MarcoBorsato schreef:Ik was jarig en ik heb echt perfecte cadeaus gehad en heerlijk gegeten.
Gefeliciteerd
Same here eigenlijk wel!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xPabloBokt schreef:Lau schreef:Ik heb morgen een oriëntatie afspraak bij de obesitas kliniek
Zet 'm op!
Lau schreef:Ja ben best blij, ben bij de diëtist geweest voor een halfjaar en er was niet echt verbetering. Dus heb ik de doorverwijzing gekregen. En ik vind het echt zo spannend want ik deed bij de diëtist echt mijn best. En vond het toch wel zwak van mezelf dat ik voor deze doorverwijzing ging. Want ik moest het vooral zelf kunnen. Maar soms moet je ook toegeven want zelf kan ik het blijkbaar niet zo makkelijk. Nu spelen mijn medicijnen en trage schildklier ook wel een rol. Maar dat was voor mij geen excuus om niet te kunnen afvallen. Maar na echt geprobeerd te hebben heb ik nu toch maar toegegeven.
Dreamy schreef:Lau schreef:Ja ben best blij, ben bij de diëtist geweest voor een halfjaar en er was niet echt verbetering. Dus heb ik de doorverwijzing gekregen. En ik vind het echt zo spannend want ik deed bij de diëtist echt mijn best. En vond het toch wel zwak van mezelf dat ik voor deze doorverwijzing ging. Want ik moest het vooral zelf kunnen. Maar soms moet je ook toegeven want zelf kan ik het blijkbaar niet zo makkelijk. Nu spelen mijn medicijnen en trage schildklier ook wel een rol. Maar dat was voor mij geen excuus om niet te kunnen afvallen. Maar na echt geprobeerd te hebben heb ik nu toch maar toegegeven.
Helemaal niet zwak, heel goed gedaanJe bent al 10 stappen verder door dit gewoon al gedaan te hebben. Ik wil je ook echt heel veel succes wensen, jij kan dit
Ik ben blij omdat de zon schijnt