Zijn er meer mensen kleuren blind? HOE DOEN JULLIE DAT?
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Via marktplaats nog Golf voor een leuk bedrag over kunnen nemen! Nu maar weer wachten tot december met 1+1 actie weer, dan zijn ze leuker om te kopen/
wou eigenlijk de BBQ/Foodtruck combi maar die was er niet helaas
.
. Op een gegeven moment heb ik het volgens mij zelfs een paar maanden helemaal opgegeven om er aan te werken. Het plastic tafelkleed lag er overheen en door de eetkamertafel vol te leggen met andere papieren en troep, zag ik het project eronder niet meer en kon ik de herinneringen wegstoppen. Hielp natuurlijk ook niet dat het een k*t-puzzel was
. Echt, wat een drama! Nu deze puzzel eindelijk af is, kan ik dat oprecht tegen jullie zeggen. Toen ik begon, dacht ik nog dat het roze/oranje het lastigste deel zou zijn. En wat was ik blij/trots dat het felgekleurde deel na maanden op een avond eindelijk in elkaar zat. Maar wat bleek...het ergste moest toch nog komen
. In de wintermaanden legde ik soms met een avondje puzzelen slechts een paar stukjes aan. Er leek geen einde aan te komen. Tot ik met de beginnende lentezon eindelijk overdag er een paar keer aan kon zitten. Wat kan daglicht een hoop schelen zeg! En op een gegeven moment was ik het simpelweg zat...ik moest en zou die puzzel nu gaan afmaken. Dus 's ochtends na mijn paard te hebben gedaan, ben ik begonnen...en niet meer gestopt tot de puzzel af was. Volgens mij ergens na middernacht, maar hij was af
!
…

...
.
. Mijn tafel was al opgeruimd van alle troep zodat de oppas op mijn poes Lizzy zich daar geen zorgen om hoefde te maken terwijl ik weg was. Dus ik had geen excuus meer. En eind juli 2018 was de puzzel dan eindelijk af. 
!
. Tot ik vorige maand een nieuwe baan kreeg en het voor mijn gevoel tijd was voor een nieuwe start. Van mijn vorige werkgever heb ik als afscheidscadeau zo'n Portapuzzle gekregen voor puzzels tot 1500 stukjes. 
.
... 
Nu weer fijn puzzelen in de donkere avonden.
. Net als die twee ooievaars, die zag er ook zo schitterend uit op de doos. Helemaal voor mijn ouders die vrijwel naast zo'n broedplaats cq. buitenstation voor ooievaars wonen. Helaas moet je voor het eindresultaat van dat mooie plaatje wel door een ware puzzelhel
...
) dat de puzzel nu af is. Ik denk dat hoe ik deze puzzel heb gemaakt door de maanden heen, voor mij echt wel symbool heeft gestaan voor hoe ik me voelde. En doordat ik nu bij een nieuw puzzelproject de Portapuzzle kan gebruiken, hoop ik dat ik het "oude" puzzelen achter me kan gaan laten...
. Dat hoef je met menig puzzel niet te proberen denk ik!