agerbscheid schreef:Nee maar als jij voor werk een diesel rijdt en prive een benzine is die fout snel gemaakt
Nee. Dan vind ik het alsnog dom

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Marjoow schreef:Sorry maar je bent toch gewoon ontzettend dom als je verkeerd tankt? Het is niet dat het er maar klein opstaat welke je moet hebben ofzo
Shadow0 schreef:Marjoow schreef:Sorry maar je bent toch gewoon ontzettend dom als je verkeerd tankt? Het is niet dat het er maar klein opstaat welke je moet hebben ofzo
Hoe meer (ver)oordelen, hoe meer vreugd, niet? Want het is heerlijk om anderen dom te kunnen noemen en jezelf een schouderklopje te geven omdat je het zo goed doet.
Maar uiteindelijk is het vooral dom om mensen zoveel kansen te geven om het zo makkelijk fout te doen, juist bij zaken die vooral routinematig gebeuren. Klassieke designfout, en elke druppel bezine of diesel die zo wordt verspeeld is gewoon zonde.
Neonlight schreef:Oei, dat is wel heel erg!
Vroeger moest je in extreme koude in dieselwagens ook wat benzine gooien. De dieselwagens waren toen nog niet uitgerust met extra verwarmingselementen, en je had toen nog niet de winterdiesel.
Mizora schreef:Gas tanken is ook zo'n leuke. Ik kan me de eerste keer gastanken goed herinneren, de dames van texaco ook trouwens. Ik was namelijk de eerste (voor deze dames) die de gasslang netjes kwam afgeven in plaats van gewoon de kant in te gooien. Ik had geluk, zowel auto als slang hadden geen schade opgelopen (mijn pa heeft op die manier wel eens ruim 1000€ schade gereden). Ik tank nog steeds liever geen gas.
Lalidan schreef:Mizora schreef:Gas tanken is ook zo'n leuke. Ik kan me de eerste keer gastanken goed herinneren, de dames van texaco ook trouwens. Ik was namelijk de eerste (voor deze dames) die de gasslang netjes kwam afgeven in plaats van gewoon de kant in te gooien. Ik had geluk, zowel auto als slang hadden geen schade opgelopen (mijn pa heeft op die manier wel eens ruim 1000€ schade gereden). Ik tank nog steeds liever geen gas.
Als ervaren gasrijder moet je mij dit even uitleggen, want het kwartje valt bij mij niet. Gasslang afgeven???
miccamaaike schreef:wat een leuk topic, heb niet alle 69 pagina's nog doorgelezen
Ik kwam er een paar maanden geleden achter dat 'star wars' en 'star trek' verschillende dingen zijnTsja ligt zo buiten mijn interesse gebied, ik had geen idee
Marjoow schreef:Sorry maar je bent toch gewoon ontzettend dom als je verkeerd tankt? Het is niet dat het er maar klein opstaat welke je moet hebben ofzo
Shadow0 schreef:Daar kun je in de juiste kringen mensen echt enorm mee op de kast krijgen