[18+] Bijzonder luguber

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Avalanche

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-19 23:48

Ailill schreef:
wendy1987 schreef:
Ja dat lijkt me heel bizar.... :+
Ik denk dat je zoiets ook nooit helemaal te boven kunt komen, alles wat je kende zoals je het gekend hebt is voorgoed voorbij, niemand uit je vertrouwde omgeving is aanwezig en de wereld is vandaag de dag zo anders dan in 1719, laat staan als we nog eens 300 jaar verder zijn (als we dat als mens überhaupt nog mee mogen maken).

Nah, ik hoef niet zo nodig idd.

Dioxide

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-19 23:48

Ailill schreef:
wendy1987 schreef:
Ja dat lijkt me heel bizar.... :+
Ik denk dat je zoiets ook nooit helemaal te boven kunt komen, alles wat je kende zoals je het gekend hebt is voorgoed voorbij, niemand uit je vertrouwde omgeving is aanwezig en de wereld is vandaag de dag zo anders dan in 1719, laat staan als we nog eens 300 jaar verder zijn (als we dat als mens überhaupt nog mee mogen maken).

Psychologisch gezien is het volgensmij echt niet te overzien als je ineens 300 jaar later wakker wordt. Ook aanpassingsvermogen gaat maar tot een bepaalde hoogte...

Ik heb wel ooit met iemand gesproken die een aantal weken in coma heeft gelegen. Deze persoon omschreef het als een soort van droomstaat, waarbij je soms wel dingen uit je omgeving oppikt en weldegelijk pijn kunt voelen.

Chocopasta

Re: Bijzonder luguber

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-19 00:21

Hahahaha. Ik lees even bij. Dacht ik. Alleen maar snotgroen ehhh modgroene opmerkingen. Jammer hoor.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-19 02:04

Ik kan ook de helft van de discussie over honden en orka's etc niet meer volgen gezien de kern ervan verwijderd is :+

Maar goed, terug ontopic: Ik zat laatst TLC te kijken en kwam een stukje van Dr. Pimple Popper tegen. Ik snap niet waarom daar een tv programma van gemaakt is :r Zo ranzig!

Avalanche

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-19 02:15

Oh dat vind ik echt super. Mijn vriendin en ik kijken dat samen, wij houden van dat soort dingen. Hoe smeriger, hoe beter.

Cayenne

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-19 02:16

Oh nee, ik kan er echt niet tegen. En ik kan eigenlijk best veel hebben!
Maar dat dus weer niet. Alles waar pus bij komt kijken vind ik echt vreselijk :')

Mand

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-19 04:15

Ik heb ook in coma gelegen voor twee weken, dat was indd al heel raar. Als ik in 2319 wakker zou worden zou ik gek worden :D

Cayenne

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-19 05:14

Sheehan, hoe voelt zoiets? Kon je nog wel dingen van buitenaf horen? Of ben je gewoon 2 weken kwijt?

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-19 08:02

Mijn moeder heeft 14 weken in coma gelegen.. En heeft ook dingen meegekregen..

Lynn_Nikita

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-19 08:24

Cayenne schreef:
Ik kan ook de helft van de discussie over honden en orka's etc niet meer volgen gezien de kern ervan verwijderd is :+

Maar goed, terug ontopic: Ik zat laatst TLC te kijken en kwam een stukje van Dr. Pimple Popper tegen. Ik snap niet waarom daar een tv programma van gemaakt is :r Zo ranzig!

Neeee heeeerlijk

blokje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-19 08:38

Pimpel popper wordt ik echt blij van. Van mij mogen ze al die lange verhalen er voor skippen en gewoon alleen de behandelingen doen. Heerlijk.

beert

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-19 10:15

blokje schreef:
beert schreef:
Zo te zien reageert de hond allemaal op reflexen. De ogen die knipperen, reactie op geluid en op water. Dat is juist anders als je bij bewustzijn bent. Reflexen worden vanuit een ander deel in je hersens aangestuurd.

Via dat filmpje zag ik ook een ander experiment waarbij de Russen twee honden aan elkaar gemaakt hebben, zodat ze gezamenlijk een hart delen. Die honden leken wel bij bewustzijn en vooral de kleinste hond leek andere dingen te willen doen dan "de hond met poten" zeg maar. Dat experiment vind ik veel verder gaan dan die kop, omdat die kop eigenlijk redelijk hersendood is.

Ja die twee honden aan elkaar vind ik sneu. Dat is niet even dat is voor langere tijd.

Die hond in het eerste stuk heeft maar 20 minuten ofzo geleefd

Hier lag ik vannacht dus echt over na te denken, hoe ziek dit eigenlijk is. Om twee honden aan elkaar te maken. Dat dier/de dieren hebben nog een paar maanden geleefd in sommige gevallen. Uiteindelijk begeeft het hart het dan, omdat dat niet gemaakt is voor twee. Maar die 'complete hond' heeft het dus behoorlijk zwaar. En de 'gedeeltelijke hond' lijkt van alles te willen, maar kan niks zonder lijf. Beide vind ik echt heel sneu.

Wat hersens betreft: het hele idee daarvan is toch dat er juist amper nieuwe hersencellen gemaakt worden? Hier een artikel (niet eng) over verouderen van de hersens: https://verkenjegeest.com/ook-de-hersen ... ar-waarom/

Maar het hele idee van de evolutie is toch juist dat we mensen vernieuwen en niet alleen de hersens? Ik zou écht niet honderden jaren willen leven hoor. Er is een tijd van komen en gaan wat mij betreft :D

sureido

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-19 12:20

Als iedereen maar eeuwig blijft leven en door blijft fokken is je eeuwige leven denk ik zo voorbij :D

Mand

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-19 12:31

Cayenne schreef:
Sheehan, hoe voelt zoiets? Kon je nog wel dingen van buitenaf horen? Of ben je gewoon 2 weken kwijt?

Ik ben twee weken kwijt, maar ik kan me wel herinneren dat ik soms zo wakker werd als je soms in je slaap doet. Heeeel kort. En dan val je weer weg. Maar daar onthoud je dus niks van

Napie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-19 12:37

Ik heb ook nogal een zieke geest denk ik soms wel eens. Sinds het internet bestaat was de eerste pagina die ik bezocht rotten.com. Voor het internet kon je zoiets nooit vinden (hoewel ik de plastisch chirurgie boeken op mijn opleiding ook wel erg interessant vond) een horror kijk ik zonder probleem en de Saw films vond ik best fascinerend. Ik kijk vooral crime docu's op You Tube en ID. In het dagelijks leven werk ik op Verloskunde.
Mijn vriend vind mij een beetje raar. Hij kan totaal niet tegen geweld en bloed.
Ik kan veel zien en tegen veel dingen. Wat mij echter altijd op het netvlies blijft staan en nooit meer wil zien (en het ook absoluut niet aan raad om op te zoeken) was een filmpje van Peta waarop dieren levend worden gevilt. Ik wordt nog steeds misselijk als ik er aan terug denk.

Caira

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-19 12:54

Dr pimpel popper kijk ik om te ontspannen

Mand

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-19 12:55

Kennen jullie Shane Dawson en zijn conspiracy theories? <3

Kaitlyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-19 13:07

Ailill schreef:
wendy1987 schreef:
Kijk. Dit is nu precies de reden waarom ik dit topic 'mooi' vind. Dingen die ik anders nooit had geweten komen zo aan bod en daarop ga ik dan weer verder zoeken. Zo leer je elke keer iets bij.. of wordt je wijzer van wat ze in t verleden allemaal wel niet deden. Kwaad en goed.

Hersenen zullen ook wel verouderen denk ik?

Invriezen en tot leven wekken lijkt me helemaal niets. Kan me ook nog niet indenken dat dat zou gaan lukken..
Als je het verouderingsproces 'stil' kunt leggen, dan zou het moeten kunnen. Ik denk dat er een hele hoop mogelijk is vandaag de dag, ik ben persoonlijk voornamelijk benieuwd naar de gevolgen van al die onderzoeken. Iedereen kent wel verhalen van mensen die na jarenlang in een coma te hebben gelegen weer bij bewustzijn komen, die mensen weten al niet wat ze overkomt (lijkt me). Stel je dan eens voor dat je opeens in 2319 wakker zou worden :P

Ik was al van de wijs dat ik na een paar dagen coma wakker werd. :')

En Dr. Pimple Popper vind ik echt fantastisch. Zo smerig, maar kan gewoon niet wegklikken. :=

Avalanche

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-19 13:09

Caira schreef:
Dr pimpel popper kijk ik om te ontspannen

Hier ook. Mijn favoriet is als er 1 explodeert ~~}> Hahahahha oh wat erg :')

Shane Dawson ken ik niet *googelt*

blokje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-19 13:10

Hebben jullie die aflevering gezien van dat meisje die een bult op der sleutelbeen had. Dr. Pimpel popper dacht dat het een vetbult was maar het was dus een bult vol push. Vond die echt geweldig om te zien

:D

Dioxide

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-19 13:24

Ohhh dr. Pimple Popper <3 Ik kijk echt al jaren puistenfilmpjes op YouTube, zo ontspannend!

Napie schreef:
Ik heb ook nogal een zieke geest denk ik soms wel eens. Sinds het internet bestaat was de eerste pagina die ik bezocht rotten.com. Voor het internet kon je zoiets nooit vinden (hoewel ik de plastisch chirurgie boeken op mijn opleiding ook wel erg interessant vond) een horror kijk ik zonder probleem en de Saw films vond ik best fascinerend. Ik kijk vooral crime docu's op You Tube en ID. In het dagelijks leven werk ik op Verloskunde.
Mijn vriend vind mij een beetje raar. Hij kan totaal niet tegen geweld en bloed.
Ik kan veel zien en tegen veel dingen. Wat mij echter altijd op het netvlies blijft staan en nooit meer wil zien (en het ook absoluut niet aan raad om op te zoeken) was een filmpje van Peta waarop dieren levend worden gevilt. Ik wordt nog steeds misselijk als ik er aan terug denk.

Gelukkig ben je niet de enige :) Heb je A Serbian Film ook gezien? Die ging mij wel over de schreef op het vlak pedofilie, maar de rest van de film kon ik prima zien.

nine1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-19 13:27

Dioxide schreef:
Ohhh dr. Pimple Popper <3 Ik kijk echt al jaren puistenfilmpjes op YouTube, zo ontspannend!

Napie schreef:

Gelukkig ben je niet de enige :) Heb je A Serbian Film ook gezien? Die ging mij wel over de schreef op het vlak pedofilie, maar de rest van de film kon ik prima zien.

Dit kan ik echt veel slechter hebben dan vele andere zaken die in dit topic besproken zijn.. Echt.. GAT-VER-DAMME :')

Mand

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-19 13:39

Ik vind Dr. Pimplepopper ook echt heel goor. Voor degene die Shane Dawson niet kennen: hij maakt conspiracy theories over allemaal verschillende dingen. Van zijn humor moet je wel een beetje houden, als je dat niet tof vind is Kendal Rae wel leuk, zij behandeld vooral veel moordzaken en gaat ook naar die plekken toe enz. Zij is wat serieuzer dan Shane.

moonsparkle

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-19 14:19

Die pimpeldingen vind ik dan echt gewoon ranzig

Lieffiefi

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-19 14:26

Citaat:
Ik kwam net dit verhaal tegen over een vrouw met jonge kinderen die door een vleesetende bacterie haar onderarmen en onderbenen kwijt raakt

https://www.ad.nl/buitenland/al-heb-ik- ... ~a5e902a3/
Meld dit bericht
Turn dreams into plans and turn plans into memories
https://youtu.be/PTmkT4oCVzw

Laatst bijgewerkt door khirshanta op Gisteren, 21:11, in het totaal 1 keer bewerkt
Zin over verwijderd bericht verwijderd

Wauw, sommige mensen wordt zelfs het zwijgen opgelegd.
Hoe stom is dat -O-

Ik vind dat de modjes het wel overtrekken. Ik ben 3 dagen niet online, kom terug en ik kan de helft van alle berichtjes niet meer lezen.
Net wat Quera zegt; bokt is er niet om toezicht te houden op kinderen en tere zielen. Dat behoren de ouders te doen.
Omdat dat de stelling/houding is die bokt aanneemt kunnen wij dus bepaalde zaken niet plaatsen.

Wat jullie als modjes ''macaber'' vinden, kunnen wij dus mooi en fascinerend vinden.
Daarom ook het topic. :')
Jeugdjournaalproof.. Een kind ziet ook plaatjes in de krant, en als het tegenzit op het RTLnieuws omdat de ouders dat kijken.
Ik vind jullie té correct hierin. Nogmaals neemt een standpunt waarin iedereen zich kan vinden. Zet 18+ in de titel en laat ons lekker posten. Het is een respectvol topic, als mensen vragen om een waarschuwing/inleiding bij een post dan krijgen ze die.
Ik kan er nog heel veel woorden aan vuil maken. Maar dat doe ik niet. Choose your battles wisely gaat hier op voor mij.

Lang geleden is er een boekje uitgekomen gemaakt door ambulancepersoneel. Met hun ervaringen die zij meemaakten in hun werk.
Er staan heftige zaken in beschreven. Dat heeft op mij wel echt impact gehad.
https://www.bol.com/nl/p/verhalen-uit-d ... gKEifD_BwE