Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
anjali schreef:verootjoo schreef:Ik vind dat niet zo erg, zeker niet op bv een verjaardag. Dan is het al zo druk en het lukt me dan niet om iedereen van drinken en eten te voorzien. Dus ik zeg dan altijd dat als ze drinken willen ze het ook zelf mogen pakken![]()
En ik ben van mezelf ook niet superattent en niet dorstig dus soms vergeet ik ook gewoon drinken te gevendan kunnen ze beter zelf lopen voor ze uitdrogen
Maar dan heb je gezegd dat het mocht!En voor een verjaardag heb je meestal ook dingen klaargezet. Dat is wat anders.
Shanna schreef:Ik vind 2 euro op 2 dekens zakken van prijs ook wel erg gierig, zekers als ze al lang te koop staan (dan is de prijs toch echt te hoog). 5 euro zakken op 2 dekens vind ik dan ook normaal of zelfs gul van de koper
Maar ik ben bij tweedehands spullen dan ook van het afdingen. En als iemand niet wilt zakken zoek ik wel verder naar een ander die dat wel wilt
bzquinto schreef:Toen ik nog als bezorger werkte moet je natuurlijk vaak zat door de regen..
Op deze dag onweerde het als een malle
Ik zag bijna niks meer op de weg
Ik was drijfnat en het was koud
Ik moest toen bezorgen bij een adres wat zo’n 17 min rijden was met de scooter.
Toen ik daar aankwam bleek ik net wat wisselgeld te kort te hebben (€1,05)
De desbetreffende mevrouw zei die wil ik wel graag terughebben.
Conclusie —> ik moest dus weer door de stromende regen/bliksem/onweer terug. Oke dacht ik, ik kan best begrijpen dat ze gewoon haar geld terug wilt waar ze recht op heeft. Toen wilde ik mijn scooter weer starten waarop mevrouw zei ; ja het is wel k^*weer hè, nou tot zo !
!!!
Na die opmerking had ik t wel echt gehad
Nies_ schreef:Nou ik vind toch wel dat je een paar steken mist als je iemand terug stuurt voor €1,05.Ik zou het de moeite van het opstaan om de deur weer open te doen niet eens waard vinden.
Zeker omdat het toch al gebruikelijk is een kleine fooi te geven.
Jester_ schreef:Voila:
https://www.postnl.nl/klantenservice/vr ... nemen.html
Hoe kan ik aan de deur betalen?
U kunt het bedrag van de rembourszending alleen contant en gepast betalen aan de chauffeur. De chauffeur heeft geen wisselgeld. Pinnen is niet mogelijk.
quera schreef:Anoniem schreef:Als hier iemand een pizza van 11,75 bezorgt hoe ik diegene helemaal niet gepast te betalen hoor.
Staat nergens en is ook geen regel.
Bij thuisbezorgd geef je aan met wat je betaald. Dus die pizza van 11,75 wordt bijv betaald met 20 euro. Dan heeft de bezorger 8.25 bij zich.
Jester_ schreef:Voila:
https://www.postnl.nl/klantenservice/vr ... nemen.html
Hoe kan ik aan de deur betalen?
U kunt het bedrag van de rembourszending alleen contant en gepast betalen aan de chauffeur. De chauffeur heeft geen wisselgeld. Pinnen is niet mogelijk.