Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Colien schreef:@mang: Heftig of in 2 jaar dan eigenlijk zowel je ouders als je vriend als je vrienden kwijt te zijn. Lijkt me een erg lastige situatie. Kun je ook niet het contact met die vrienden toch nog onderhouden? Dat doe ik ook en gaat prima, zie ze wel minder (grote afstand tussen onze woonplaatsen) maar als ik ze zie is het weer als van ouds.
Wel fijn dat je broer je opvangt. Ik snap dat je liever onafhankelijk wil zijn, maar ik denk dat je nu beter eerst alles even weer op een rijtje kunt krijgen en daarna verder kijken naar het onafhankelijk zijn.
Afgelopen 5 dagen met mijn ex doorgebracht, de eerste keer weer sinds dat het echt over is. Was even wat onwennig, het was ook niet de bedoeling dat ik zo lang bleef maar hij had kaartjes gewonnen voor Cirque Du Soleil en wilde graag zijn beste vriendin (mij dus haha) meenemen. Even op en neer reizen ging hem niet worden (2 uur en kwartier met het OV enkele reis).
Was een erg lastig weekje wel. Best awkward begonnen, aftasten wat je wel of niet kunt zeggen/doen nu de relatie over was. Maar uiteindelijk heel gezellig geworden!
Nog goed gepraat, beide duidelijk dat het absoluut geen relatie gaat worden. Beide ook aan het tinderen en daar druk over gelachen. Maar toch is het stiekem best lastig om te merken dat hij het gezellig heeft (over de app enkel) met andere meiden, en voor hem andersom ook.
Al bij al ben ik tevreden over hoe het ging, blij dat ik mijn beste vriend nog niet kwijt ben. En de relatie nu wel echt een beetje afgesloten voor mezelf. Heel prettig dus.
mang schreef:Colien schreef:@mang: Heftig of in 2 jaar dan eigenlijk zowel je ouders als je vriend als je vrienden kwijt te zijn. Lijkt me een erg lastige situatie. Kun je ook niet het contact met die vrienden toch nog onderhouden? Dat doe ik ook en gaat prima, zie ze wel minder (grote afstand tussen onze woonplaatsen) maar als ik ze zie is het weer als van ouds.
Wel fijn dat je broer je opvangt. Ik snap dat je liever onafhankelijk wil zijn, maar ik denk dat je nu beter eerst alles even weer op een rijtje kunt krijgen en daarna verder kijken naar het onafhankelijk zijn.
Afgelopen 5 dagen met mijn ex doorgebracht, de eerste keer weer sinds dat het echt over is. Was even wat onwennig, het was ook niet de bedoeling dat ik zo lang bleef maar hij had kaartjes gewonnen voor Cirque Du Soleil en wilde graag zijn beste vriendin (mij dus haha) meenemen. Even op en neer reizen ging hem niet worden (2 uur en kwartier met het OV enkele reis).
Was een erg lastig weekje wel. Best awkward begonnen, aftasten wat je wel of niet kunt zeggen/doen nu de relatie over was. Maar uiteindelijk heel gezellig geworden!
Nog goed gepraat, beide duidelijk dat het absoluut geen relatie gaat worden. Beide ook aan het tinderen en daar druk over gelachen. Maar toch is het stiekem best lastig om te merken dat hij het gezellig heeft (over de app enkel) met andere meiden, en voor hem andersom ook.
Al bij al ben ik tevreden over hoe het ging, blij dat ik mijn beste vriend nog niet kwijt ben. En de relatie nu wel echt een beetje afgesloten voor mezelf. Heel prettig dus.
Ik zou wel willen maar zo ga ik helaas niet echt met die vrienden om, het zijn meer zijn (mannelijke) vrienden en daar de aanhang van. Ik was dus ook gewoon aanhang en nu ik dat niet meer ben hoor ik er denk ik helaas ook niet meer bij. Ja ik ben ook blij dat mijn broer mij opvangt, maar ergens doet het ook pijn. Voor mijn gevoel is mijn broer de enige die ik nu nog 'heb', en die staat ook niet zo voor mij klaar omdat hij mij nou zo leuk vind maar omdat ik nou eenmaal zijn zusje ben. Mijn broer en ik kunnen het supergoed vinden en hij vind het alleen maar fijn om iets voor mij te kunnen betekenen, maar ergens knaagt het aan mij dat de enige die ik nog heb, iemand is die daar niet zelf voor heeft gekozen maar nou eenmaal aan mij verwant is.. Geen (eigen) vrienden en mijn vriend/beste maatje die mij ook niet meer wil, mijn ouders die weg zijn gegaan..Vraag me soms af wat ik verkeerd doe dat niemand bij mij wil blijven.
Wat knap en fijn dat jij nog zo met je ex om kan gaan! Lijkt me erg moeilijk inderdaad om hem te horen over andere meisjes, alleen daarom al zou ik geen vrienden kunnen zijn met mijn ex (hoe graag ik het ook zou willen).
Beetje rare vraag misschien en je hoeft natuurlijk niet te antwoorden, maar als je daar 5 dagen (en dus nachten?) bent, gebeurt er dan niks tussen jullie?
Ik weet zeker dat dat dus bij mij en mijn ex wel zo zijn, hoe erg ik me ook voorneem om niks te doen.. Nog een reden dat wij geen vrienden kunnen blijven
Colien schreef:Een happy end? Vertel!