https://www.proprofs.com/quiz-school/pe ... parent&q=1
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sizzle schreef:Ik heb nu bij iedere vraag het kind inelkaar gemept:
Your a good parent but your really strict on your kids. Maybe instead of punishing them straight away, tell them it's the wrong thing to do and figure out a punishment from what you have seen and they have told you.
Magrathea schreef:Barramundi schreef:Ik heb daar ook weleens wat over gehoord ja! Kindvrije vluchten. Maar of dat echt vd grond gekomen is, weet ik eigenlijk niet.
Haha het is grappig want een vlucht die niet van de grond komt is sowieso niet veel waard
Prairy schreef:Al die watjes van kinderen van nu, bah. Lens slaan hoeft niet maar als ik je waarschuw dat je ergens niet aan mag zitten met je tengels, dan krijg je er de volgende keer gewoon een tik op. Probleem opgelost.
Cayenne schreef:Dat vind ik wel bizar ja. Wij kregen ook corrigerende tikken, maar hebben er echt geen trauma van opgelopen.
Maar als je het tegenwoordig over corrigerende tikken hebt, denken mensen meteen dat je je kind mishandeldBlijkbaar is het not done en moet je je kind met fluwelen handschoentjes aanpakken. Ik vraag me dan af of de jeugd daar daadwerkelijk zo van is opgeknapt
Mijn gevoel zegt van niet.
Hilli schreef:Smallheal schreef:Ik hoorde laatst; schreeuwen is het nieuwe slaan. Je maag tegenwoordig dus ook niet meer tegen je kind schreeuwen.
Gelukkig hebben kinderen nog wel de vrijheid om te mogen schreeuwen. Tegen jou als ouder, of tegen willekeurige voorbijgangers in de supermarkt ofzo.