Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
dan hadden ze 20% korting. Mijn paar hakken heb ik in de uitverkoop van de dm-shop zelf gekocht. Dat was echt geluk hebben die waren meer dan de helft afgeprijst, anders had ik die niet gekocht.
Djilna schreef:Ik vind dat het verschil tussen duur en veel geld. Ik vind DrMartens niet duur, maar het is wel veel geld.
Daarom koop ik ze ook alleen met kortingsacties/sale.
En op marktplaats kun je ze ook nog wel tegenkomen voor leuke prijzen. Maar dan moet je ze inderdaad ongepast kopen.
). Dus die zullen met dit gebruik eerder verstoffen dan verslijten
.
De hiel van mijn Pascal's waren zo verschrikkelijk, ik heb echt weken met blaren en dubbele sokken gelopen waarvan ik van de tweede sok zelfs het randje had omgeslagen. Mijn 1460's liep ik zo mee weg, met enkel wat ongemakkelijkheden hier en daar. Het ligt dus echt aan het paar dat je krijgt, zacht leer is niet altijd makkelijker
Daarbij ben ik van mening dat de 1460 veel meer steun geeft met het stugge leer, als dat iets is dat je fijn vindt of nodig hebt.
Iemand ervaring? Iets in de schoen schuurt echt tegen de buitenkant van m'n broeken waardoor ze allemaal op één punt slijten.