Ik heb deze 2 gekocht.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Femjo schreef:Net even snel een foto gemaakt zonder flits. Mocht je een foto willen van de andere kant of betere foto’s geef maar een gil. Foto op hun eigen site komen de kleuren niet overeen. Daar lijkt er paars in te zitten, maar in werkelijkheid is dat licht roze zoals hier goed te zien is.
[ [url=m/LMvrrv.jpg]Afbeelding[/url] ]
lynnXtubbie schreef:Mijn nieuwste:
[ [url=m/hrH1DD.jpg]Afbeelding[/url] ]
En iemand toevallig ervaring met een lekke AirMax? Ik heb de winter camo’s pas sinds kort maar er is er een lek gegaanHeb ze via StockX gekocht dus ik kan ook niet via Nike iets regelen..
[ [url=m/DI7qpd.jpg]Afbeelding[/url] ]
marleen_88 schreef:Toffe sneakers komen er weer langs.lynnXtubbie schreef:Mijn nieuwste:
[ [url=m/hrH1DD.jpg]Afbeelding[/url] ]
En iemand toevallig ervaring met een lekke AirMax? Ik heb de winter camo’s pas sinds kort maar er is er een lek gegaanHeb ze via StockX gekocht dus ik kan ook niet via Nike iets regelen..
[ [url=m/DI7qpd.jpg]Afbeelding[/url] ]
Supertof die bovenste! Waar heb je deze gescoord? Linkje??
MelanieB schreef:Ohhh die N7
Die Jordan's vind ik wel heel gaaf, al ben ik niet zo van de rood. Ik wou die mocha's heel graag maar helaas misgegrepen.
Had nog wel de AM1 yours 'gewonnen' maar weer terug gestuurd, toch niet mijn ding.
Verder had ik nog de AM1 SNKRS day brown maar weer verkocht ivm de Escapes kunnen vinden en die vond ik mooier.
Hier ook weer mooi wat paartjes gescoord..
AM1 Escapes die hoog op 't lijstje stonden![]()
[ Afbeelding ]
En verder nog wat mooie AM1 paartjes opgepakt via oa Vinted.
[ Afbeelding ]
En AF1, Pendleton ID
[ Afbeelding ]
En nog geheel witte AF1 en geheel witte met zwarte swoosh AF1.
Basic necessities