Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
_Anke schreef:Wat is er fout aan zich irriteren?
Confession schreef:_Anke schreef:Wat is er fout aan zich irriteren?
Kwam jij dit ook gister toevallig tegen op de Facebook pagina van Taalvoutjes? Zich irriteren en zich beseffen zijn blijkbaar allebei fout, maar ik vraag mij heel erg af waarom... *voelt zich dom*.![]()
Wat ik me ook afvraag is: Kan je te moe zijn om te slapen?
Ik ben namelijk de laatste tijd helemaal kapot, maar ik kon vannacht dus echt niet slapen terwijl ik hier wel heel erg aan toe was. Ik krijg dan een soort van raar druk gevoel in mijn lichaam terwijl ik mentaal echt heel moe ben.
Avis schreef:Waar en hoe begin je in vredesnaam met zoeken naar een kamer (in Utrecht)?
Ik ben alsnog toegelaten tot een opleiding, wat superfijn is, maar ik zie echt door de bomen het bos niet meer
Avis schreef:Waar en hoe begin je in vredesnaam met zoeken naar een kamer (in Utrecht)?
Ik ben alsnog toegelaten tot een opleiding, wat superfijn is, maar ik zie echt door de bomen het bos niet meer
gerlindie schreef:Ik zou niet zozeer in Utrecht centrum kijken, maar meer in Vleuten, Nieuwegein en Leidsche Rijn oid.
SavannahNx schreef:Vroeger zei mn moeder altijd dat als je kauwgum doorslikt er een grote bal onstaat in je buik en dat je ingewanden in elkaar kleven dus slikte nooit en te nimmer mn kauwgum door, maar nu vraag ik me eigenlijk af is het slecht om kauwgum door te slikken en is het heel anders dan normaal eten wat je doorslikt?