Janinevv schreef:Nou wij hebben er hier een punt achter gezet. Helaas! Maar goed in 2019 nieuwe kansen What happened
Jaa het is jammer maar merkte dat het minder werd en het stroef liep. Hij zei ook dat hij wat twijfels had maar mij wel een geweldig leuke meid vind. Nouja dan houd het op! Ben er niet heel rouwig om, maar leuk is Anders
CarinaR schreef:Ahhh wat jammer. Wel fijn dat het er nu uit is, duidelijkheid brengt je zoveel meer.Klopt! Ben blij dat ik er toch naar gevraagd heb.
Janinevv schreef:Nou wij hebben er hier een punt achter gezet. Helaas! Maar goed in 2019 nieuwe kansen Jammer zeg!
Janinevv schreef:Kwam het niet op neer, en ik had er anders zelf ook geen fijn gevoel bij..Hmm Oke. Jammer zeg!Maar snap wel dat je dan niet verder wilt.Wellicht iets leukers in 2019
Janinevv schreef:Kwam het niet op neer, en ik had er anders zelf ook geen fijn gevoel bij..Wat jammer zeg
Janinevv schreef:Kwam het niet op neer, en ik had er anders zelf ook geen fijn gevoel bij.. Je weet in elk geval wel waar je aan toe bent. Maar blijft jammer.
Je twijfelde zelf al een poosje. Echt, als het tussen jou en iemand klopt, dan twijfel je amper tot niet. Fijne jaarwisseling allemaal
CarinaR schreef:Je twijfelde zelf al een poosje. Echt, als het tussen jou en iemand klopt, dan twijfel je amper tot niet. Fijne jaarwisseling allemaalKlopt dat is ook zeker zo
Fijne jaarwisseling alvast! Ik heb over 2,5 uur m’n date. We gaan wandelen, dus hopelijk blijft het droog. Anders is m’n makeup en haar moeite voor niks geweest
MarJon schreef:Fijne jaarwisseling alvast! Ik heb over 2,5 uur m’n date. We gaan wandelen, dus hopelijk blijft het droog. Anders is m’n makeup en haar moeite voor niks geweest Heel veel plezier!!!
MarJon schreef:M’n date was zeer geslaagd wat goed om te horen! op naar een top 2019 dus al een volgende date gepland? of wel al besproken ?