Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Asvinia

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-19 09:25

Niet zozeer ergeren, voelt gewoon rot.. Een kennis/vriend van mijn moeder ligt in het ziekenhuis, was schoon, maar ze hebben nu toch uitzaaiingen gevonden.. Hij doet me enorm aan mijn overleden opa denken en het kwam toch best hard aan..

Questquedit

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-19 09:29

Dat ik vanochtend ineens, out of the blue een bloedneus had. Had daar helemaal geen tijd voor }:0

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-19 09:35

Dat ze (godzijdank) eindelijk de riolering aan het vervangen zijn, maar, dat dat dus tot vanmiddag gaat duren we we nu dus niks kunnen. Niet naar de wc, niet afwassen, niet douchen... :')

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-19 10:16

Steeph schreef:
Dat ze (godzijdank) eindelijk de riolering aan het vervangen zijn, maar, dat dat dus tot vanmiddag gaat duren we we nu dus niks kunnen. Niet naar de wc, niet afwassen, niet douchen... :')

Hebben ze geen dixie neer gezet?

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-19 10:18

Cowboy55 schreef:
hagelslag schreef:
Planners......
Er is 1 boer waar ik als vrouw niet meer voer heen kan brengen.daar is in het begin een x wat raars gelopen en ik wil daar niet meer heen.
Ik hoef er van de bedrijfsraad(ik weet het nederlandse woord niet echt meer) niet meer heen.

<KNIP>

Betriebsrat? :D Ik denk dat "Ondernemingsraad" het woord is dat je zocht. Niet helemaal vergelijkbaar maar dichtbij genoeg.

Jaaaa precies die, oepsie

Maar de planner die dus verkeerd gepland had, heeft net zn excuus aangeboden dus alles prima.
Alleen erg zonde van de 2.5 uur tijd wat dus nu verloren gegaan is

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-19 10:28

Lau schreef:
Steeph schreef:

Natuurlijk niet, het is een beunhaas, wat had je verwacht? :')

ScarOfWars

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-19 10:31

Ik begin mij steeds meer aan de hond te ergeren.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-19 10:33

ScarOfWars schreef:

Waarom? Wat doet dat dier wat je zo ergert? Vind het een beetje sneu voor het diertje... sorry -O-

ScarOfWars

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-19 10:35

Adelaide71 schreef:
ScarOfWars schreef:

Waarom? Wat doet dat dier wat je zo ergert? Vind het een beetje sneu voor het diertje... sorry -O-

Ik wilde hem eigenlijk vanaf het begin al niet, maar hey als het 3 tegen 1 is tja, dan leg je het af. Het is gewoon mijn hond niet. En hij luistert niet, terwijl hij dondersgoed weet hoe het moet.

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-19 10:36

Voor t eerst na mn ongeluk zelf de drukke stad in. Parkeergarage van t ziekenhuis.

Zit er een opa voor me. Le-vens-gevaarlijk. Remmen voor niets. Toen kwam die bijna de hellingen in de garage niet op. Vervolgens ziet ie iemand aan komen die seint weg te gaan en opa gaat voor dat vakje. Dus hij moet achteruit, ondertussen is er al een idiote rij en moeten we allemaal achteruit (gaat niet van harte). Opa gaat er vooruit in. Bots op een haar na tegen een geparkeerde auto. Nog een keer proberen. Nop. Opa rijd eruit, iets naar voren en wilt het achteruit proberen. Duurt 5 minuten voor auto in achteruit staat. Opa gaat achteruit zonder sturen en rijd wederom bijna tegen de geparkeerde auto. Beetje sturen en hop daar gaat bijna de spiegel. Opa is bijna in zijn vak en wij besluiten er maar allemaal snel langs te gaan.

Ik snap niet dat zulke mensen nog, ook in zulke grote autos, de weg op mogen. Het is zooo gevaarlijk. Ze remmen voor niets, ze rijden zo zebrapad over terwijl er iemand loopt. Ik hield mijn hart vast.

Gelukkig ben ik op tijd voor mijn afspraak en heeft opa volgens mij geen schade gereden...
En ik heb mijn eerste drukke stad ritje overleefd :D (jep heb een soort trauma)

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-19 10:36

Steeph schreef:
Lau schreef:

Natuurlijk niet, het is een beunhaas, wat had je verwacht? :')

Een goede aannemer :')

Ik heb zo gesprek op school.... en ik wil niet.
Dan moet ik het hebben over wat ik nu wil. Maar daar wil ik het niet over hebben. Want heb mij al random ingeschreven voor een opleiding die ik niet wil. Dus waarom zou ik naar opties kijken :')
Ik wilde ook gewoon niet naar school maar leerplicht zit nog steeds achter mijn reet aan...

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-19 10:37

@Scarofwars,
Ze zijn slimmer dan je denkt. Jouw houding en gemoedstoestand werken ook niet erg mee tegenover de hond ;) Als ik mij rot voel dan gaat mijn hond ver bij me vandaan liggen. Zodra ik mij beter ga voelen komt ie weer voor een kroel.
Werkt net als net vele paarden.. dus het moet van twee kanten komen :D

ScarOfWars

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-19 10:38

xDenies schreef:
@Scarofwars,
Ze zijn slimmer dan je denkt. Jouw houding en gemoedstoestand werken ook niet erg mee tegenover de hond ;) Als ik mij rot voel dan gaat mijn hond ver bij me vandaan liggen. Zodra ik mij beter ga voelen komt ie weer voor een kroel.
Werkt net als net vele paarden.. dus het moet van twee kanten komen :D

Dat klopt zeker, maar het is ook gewoon mijn hond niet en ik ben ook gewoon nog niet over de dood van de vorige.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-19 10:39

ScarofWars: maar daar kan die hond toch weinig aan doen? Moet je met hem bezig zijn of kan je 'm links laten liggen en de anderen ervoor laten zorgen? Sterkte voor jullie beiden.

ScarOfWars

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-19 10:40

Adelaide71 schreef:
ScarofWars: maar daar kan die hond toch weinig aan doen? Moet je met hem bezig zijn of kan je 'm links laten liggen en de anderen ervoor laten zorgen? Sterkte voor jullie beiden.

Mijn pa wilde die hond, dus dan wil ik niet telkens, Elke dag oppasservice hebben.
Laat ook maar, je kan je gewoon niet meer ergens aan ergeren zonder commentaar.

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-19 10:42

Jawel hoor, maar jouw berichten zijn vaak erg negatief en ik bijvoorbeeld maak me daar soms best zorgen om. En sommige reageren hier op commentaren om andere proberen te helpen. In dit geval probeerde ik dat ook.

Sorry :)

KM_Ris

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-19 10:42

Je mag je best ergeren.
Maar weet dat de hond dit niet doet om jou te "pesten"
Als mijn hond niet luistert ben ik ook wel eens geïrriteerd. Maar vaak ligt het toch echt aan mijn eigen houding.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-19 10:43

xDenies schreef:
Jawel hoor, maar jouw berichten zijn vaak erg negatief en ik bijvoorbeeld maak me daar soms best zorgen om. En sommige reageren hier op commentaren om andere proberen te helpen. In dit geval probeerde ik dat ook.

Sorry :)

Probeerde ook mee te denken en ben het met Denies eens. Je staat nogal negatief in het leven SoW als ik je berichten soms lees. En dat vind ik jammer en heel vervelend voor je. Sterkte!

Zoe_97

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-19 10:46

Ik vind je houding ook erg vreemd.
Je woont nog in het huis van ej ouders. Als die een hond willen kopen is dat in HUN huis toch hun goed recht?
Natuurlijk voelt het arme beestje dat je hem achteruit stoot. Je voelt het zelf toch ook als je ergens door iemand ongewenst bent. Ga je ook niet die zijn snauwen opvolgen als er andere mensen wel Leif tegen je zijn ;)

iirrssjjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-19 10:49

Steeph schreef:

Wc gaan mag over het algemeen wel, zo lang je maar niet doortrekt.

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-19 10:53

Zoe_97 schreef:
Je woont nog in het huis van ej ouders. Als die een hond willen kopen is dat in HUN huis toch hun goed recht?
Natuurlijk voelt het arme beestje dat je hem achteruit stoot. Je voelt het zelf toch ook als je ergens door iemand ongewenst bent. Ga je ook niet die zijn snauwen opvolgen als er andere mensen wel Leif tegen je zijn ;)

Prima dat zij een hond willen maar ik zou ook pissed zijn als iemand anders een hond wilt, ik dat niet wil maar er wel elke dag op moet passen.

Sterkte SOW!

theadora99

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-19 10:54

Zoe_97 schreef:

Maar dan is het toch alsnog haar goed recht om zich eraan te ergeren?

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-06-19 10:55

Zoe_97 schreef:

Als je hier vaker meeleest weet je ook dat haar vader weinig voor de hond doet (terwijl hij hem in huis wilde) en SoW er dus regelmatig mee opgescheept zit, omdat haar vader haar telkens op die hond laat passen. Ik denk dat SoW meer een hekel aan de situatie heeft en dat projecteert op de hond en dat snap ik heel goed.

cursebreaker

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-19 10:56

Maar waarom heb je oppasservice? Je kunt toch gewoon zeggen: 'Ik pas niet op' en dan zou het toch klaar moeten zijn? Dat zij een hond willen kopen en in huis halen, prima want het is idd hun huis. Maar als jij idd geen oppasservice wil moet je het gewoon ook niet doen? Maar het komt telkens over alsof je het toch doet en dan erover klaagt - niet aanvallend bedoeld hoor, maar dat is gewoon even wat ik eruit opmaak, zoals het overkomt. Bedoel het niet rot.

Maar is gewoon Niet oppassen geen optie dan? Niemand kan je toch verplichten om op te passen? Het is idd jouw hond niet, dus het is niet correct nee dat ze het op jouw afschuiven. Maar ik denk dat je gewoon heel kordaat moet optreden hiertegen.

Ik vind het overigens wel echt heel sneu dat het zo'n situatie is waarin mensen dus weer een dier aanschaffen en er niet naar omkijken. Kun jij niks aan doen natuurlijk, maar ik vind dat gewoon zo rot he want het arme beestje heeft er ook nog om gevraagd om genegeerd te worden door iedereen -O-
Laatst bijgewerkt door cursebreaker op 06-06-19 10:58, in het totaal 2 keer bewerkt

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-19 10:56

iirrssjjee schreef:
Steeph schreef:

Wc gaan mag over het algemeen wel, zo lang je maar niet doortrekt.

Daar gaan mijn huisgenoten blij mee zijn ja _O-