Rocamor schreef:Prachtig inderdaad.
Boven de kop van noord holland hing ook een prachtige bui. Kon helaas niet stoppen en fotograferen. Wellicht heeft Kiki hem wel
Nee helaas niet

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
MonteKarlo schreef:Gisteren kwam dit ineens uit de lucht zakken, zag er wel vreemd uit, kreeg het niet super goed op de foto want ik zat in de auto, kwam wel nog een auto tegen met 2 mannen erin die stonden er ook naar te kijken. Heb pas een foto gemaakt toen ik uitstapte, maar toen was het al minder te zien helaas. Het was een soort rechte streep wolk die naar beneden kwam. Goed verhaal hè![]()
[ [url=m/MUuCtS.jpg]Afbeelding[/url] ]
MariaMaaike schreef:Hier in Helsinki (Finland) ook een aantal mooie wolkjes
Afgelopen zaterdag (is dat een aambeeld helemaal op de achtergrond?)
[ [url=m/kAsnVS.jpg]Afbeelding[/url] ]
Vandaag:
[ [url=m/O3BrX2.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/PwlvWG.jpg]Afbeelding[/url] ]
sureido schreef:Ik sta nu op het stadhuisplein in Eindhoven en nam perongeluk deze foto maar vond hem wel gaaf
[ [url=m/xWEb9V.jpg]Afbeelding[/url] ]
MonteKarlo schreef:@loveglove nee dat bedoelde ik niet, daar had ik geen foto van gemaakt als dat het was haha. Bedoel dat stuk dat verlicht wordt door de zon. Is ook een crap foto vanwege de barst in mijn camera. Ik zal jullie niet meer lastig vallen met foto's waarop amper details te zien zijn door mijn telefoon haha.
Frankaas schreef:Inderdaad heftig van wat er allemaal in Amerika gebeurd. Heftige begin van het seizoen al. Of zoiets ooit in Nederland komt? Lang niet zo erg gelukkig (alhoewel weet je het nooit met zeldzaam goede omstandigheden). Het grote probleem van Nederland is wel de dichtheid van de bevolking, zoveel schade wat een bui al kan aan richten.
Joolien schreef:Frankaas schreef:Eindelijk weer een beetje onweerskansen donderdag-vrijdag-zaterdag! Ben benieuwd of het wat wordt.
Ja ik ook, maar ik hoop t stiekem niet, want ik zit dit weekend in Barcelona