Ik draag ook Birkenstocks. Vind ze erg fijn lopen. Moet deze zomer wel nieuwe weet nog niet zeker of het weer Birkenstocks worden of dat ik andere neem. Wil wel dat ze goed lopen en lekker zitten.
Anoniem
Geplaatst: 19-04-15 22:24
xRoosss schreef:
Dat van het strepen geven bij bruin worden vind ik altijd een beetje onzin. Dan zou je van elke willekeurige teenslipper of sandaal ook een afdruk moeten krijgen. Als je gewoon om de paar dagen wisselt qua schoenen krijg je echt geen strepen
Die gladiator sandalen zijn niet helemaal mijn dingen, al vind ik ze op de inspiratie plaatjes wel tof staan!
Ik draag van het zomer ook Birkenstocks, vind ze niet mooi maar ik werk op een openlucht bad. Dan zijn goede slippers zeker een must, je loopt heel wat kilometers af haha. Heb dan ook zo'n mooie witte slipper in m'n voet staan als ik bruine voeten krijg.
Ik heb ze ook. Ze lopen heerlijk!! Ik heb die met 1 band over de voet. De rest vind ik afgrijselijk. Vooral die teen variant. Echte huisvrouwen slipper haha..
Ik heb/had 5 paar birkies.. Echt vreselijk lelijk. Maar ze lopen zo lekker. Een paar is inmiddels zo op, dat ik die alleen nog maar naar het strand aan kan.
Ik had witte, maar die zijn vorig jaar gejat op de camping Ze lopen wel heerlijk, misschien dat ik een paar op de markt haal van de zomer. Verder vind ik ze verschrikkelijk lelijk.
Ik heb een paar jaar lang Birkenstocks gehad. Ze lopen zoooo lekker. Plus, ze hebben een speciaal model voor brede voeten, dus het zijn ook zo'n beetje de enige slippers/sandalen die ik pas. Heb nu, na zo'n 8 sandalenbestellingen eindelijk een paar gevonden dat ik pas en geen Birkenstock is!
xRoosss
Geplaatst: 20-04-15 10:21
Birckenstocks heb ik een paar jaar terug 1 zomer gedragen. Daarna nooit weer eigenlijk Die met enkele band gaan nog wel maar vind ze verder niet veel aan.
Gelijk maar even de dag beginnen met een outfit foto let niet op het gebrek aan schoenen
Jespri
Geplaatst: 20-04-15 10:25
Roos wat zie je er leuk uit! Vind die kleur blauw echt heel mooi en dat jasje is echt leuk.