Ik zie op FB bij het evenement dat er maar 4 gaan en 11 geïnteresseerd zijn, dat valt wel mee toch? Ik beslis pas zondag ofzo dat ik ga (of niet ), week duurt nog zo lang.
Ik denk dat niet iedereen het al laat weten, dan zitten ze er zo aan vast.
Wow Lisitano wat een stash! Haha, en dat doosje wat jij op de eerste foto hebt staan heb ik ook, die me die kleine vakjes rechtsboven. Puilt ook al uit
Heerlijk om stash-foto's te kijken Hebben jullie de nieuwe elektrische scentchips-warmers al gezien?? Ik vind ze wel leuk, en het voordeel is dat ze met lamp zijn. Dus als ze dan te warm worden, gewoon een ander lampje en klaar!!
Wow lisitano, als die eerste cupjes op zijn, kun je weer nieuwe bestellen, past er nog wel bij
Anoniem
Geplaatst: 21-03-16 20:20
Pirouette66 schreef:
Heerlijk om stash-foto's te kijken Hebben jullie de nieuwe elektrische scentchips-warmers al gezien?? Ik vind ze wel leuk, en het voordeel is dat ze met lamp zijn. Dus als ze dan te warm worden, gewoon een ander lampje en klaar!!
Wauw echt gaaf! In België staan ze nog niet op de website
Raja
Geplaatst: 21-03-16 20:28
Ik vind ze ook super mooi! Daar gaat er zeker wel 1 komen
En dan hoop ik dat ze er ook lampjes bij verkopen
Pirouette66
Geplaatst: 21-03-16 20:32
Raja schreef:
Ik vind ze ook super mooi! Daar gaat er zeker wel 1 komen
En dan hoop ik dat zer ook lampjes bij verkopen
Ik wil er ook wel 1 voor op de slaapkamer. Zo'n bolletje Ik heb er nu ook 1 van Scentchips met lamp, en dat is gewoon met een kleine fitting. Voordeel ook dat ze een los bakje hebben en een lamp zie je tenminste aanstaan als je naar bed gaat
Raja
Geplaatst: 21-03-16 20:33
Ik was dus op zoek naar een lampje omdat van 1 van mn branders het lampje stuk is. Maar ze hebben dus echt alleen maar de 15watt lampjes hier bij de gamma, praxis en supermarkt En die wordt niet warm genoeg
Ooooh wat gaaf! Die ronde Ik heb al 2 van die ronde gewone, vind ze zo gezellig . "Houdertje" waar de melt in gaat is bij eentje alleen wel heel ondiep. Maar die staat mooi te wezen op de plee, in een klein hokje toch niet veel was nodig
Pirouette66
Geplaatst: 21-03-16 20:39
Wat voor lampje zoek je Raja, gewoon een bolletje of zo'n klein afzuigkap-lampje?
Yv_
Geplaatst: 21-03-16 20:39
Heb je geen hornbach in de buurt Raaj? Die hebben (hier iig) echt een waanzinnig aanbod in zulke dingen.
Hornbach helaas niet in de buurt, maar Anc kan ze zo voor me halen Haar Gamma heeft ze wel
Roosch
Geplaatst: 21-03-16 20:43
Potverdorie wat een voorraden allemaal haha.
Ik had even een stop. Moet eerst alles opmaken van mezelf. Heb ik net een recensie achtergelaten bij WME en kreeg een leuke bon.. nu MOET ik wel bestellen van mezelf deze week haha.
Ik heb ze idd een keertje in het echt gezien, blikje zat gewoon maar voor de helft vol. Alle andere waren toen dicht, dus kon niet ruiken en niet zien of dat halve blikje normaal was, dus heb ze laten staan.
Weet iemand trouwens of de gewone scrubs (niet die cupcakes) hetzelfde van substantie zijn als de koffiescrubs? Dat ze ook romig worden zeg maar? Ik vind 'm echt fan-tas-tisch, maar word kotsmisselijk van die gore koffielucht. En dan heb ik nog wel latte machi-dinges. Is met heel veel melk toch? Zou je denken dat de geur niet zo scherp is . Maar bah, wat vind ik koffie toch goor. Als die andere scrubs nou hetzelfde zijn, zou ik die graag proberen. Maar heb het idee dat ze dus helemaal niet romig worden..
Ik heb Sunset Suede button van McCalls opstaan. Zit beetje raar bijgeurtje aan.. Jammer.