Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Jans schreef:Ik vind DDZ echt drie keer nikshet is en blijft een DDAR
en die vond ik ook niks
Warboel schreef:Ik had net zoiets bizars! Hele lange trein (12 delen VIRM). Ik zat helemaal achterin. Stopt die op Blaak, past 'ie niet helemaal langs het perronBen met nog een paar mensen in de tunnel uitgestapt. Het was te ver om door de trein heen naar het perron te lopen, daarnaast loop ik nog steeds met krukken en elke keer trap op trap af duurt dan gewoon te lang. Dan is die alweer weg eer je bij de juiste deur bent.
Die uitstap was hóóg allemachtig. Ik moest er achteruit uit met m'n gammele achillespees
Er ligt in de tunnel nog een soort mini-perron (lager) dus onveilig was het niet hoor. Niet dat we over het spoor gelopen hebbendan hadden we het uiteraard niet gedaan.
[ [url=m/efUvJw.jpg]Afbeelding[/url] ]
puppy1128 schreef:Warboel schreef:Ik had net zoiets bizars! Hele lange trein (12 delen VIRM). Ik zat helemaal achterin. Stopt die op Blaak, past 'ie niet helemaal langs het perronBen met nog een paar mensen in de tunnel uitgestapt. Het was te ver om door de trein heen naar het perron te lopen, daarnaast loop ik nog steeds met krukken en elke keer trap op trap af duurt dan gewoon te lang. Dan is die alweer weg eer je bij de juiste deur bent.
Die uitstap was hóóg allemachtig. Ik moest er achteruit uit met m'n gammele achillespees
Er ligt in de tunnel nog een soort mini-perron (lager) dus onveilig was het niet hoor. Niet dat we over het spoor gelopen hebbendan hadden we het uiteraard niet gedaan.
[ [url=m/efUvJw.jpg]Afbeelding[/url] ]
Had ik ook, 2e deur van achter zegmaar.. Mocht eruit klimmen samen met een hoop andere mensen.. Gelukkig stond er een hek naast waar we ons vast konden houden.
Man, wat is die deur hoog van de grond zeg!
En ik nam vandaag precies de trein die uiteindelijk niet verder ging rijden, had ik net zo goed niet kunnen haasten en de volgende trein kunnen pakken. Maar, daardoor heb ik wel een oud-klasgenoot na 2 jaar gezien.
En werd er omgeroepen:
'Damens en heren, er is iemand onwel geworden. Is er iemand toevallig dokter of arts?'
Momentje later
'Zou diegene dan naar buiten willen lopen?'