[HK] Bewust kinderloos gaat verder ... deel #2

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Re: Bewust kinderloos gaat verder ... deel #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-18 19:33

topsylover

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-18 19:45

Ik zou een fantastische ouder zijn! Jammer voor deze wereld dat dat nooit gaat gebeuren haha.

Ibbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-18 19:51

Ik zou ook een 'great parent' zijn :+ Dat verbaast me niet, ik ben best goed in het consequent opvoeden van paarden en honden :D

Prairy

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-18 21:25

Well Done! You make an excellent parent. Your child will grow up to be a good person.

Waarschijnlijk omdat ik eerlijk straf en af en toe een verdiende tik niet zou schuwen :P

Al die watjes van kinderen van nu, bah. Lens slaan hoeft niet maar als ik je waarschuw dat je ergens niet aan mag zitten met je tengels, dan krijg je er de volgende keer gewoon een tik op. Probleem opgelost.

Al moet ik wel zeggen dat ik in deze kwis wel heel veel gespankt werd :+

Mungbean

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-18 21:29

Ik heb hem een paar keer gedaan, het maakt niet uit of je je kind slaat of niet blijkbaar, gaf dezelfde uitkomst.
Nog niet geprobeert wat gebeurd als je bij iedere vraag je kind inelkaar bokst :P

Mungbean

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-18 21:33

Ik heb nu bij iedere vraag het kind inelkaar gemept:

Your a good parent but your really strict on your kids. Maybe instead of punishing them straight away, tell them it's the wrong thing to do and figure out a punishment from what you have seen and they have told you.

lor1_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-18 21:35

Ik ben ook een great parent.
Ik hou het echter bij het opvoeden van de hond en kat. :Y)

Cayenne

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-18 21:52

Sizzle schreef:
Ik heb nu bij iedere vraag het kind inelkaar gemept:

Your a good parent but your really strict on your kids. Maybe instead of punishing them straight away, tell them it's the wrong thing to do and figure out a punishment from what you have seen and they have told you.

Dit had ik ook gedaan :') In het echt zou ik niet meppen hoor _O-

Dammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-18 21:57

Ik was een fantastische parent, maar wel wat te strict. En omdat ik toch bezig was heb ik de sociopaten quiz ook maar gedaan, en dat viel alleszins mee. :D

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-18 00:15

Ik zou ook een great parent zijn. Wat een gemis voor de wereld. _O-

Barramundi

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-18 01:42

Magrathea schreef:
Barramundi schreef:
Ik heb daar ook weleens wat over gehoord ja! Kindvrije vluchten. Maar of dat echt vd grond gekomen is, weet ik eigenlijk niet.

Haha het is grappig want een vlucht die niet van de grond komt is sowieso niet veel waard :=

Niet handig, dit topic lezen in de ochtend… Daar ging de koffie _O-

Ook even de test gedaan; kennelijk ben ik ook een great parent.... Hmmm... daar geloof ik geen snars van, ik vind baby's doodeng. Ben altijd bang dat ik ze of stukmaak of dat ze ineens af gaan :')

Prairy schreef:
Al die watjes van kinderen van nu, bah. Lens slaan hoeft niet maar als ik je waarschuw dat je ergens niet aan mag zitten met je tengels, dan krijg je er de volgende keer gewoon een tik op. Probleem opgelost.

Dit dus… Daarom moest ik gister (ondanks de takke-herrie) ook wel grijnzen om de aardappel die stampvoetend de sirene liet afgaan naast het vliegtuig en liep te krijsen 'no hands, wanna walk' en vaderlief die stoicijns het spartelende kabaal oppakte en over de schouder gooide en zo de terminal in wandelde.

Nessa

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-18 07:53

Ik zou ook een Great parent zijn.
Zijn alle ouders tegenwoordig slecht dan. Wat kinderen tegenwoordig allemaal mogen. En een corrigerende tik mag al niet meer...

Gisteren lekker aan het lunchen met mijn vriend. Meer een oude mensen tent :+. Komt er opeens een lading kinderen binnen. Brrrr. Verschrikkelijk. Heb dus niet heel fijn kunnen lunchen

Cayenne

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-18 07:56

Dat vind ik wel bizar ja. Wij kregen ook corrigerende tikken, maar hebben er echt geen trauma van opgelopen.
Maar als je het tegenwoordig over corrigerende tikken hebt, denken mensen meteen dat je je kind mishandeld :+ Blijkbaar is het not done en moet je je kind met fluwelen handschoentjes aanpakken. Ik vraag me dan af of de jeugd daar daadwerkelijk zo van is opgeknapt := Mijn gevoel zegt van niet.

Hilli

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-18 08:25

Die test is gewoon domme clickbait.

Cayenne

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-18 08:43

Je moet het ook niet serieus nemen :')

Hilli

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-18 08:52

Nee maar jullie reacties tot aan die van Sizzle doen me anders vermoeden.

Smallheal

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-18 09:32

Cayenne schreef:
Dat vind ik wel bizar ja. Wij kregen ook corrigerende tikken, maar hebben er echt geen trauma van opgelopen.
Maar als je het tegenwoordig over corrigerende tikken hebt, denken mensen meteen dat je je kind mishandeld :+ Blijkbaar is het not done en moet je je kind met fluwelen handschoentjes aanpakken. Ik vraag me dan af of de jeugd daar daadwerkelijk zo van is opgeknapt := Mijn gevoel zegt van niet.

Ik hoorde laatst; schreeuwen is het nieuwe slaan. Je maag tegenwoordig dus ook niet meer tegen je kind schreeuwen.

Hilli

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-18 09:41

Smallheal schreef:
Ik hoorde laatst; schreeuwen is het nieuwe slaan. Je maag tegenwoordig dus ook niet meer tegen je kind schreeuwen.

Gelukkig hebben kinderen nog wel de vrijheid om te mogen schreeuwen. Tegen jou als ouder, of tegen willekeurige voorbijgangers in de supermarkt ofzo.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-18 09:47

Kinderen mogen álles.
Je mag ze niet beperken in kind zijn!

maaikemuis

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-18 09:50

Gisteren mijn neefje mogen fotograferen, ik geloof dat ik daar toch niet mijn werk van ga maken.

Al kun je met hem best een restaurant bezoeken. Kind van anderhalf heeft zich keurig gedragen, zittend op een stoel.

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-18 10:35

Hilli schreef:
Smallheal schreef:

Gelukkig hebben kinderen nog wel de vrijheid om te mogen schreeuwen. Tegen jou als ouder, of tegen willekeurige voorbijgangers in de supermarkt ofzo.

En in de zin van , kind slaat ouders ook? := Dat zie ik ook wel eens. Oooh dat had ik echt niet moeten proberen vroeger :=

Deze werd gedeeld in het anderen topic.. https://vrouw.nl/artikel/verhalen-achte ... -vriend-en
Mán ik zou echt in retrospect een trauma oplopen als ik erachter kwam dat mijn ouders seks hebben gehad in mijn bijzijn := Dat doe je toch niet!?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-18 10:50

Volgens mij is met alles zo dat je alleen nog maar positief mag opvoeden en slechte gedrag moet negeren.

Mijn honden krijgen het echt wel te weten, wanneer ze iets uitvreten wat niet mag. Bij de 1 stemverheffing genoeg en ander krijgt een tik tegen de kont aan.

Palmera

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-18 10:51

Ze blijft maar hameren op het beschermen van haar kinderen. Alsaf ze ergens in de wildernis woont. :+

En dan: "de kleintjes krijgen echt niet mee dat papa iets geks doet"
Ohw? Alleen papa? Klinkt als een spannend seksleven :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-18 10:56

Zij is te moe dus doet gewoon de zeester :+

sanso

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-18 10:58

Oh jeetje die link Magrathea. Ik kan daar zo hard van walgen maar tegelijkertijd ook heel erg hard om lachen. Spoor je toch niet echt..
Ja seks is normaal, ja iedereen doet het. Maar je kinderen hoeven er toch niet weet ik hoeveel keer getuige van te zijn. Maffe mensen.