Baby en kinderkleding #2

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

xMayo

Re: Baby en kinderkleding #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-19 11:23

Hele mooie jas ja! Ik houd echt van die kleur!

simongek

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-19 11:27

Dat is leuk lautje. Altijd welkom :j

Ik krijg vrijdag mijn bonus. Werk parttime dus is geen groot bedrag maar altijd leuk. Had een goed functioneringsgesprek ondanks burn out dus erg blij mee.
Ook stukje salarisverhoging en dat is altijd leuk :j

Hier geen sneeuwfoto's. Was helaas aan het werk gisteren en vandaag ook.

Balou_k

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-19 12:16

Prachtige jas inderdaad! Ik bedacht me dat het toch lastig zou zijn als die nat werd met regen oid. Een seconde daarna bedacht ik me dat die kleintjes nog geen 8 jaar zijn en zelfstandig buiten spelen. :+
Zorgen voor later.

Het shirtje dan maar in een grotere maat doen, even kijken hoe ik dat nu nog regel. Ik ben er echt verliefd op!!

Dani

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-19 12:23

litilaura schreef:
@dani su&jill eigen merk

Zal hun website in de gaten houden, ziet er uit als hele fijne kwaliteit en die kleur is echt mooi. <3

Ik vroeg me altijd af of wol nou echt fijner was. Maar ik heb nu zelf een wollen jas en die is veel comfortabeler dan m'n vorige winterjassen. Dus J mag ook in de wolletjes, ik ga eens kijken voor slaappakjes en wat rompers.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-19 12:52

Ik kan het niet vinden op TC. Ik ga zo een zwart wit geblokte broek van Ammehoela bestellen.

Balou_k

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-19 13:01

Lautje, ik moet dus kiezen tussen 6 maand of 12 maand. Maar 12 maanden is wel erg groot denk ik? Ik zou het graaf aankomende zomer aan doen bij hem.

Als ik 6 maanden pak dan is het misschien voor de lente wel goed? :o

Pantykous

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-19 13:03

lieveli schreef:
Ik kan het niet vinden op TC. Ik ga zo een zwart wit geblokte broek van Ammehoela bestellen.

Die is leuk <3

Hou oud is hij Balou?

TeSzZz

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-19 13:04

Hele mooie jas inderdaad! Is dat praktisch, een wollen jas voor een dreumes/peuter? Ben alvast beetje aan t kijken voor volgend jaar.

Balou heel leuk shirtje, snap wel dat je die besteld hebt.

Michelle staat leuk! Hier dezelfde muts en sjaal haha. Gister lekker buiten gespeeld in haar skipak van de Lidl, was ideaal.
Afbeelding

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-01-19 13:05

Gezondheidsbonus is bij ons als je niet ziek bent een jaar lang 1200netto (bij fulltime). Dus dat is echt een hele lekkere voor dr even bij.

Ik ben verliefd. Hij is mooier dan ik had gehoopt.
Afbeelding
Afbeelding

Als je echt ook lente wil zou ik idd 6M doen, maar denk dat het maar kort past. Maar 12M valt als een 74 bij Emile et Ida. Dus ik denk dat dat in zomer al wel kan. Want het is geen kleintje toch?

Pantykous

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-19 13:05

Mooi wol blijft heel goed vind ik :j Maar Liti is de wolpro hier.

Hij is prachtig Lau, ik heb spijt dat ik 'm verkocht heb.

M_i_R

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-19 13:06

Leuk hoe dezelfde items in een andere combinatie gewoon weer ‘eigen’ is.

Hier O buiten in de sneeuw in Vingino pak met LH muts. Hij snapt er niks van :')

Afbeelding

MaritB

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-19 13:11

Ik ben zo jaloers op de kinders die gewoon handschoenen en sjaal enzo omlaten. Vanmorgen lukte voor 't eerst de muts op, wel vast gesnoerd haha.

Lautje succes met de handwas van je nieuwe doek en daarna veel gebruiken om 'm optimaal zacht te hebben :)

Balou_k

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-19 13:11

Pantykous schreef:
lieveli schreef:

Die is leuk <3

Hou oud is hij Balou?

4,5 week :+

Balou_k

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-19 13:14

_lautje_ schreef:
Gezondheidsbonus is bij ons als je niet ziek bent een jaar lang 1200netto (bij fulltime). Dus dat is echt een hele lekkere voor dr even bij.

Ik ben verliefd. Hij is mooier dan ik had gehoopt.
[ [url=m/yafh58.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/tIqLxF.jpg]Afbeelding[/url] ]

Als je echt ook lente wil zou ik idd 6M doen, maar denk dat het maar kort past. Maar 12M valt als een 74 bij Emile et Ida. Dus ik denk dat dat in zomer al wel kan. Want het is geen kleintje toch?

Wauw mooi!!

Noah weegt nu bijna 4,5 kg. Was bij geboorte wel klein met krap een 3 kg. Is nu zo’n 54 cm.

TeSzZz

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-19 13:20

MaritB schreef:
Ik ben zo jaloers op de kinders die gewoon handschoenen en sjaal enzo omlaten. Vanmorgen lukte voor 't eerst de muts op, wel vast gesnoerd haha.

Muts zit vast gesnoerd hoor anders is ie zo af haha. Handschoenen zaten ook vast onder haar jas anders heeft ze ze meteen weer uit. Maar de col laat ze meestal wel zitten.

Britt

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-19 13:27

Mooi Lau! Veel plezier ermee :D

Muts mag ik buiten pas opdoen, als hij merkt dat het koud genoeg is, binnen gaat hij gelijk af. Zelfde met het colletje. Gaat binnen ook gelijk af :=
Ik baal vooral van wantjes/handschoentjes die hij pertinent weigert.

Mooi pak Mir!

Emoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-19 13:38

Dl hier is echt een tuttebel, mutsen en sjaals zet ze zelf op, net als haarbandjes wil ze ook zelf omdoen. Dat heeft ze niet van dr moeder in ieder geval :')

Vanmorgen al lekker even buiten gewandeld in de wagen, hopelijk gaat ze nu slapen en dan vanmiddag even sleeën! <3

Genieten, dit weer. En helemaal niet erg dat manlief vorstverlet heeft. Die is nu een verjaardagscadeautje halen voor vrijdag!

Ben nog even niet heel druk met kleertjes op t moment, heb zoveel liggen en ik weet gewoon niet wat ze gaat doen qua maat aangezien ze weer
bijna niks eet momenteel.

simongek

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-19 13:39

Mooi lautje.

Mooi pak van vingino. Lekker warm.

Mijn kids willen nooit een sjaal handschoenen of muts. Dan maar lekkee niet.

Jongste laatst gillen huilen van koude handen maar vertikken om die handschoenen aan te doen. Nou dan gil je maar de hele weg naar huis :')

simongek

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-19 13:40

Gezellig emoe :j

simongek

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-19 13:41

Mooie regeling trouwens lautje. :j

Ik heb net gebeld naar een kinderkleding winkel in hoorn. Zij krijgen 8 februari ook alle z8 binnen. Kan ik bij d zijn school vandaan zo heen. *\o/*

MaritB

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-19 13:48

TeSzZz schreef:
MaritB schreef:

Muts zit vast gesnoerd hoor anders is ie zo af haha. Handschoenen zaten ook vast onder haar jas anders heeft ze ze meteen weer uit. Maar de col laat ze meestal wel zitten.

Hoe maak je ze vast dan.. Want ik doe ze aan en jas en en hij schud 3x en ze zijn uit.

TeSzZz

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-19 13:53

Hier zit een lusje aan. Knoopje zit aan de buitenkant maar dat vind ik niet handig dus klein knoopje aan de binnenkant gemaakt. Gister had ze anderen aan die gewoon aan elkaar zitten met een lang touwtje ertussen die ik door de mouwen heen haal. Dan kunnen ze alsnog heel goed uit hoor maar dan raken ze tenminste niet kwijt.
Maar moet eerlijk zeggen dat ik t allebei gedoe vindt en norah er niet heel blij van wordt. Ze heeft ze dus alleen op de fiets of zoals nu in de sneeuw aan. Rest van de tijd trek ik de mouwen over haar handjes als t koud is, die zijn lang genoeg.

veerledec

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-19 14:26

Op de psz deden ze sokjes over de handen zeiden ze, geen enkele peuter daar die z'n handschoentjes aan houdt kennelijk :P.

litilaura

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-19 14:27

Wol bij een dreumes/peuter zeker doen dan het liefst van gekookte wol ipv wolfleece en wassen met lanoline dan wordt het ook nog eens water/wind/vuil afstotend. Je hebt er ook handige spray voor van sheepish grinns dan hoef je zo'n jasje helemaal nooit te wassen.

Mijn wolletje liep er vandaag zo bij bloemetjes plukken in de sneeuw aldus iréne
Afbeelding

Maar geen bokker die voor de paardenprint van tiny cottons gaat?

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-01-19 14:59

Ik zit te twijfelen over de paardensprong van Tiny. Vorige week al mee in handen gestaan.
Ken mijzelf en bestel hem alsnog vandaag denk ik :Y)