Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Cowboy55 schreef:hagelslag schreef:Planners......
Er is 1 boer waar ik als vrouw niet meer voer heen kan brengen.daar is in het begin een x wat raars gelopen en ik wil daar niet meer heen.
Ik hoef er van de bedrijfsraad(ik weet het nederlandse woord niet echt meer) niet meer heen.
<KNIP>
Betriebsrat?Ik denk dat "Ondernemingsraad" het woord is dat je zocht. Niet helemaal vergelijkbaar maar dichtbij genoeg.
Lau schreef:Steeph schreef:Dat ze (godzijdank) eindelijk de riolering aan het vervangen zijn, maar, dat dat dus tot vanmiddag gaat duren we we nu dus niks kunnen. Niet naar de wc, niet afwassen, niet douchen...
Hebben ze geen dixie neer gezet?
Adelaide71 schreef:ScarOfWars schreef:Ik begin mij steeds meer aan de hond te ergeren.
Waarom? Wat doet dat dier wat je zo ergert? Vind het een beetje sneu voor het diertje... sorry
Steeph schreef:Lau schreef:
Hebben ze geen dixie neer gezet?
Natuurlijk niet, het is een beunhaas, wat had je verwacht?
xDenies schreef:@Scarofwars,
Ze zijn slimmer dan je denkt. Jouw houding en gemoedstoestand werken ook niet erg mee tegenover de hondAls ik mij rot voel dan gaat mijn hond ver bij me vandaan liggen. Zodra ik mij beter ga voelen komt ie weer voor een kroel.
Werkt net als net vele paarden.. dus het moet van twee kanten komen
Adelaide71 schreef:ScarofWars: maar daar kan die hond toch weinig aan doen? Moet je met hem bezig zijn of kan je 'm links laten liggen en de anderen ervoor laten zorgen? Sterkte voor jullie beiden.
xDenies schreef:Jawel hoor, maar jouw berichten zijn vaak erg negatief en ik bijvoorbeeld maak me daar soms best zorgen om. En sommige reageren hier op commentaren om andere proberen te helpen. In dit geval probeerde ik dat ook.
Sorry
Zoe_97 schreef:Ik vind je houding ook erg vreemd.
Je woont nog in het huis van ej ouders. Als die een hond willen kopen is dat in HUN huis toch hun goed recht?
Natuurlijk voelt het arme beestje dat je hem achteruit stoot. Je voelt het zelf toch ook als je ergens door iemand ongewenst bent. Ga je ook niet die zijn snauwen opvolgen als er andere mensen wel Leif tegen je zijn
Je woont nog in het huis van ej ouders. Als die een hond willen kopen is dat in HUN huis toch hun goed recht?
Natuurlijk voelt het arme beestje dat je hem achteruit stoot. Je voelt het zelf toch ook als je ergens door iemand ongewenst bent. Ga je ook niet die zijn snauwen opvolgen als er andere mensen wel Leif tegen je zijn
iirrssjjee schreef:Steeph schreef:Dat ze (godzijdank) eindelijk de riolering aan het vervangen zijn, maar, dat dat dus tot vanmiddag gaat duren we we nu dus niks kunnen. Niet naar de wc, niet afwassen, niet douchen...
Wc gaan mag over het algemeen wel, zo lang je maar niet doortrekt.