Pff constant mensen die wel bieden, 100 dingen vragen en vervolgens niet terug reageren. Nou gaat er vanavond 1 meten.. Zal mij benieuwen, zou ze gisteravond namelijk ook al doen
Auto's en trailers verkopen is echt een drama. Ik had bij beiden binnen een half uur meer dan 70 mailtjes en 30 telefoontjes (en dan had ik erbij staan dat ik liever niet gebeld wilde worden). En echt hele nare reacties toen ik melde dat ze inmiddels verkocht waren.
Ik heb een highliner te koop staan en duidelijk erbij dat het een staldeken is Krijg ik een mailtje of het een outdoor deken is en waterafstotend Netjes een mail terug gestuurd dat het een staldeken is. Krijg ik nog een mail maar is die waterafstotend?.
Sammie
Geplaatst: 05-07-16 16:02
Nou dat schijnt wel te kunnen. In die zin dat het lichte druppels er afrollen ipv dat die opgezogen worden. Ik snap dat de vraag een beetje raar overkomt, want als ze zo letterlijk vraagt is de kans aanwezig dat ze denkt dat ie daarmee in de (stromende) regen kan staan. En dat kan zeker niet.
Vandaag een oude kinder GPA cap verkocht. Binnen een half uur had ik al reactie van iemand die vroeg of ze de cap konden komen passen. Ik rekende op een moeder met kind vanwege het kleine maatje, staat er op de afgesproken tijd een volwassen man zonder kind voor de deur. Ging hem volgens mijn eerste indruk dus niet worden, bleek meneer gewoon een klein hoofd te hebben en de cap perfect te passen. Hij blij, ik blij
Iemand vroeg een paar berichten terug naar ervaringen met dingen gratis weggeven. Ik zet regelmatig dingen gratis op Marktplaats maar vindt dat je er soms meer werk aan hebt met alle vragen die je krijgt of dat mensen uiteindelijk toch niet komen opdagen om het te komen halen. Mijn leukste ervaringen zijn met gratis dingen als er studenten komen. Zoals de studenten die onze tuinset gratis kwamen ophalen die waren zo blij dat ze voortaan op normale stoelen in het zonnetje konden zitten ipv op de bierkratjes.
Anoniem
Geplaatst: 05-07-16 17:14
Een staldeken kan inderdaad wel waterafstotend zijn hoor, ik heb er ook 1 gehad die waterafstotend was. Echt waterdicht niet maar waterafstotend was hij wel dus op zich is het niet zo'n rare vraag.
Of ze zijn wel gekomen en hebben als dank voor de snelle afhandeling een vlaai mee genomen? (ik hou niet van vlaaien dus hoef hem ook niet te winnen )
Edit: Jammer hoor.
Sammie
Geplaatst: 05-07-16 20:23
Hahaha was t maar zon feest. Ze zouden tussen zeven en half komen. Om zeven over half een app gestuurd. Ik zie dat ze vier minuten later online zijn geweest. Tien over acht gebeld en na drie/vier keer overgaan de voicemail. .
Heb de zooi bij mn garage afgegeven en als ze om 22u nog niet zijn geweest vrijwaard hij m voor me, krijg ik er beetje geld voor en geen rekening voor de onderzoeks en arbeidskosten.
Pfff zucht de brutaliteit! Daarom stuur ik toch t aller liefst opsta je dan voor Jaap aap kansloos!
Kentaro
Geplaatst: 06-07-16 09:23
Echt wat een mentaliteit hebben sommige mensen zeg
En wat zijn sommige ook makkelijk.... Gisteravond zou er iemand een koel-/vrieskast op komen halen. Komt hij toch met een klein autootje voorrijden... Wij nog tegen elkaar, zou hij echt denken dat hij daar in past?! Niet dus. Ja hij had geen ander vervoer, of wij toevallig niet een grotere auto hadden (hij stond naast onze Meriva ) Als hij nu zou betalen, of wij hem dan morgen zouden kunnen komen brengen. Toen heeft m'n vriend voorgesteld dat hij gelijk wel met hem mee zou rijden, want alleen zou hij hem niet in de auto krijgen. Het was een paar dorpjes verderop, zo'n 6 kilometer, maar denk je dat hij vroeg wat we van hem kregen?! Of dat hij 5,00 gaf voor de service?! Echt niet
Anoniem
Geplaatst: 06-07-16 09:38
Hmm....iemand zou vrijdag al wat verzonden hebben...toen toch weer niet... Nu zou t zaterdag zijn gebeurd, niks gehad. Krijg vanochtend opeens pas de track en trace en met die code vind ik niks...
ofwel:pakket is nog niet eens weg?
Kentaro
Geplaatst: 06-07-16 09:49
Als ze het vanmorgen ook pas weggebracht heeft, is het goed mogelijk dat het pas vanavond zichtbaar is op track en trace!
Geen idee....maar misschien verkeerd overgetypt de code. Ik ben laatst alweer opgelicht, pakketje nooit aangekomen... Dan word je toch alweer iets wantrouwender..
GRRRR Kentaro moeimakers dus.. en profiteurs BAH Darkchrystal erg herkenbaar.. ik ben helaas iets te vaak opgelicht dat ik er een beetje klaar me ben... niks meer via marktplaats helaas of ik haal het op