Waxmeltverzamelaarsgektetopic

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-15 23:39

Ik heb nu dus CCL erin zitten, maar vind dat ik er maar erg weinig van ruik. Misschien omdat Fireside treats zo stevig was van geur, maar vind het wel jammer.

Alwiene

Re: Waxmeltverzamelaarsgektetopic

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-15 23:40

Afbeelding

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-15 23:45

Heb 2 tarts voor je gereserveerd Raaj! Rond de 24ste komen mn bestelde Autumns binnen, dan doe ik er nog wat bijbestellen en gooit ze 'm op de post. Dus als je nog wat ziet wat erbij moet, moet je het ff voor die tijd laten weten, dan kan het allemaal nog mee met Pandora !

Leuk Selka! Welke geurtjes?

Balen Alwiene! Ik vond 'm de eerste keer echt onwijs lekker en rook 'm ook echt gewoon heel goed. En weet niet of het fantoom is, of het in mijn hoofd is, of dat ik de eerste keer gewoon een reukinvasie had ofzo, maar nu is-ie een stuk minder sterk. Gebruik zelfs een hele tart per keer. Erg jammer, want de geur is zoooooooooooo vreselijk lekker. Heb dus bij elke webshop die iets met vanille&mint had die besteld, in de hoop dat het een sterkere dupe was.. Nog niet gevonden, al heb ik er wel een paar die een beetje in de buurt komen. Wel heel grappig, want vind mintgeuren meestal alleen lekker met/na schoonmaken en vanille is me te zoet. Maar de combi <3 <3 <3

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-15 23:49

Yv_ Wat vind je dan van van Jack Frost? Die vind ik ook erg lekker en die ruik ik wel beter dan CCL.
Ik heb trouwens maar een kwartje van de tart erin zitten, meer past er niet in het cupje :')

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-15 23:51

Nog niet gebrand! Die lijkt qua geur trouwens heel erg op Ice Capade van waxxies. In de cupjes dan. Alleen heb ik het idee dat er in de ene mint zit en de ander eucalyptus, de sterkte verschilt net iets. Die van PureSoap (naam kwijt) vond ik niet boeiend, weinig geur. Ben er niet helemaal zeker van of TC 'm ook had, maar zo ja, dan heb ik 'm vast besteld maar heeft-ie geen indruk gemaakt :=
Maar Snow trok me meer vanavond (ook wel vergelijkbaar, in elk geval in die categorie), dus die mocht eerder.

Echt? Welke brander heb je dan? Dat is wel mini! Ik heb in de gang er eentje van de xenos staan en die heeft een vrij klein kuipje, maar zelfs daar past een halve in!

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-15 23:55

Kijk even naar de foto die hierboven staat ;) Dat is meneer sneeuwpop met bovenop het siliconen cupje wat ik gebruik om de melts in te branden. Er past een kleine melt in of een halve grote, of een kwart tart. En meestal is dat eigenlijk wel genoeg.

Volgens mij heeft tulpje geen mint/vanille geur. En ik geloof dat hij van PS Mint en vanille heet gewoon, ik heb hem wel liggen, maar vind hem uit het cupje best heftig en heb hem nog niet gebrand. Niet omdat ik dat niet wil ofzo, maar er was voorlopig nog altijd een andere die me meer aansprak :=

Edit: Die van PS heet Mint en vanilla fudge.

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-15 23:58

Oja mogge _O-. Er zijn ook wel grotere cups te koop toch?

Die sneeuwpop is wel echt heeeeel gaaf <3.

Oja Mint & Vanilla Fudge was het! Vond 'm tegenvallen :/. Maar twijfel nu of het komt omdat ie nauwelijks rook of omdat 1 geur erg overheerste. Ik geloof dat ik teveel verschillend spul heb gebrand de laatste tijd, overzicht beetje kwijt :')

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-15 00:02

Je kunt je tart ook in zo,n glazen waxine houder doen. Goedkoop bij action. Als je klaar bent met branden zet je hem in de vriezer dan werp je zo de was eruit want dat krimpt een beetje ;)

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-15 00:03

Ja hoor, er zijn wel grotere cups te koop, maar die grijze passen zo mooi bij mijn branders :+ En bovendien is het dus meestal wel groot genoeg. Vraag me af of het echt helpt als ik een halve tart erin zou gooien.

Raja

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-15 00:04

Thnx yv!!
Ik hou het ff in de gaten op die site! :*

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-15 00:16

Oooh vandaar! Stiekem vind ik dat cupje wel klein beetje verminking van snowman hoor :P

Of een brander met los cupje die in de vriezer kan, dat heb ik de afgelopen week gedaan, heel handig!

Ik weet het weer trouwens! De munt overheerst heel erg bii die van PS en hij is MEGA sterk!! Het was een andere die niet zo sterk rook. Misschien moet ik eens gaan bijhouden wat ik brand en wat ik ervan vind.. Scheelt me geld denk ik :=

Yw raaj!

EllaBellaah

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-15 01:29

Er was hier laatst toch iemand met een rare stip in haar melt? Die van mij is nu ook raar hard geworden. Het lijkt wel alsof er een hartje in zit :')
Zal morgen eens een foto maken bij daglicht

Selka

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-15 09:49

Was al bang dat ik de enige was die het zonde vond van de sneeuwman :o
Gooi mijn branders als ze smoezelig zijn gewoon in de vaatwasser :)

Ik heb besteld:
Autumn Rain Kringle Daylight candle
Firstsnow Kringle daylight Candle
Grey Daylight Candle
WaterColours Daylight Candle
Storm Front daylight Candle
Candycane lane
Autumn Romance Goose Greek Waxmelt
Winter Splendor Goose Greek Waxmelt

Vriend vindt Jack Frost smerig :( Ik vind die wel lekker. 's Avonds had hij spontaan de deur naar de hal opengezet. Daar brandde Lavender Delight en die vond meneer veel lekkerder :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-15 09:56

Mijn brander mag niet in de vaatwasser volgens scent chips

Selka

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-15 10:07

Ik weet het, die van mij zijn ook van scent chips. Ik luister gewoon niet. Tot nu toe komen ze er prima uit. :)

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-15 10:16

Het enige wat kan gebeuren eigenlijk is dat het verflaagje vervaagd.
Ik doe ze niet in de vaatwasser ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-15 10:28

Volgens scent chips is niet alles bedekt met een laagje vernis ofzo? Waardoor er water in de steen kan en de houder kan barsten als de steen met vocht opwarmd. Mijn brander is smerig, maar weet niet hoe ik hem degelijk kan poetsen

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-15 10:33

De meeste branders zijn aardewerk ceramiek en dat wordt in de verf gezet en dan in de oven gezet. En hard de verf uit soms hebben ze idd het vernis laag maar ook wel eens die old look.
Maar met of zonder vernis doet de vaatwasser geen goed aan je brander.

Maargoed er bestaan ook boorden die geverfd zijn en die gaan ook in de vaatwasser.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-15 10:40

Alwiene schreef:
[ [url=m/KckRfH.jpg]Afbeelding[/url] ]

Net een cakevorm!

EllaBellaah

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-15 11:30

@DeMolenhoek: ik kreeg die van mij heel netjes schoon in gewoon een sopje met een sponsje.

Heb een foto gemaakt van het hartje in m'n wax. Zal hem er zo even hier op zetten.

EllaBellaah

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-15 11:31

Afbeelding

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-15 11:33

Haha dat is idd een hartje.

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-15 11:47

vonneke schreef:
Alwiene schreef:
[ [url=m/KckRfH.jpg]Afbeelding[/url] ]

Net een cakevorm!

Logisch want het zijn gewoon siliconen cupcakevormpjes. ;)

Ja misschien is het wel een beetje zonde van sneeuwpop maar toch vind ik de voordelen van dit systeem zoals makkelijk wisselen en gebruikte was weer op kunnen bergen voor volgende keer belangrijker dan dat het iets minder mooi staat.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-15 11:58

Alwiene schreef:
[naam] schreef:

Net een cakevorm!

Logisch want het zijn gewoon siliconen cupcakevormpjes. ;)

Ja misschien is het wel een beetje zonde van sneeuwpop maar toch vind ik de voordelen van dit systeem zoals makkelijk wisselen en gebruikte was weer op kunnen bergen voor volgende keer belangrijker dan dat het iets minder mooi staat.

Wat een eenvoudig en slim idee!

Ik moet nog een bakje voor de melts.

Heb nu 2 verschillende Scent Chips gebrand. Een heel lekker, de andere brrrr. Gisteren Earl Grey van een ander merk. Dat is veel minder zeepgeur dan de Scent Chips!

friendly

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-15 12:48

Och...ik kijk toch niet naar mn brander als die aanstaat, de geur vind ik veel belangrijker! :D