=m/Fehbse.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/jgvYni.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/PyAXRx.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/1k5A3D.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/qAOfip.jpg]Afbeelding[/url] ]
_sharonnn schreef:Leuke jumpsuit, wat voor schoenen doe je eronder?
Denise_Storm schreef:Wat een leuke reacties, bedankt allemaal!
_sharonnn schreef:Leuke jumpsuit, wat voor schoenen doe je eronder?
Ik twijfel tussen 2 paar momenteel. De lichte kan ik sowieso redelijk op lopen, de zwarte zijn wel een wat grotere uitdaging![]()
[ [url=m/4sPDxg.jpg]Afbeelding[/url] ]
@Marlinde: volgens mij heb ik die broek in een ander kleurtje besteld bij Zalando. Is die van Only/VeroModa/Pieces ofzo?![]()
@Elitedeux: Gave stijl! En Melbourne, wat gaafHoe lang ben je daar nog?
En outfit vandaag, hele dag werken dus niks bijzonders. Bloesje is van Costes, broek is Pieces en schoenen Toms!
[ [url=m/8cQm0s.jpg]Afbeelding[/url] ]
san4nie schreef:Mag ik ook om advies vragen hier? Heb al jaren geleden deze prachtige schoenen gekocht. Alleen heb ik ze haast nooit aan, omdat ik het lastig vindt wat ik er bij aan moet trekken. Hebben jullie tips voor me?
[ [url=m/EYbFex.jpg]Afbeelding[/url] ]
MarliesV schreef:San, fantastische outfit vandaag. Vind je dat donkere heel mooi staan!
Die schoenen zijn tof zeg, chino er boven met opgerolde pijpen?
Hier ff off days, vader in het ziekenhuis sinds het weekend en zelf vanmorgen met stekende hoofdpijn wakker geworden.
Foto's maken wordt dus maar weer uitgesteld
MarliesV schreef:San, fantastische outfit vandaag. Vind je dat donkere heel mooi staan!
Die schoenen zijn tof zeg, chino er boven met opgerolde pijpen?
Hier ff off days, vader in het ziekenhuis sinds het weekend en zelf vanmorgen met stekende hoofdpijn wakker geworden.
Foto's maken wordt dus maar weer uitgesteld