Date fails

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Nala

Re: Date fails

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-11-15 18:43

Tinder valt tot nu toe nog wel mee, geen al te erge matches. Maarja, foto's met paarden en een profiel dat ook duidelijk maakt dat ik daar geen interesse in heb komt al een heel eind, blijkbaar.

Yvankaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-15 01:24

Ik had er een foto met paard op een kreeg spontaan geen matches meer, dus die heb ik er maar weer afgehaald :Y)

Equisync

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-15 11:39

Zelfde probleem hier :')
Al ben ik nu weer tinderloos. Heb toch helemaal geen tijd om te daten xD

BonteLisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-15 23:35

Ik heb er wel paarden foto's op staan. Dat hoort gewoon bij mij. Heb er niet minder matches door denk ik. Vorige week za had ik een tinder date. Echt een knappe jongen, val alleen niet op mooi boys. En echt totaal geen klik. Hij snapte eigk de hint niet toen ik dat zei.

Nala

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-11-15 00:36

Hahaha, heb binnenkort ook eens een afspraak met twee jongens, maar of ze echt dating material zijn (en of ze mij zo zien) is een tweede bwahaha.

Bambi1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-15 11:35

Had deze week nog een vieze 50 jarige man die met mij wou daten... Bah nee bedankt viezerik :r

Sherivey

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-15 14:18

Bambi1995 schreef:
Had deze week nog een vieze 50 jarige man die met mij wou daten... Bah nee bedankt viezerik :r

Die kreeg ik ook altijd op datingsites :')

Of van die ventjes die meteen vragen : 'zou je s*x met mij willen' nee dankje

SincereQ

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-15 18:52

Kotsen als je date je een afscheidszoen wil geven past hier ook wel tussen denk ik :Y)
Het was gelukkig niet onze eerste date. Op onze 3e date ookal een dikke kopstoot gehad, gelukkig ben ik niet vet onhandig ^)

Cubone

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-15 19:13

Eline1510 schreef:
Kotsen als je date je een afscheidszoen wil geven past hier ook wel tussen denk ik :Y)
Het was gelukkig niet onze eerste date. Op onze 3e date ookal een dikke kopstoot gehad, gelukkig ben ik niet vet onhandig ^)

Dit vraagt uiteraard om het uitgebreide verhaal :Y)

Sherivey

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-15 19:35

Eline1510 schreef:

Dat was dan een afscheidszoen vol overgave :))

SincereQ

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-15 19:39

Cubone schreef:
Eline1510 schreef:

Dit vraagt uiteraard om het uitgebreide verhaal :Y)

Ik had niet erg veel gegeten en het was laat. Gingen nog even bij mij achter sigaretje roken en ik voelde me wat slap worden. Dus ik probeer hem een beetje subtiel maar snel eruit te krijgen. Helaas was hij wat traag. Dus op het moment in de deuropening toen hij me wilde zoenen kwam het bij mij omhoog. Was nog wel optijd boven de wcpot gelukkig :')
Maar echt zoo genant. Hij heeft nog wel een glaasje water gehaald en toen heb ik maar gezegd dat ie moest gaan.

Wat betreft de kopstoot. Met zn tweeen in een eenpersoonsbed is soms wat onhandig. En ik ben sws een kluns dus dat is geen goede combinatie :+

Pastis

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-15 20:00

Een van mijn afspraakjes met m'n huidige vriend was op 'n groot evenement met érg veel bier- en coctailkraampjes. Dat samen met een nuchtere maag was niet echt een succes. Op 'n bepaald moment voelde in me werkelijk zo beroerd dat de arme jongen even een emmer ging halen. Samen met de emmer kwam z'n moeder toe. Al kotsend m'n schoonmoeder beter leren kennen.. Geen succes kan ik je wel zeggen, zeker omdat de eerste keer ik ze zag ik halfnaakt onder aan de trap stond, wachtend op vriendlief die even ging plassen. :n

Nala

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-11-15 21:45

Okay, volgens mij komt er echt een afspraakje... Jongeeeeens help hoe doe je zoiets _O- in mijn 18 jaar ben ik nog nooit op een date geweest of wat dan ook. En hoe haal ik m'n ouders over dat ik überhaupt mag afspreken? (ja mijn ouders zijn nogal beschermend)

jasz

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-15 22:10

Oh ik lees al even mee en ik herken me echt in jouw situatie!
Ik had precies hetzelfde 2 jaar geleden, toen ik 18 was. Ook nooit echt gedate (behalve 1 heel erge faal-date, maar dat was meer omdat die jongen me zoo graag wilde zien) maar verder ook nooit een vriendje of zo.
Maar, het komt wel goed! Ik ben ook gewoon gegaan toen, ja ik was zenuwachtig, maar ach. Na een tijdje is dat wel over.

En... Nu ben ik al meer dan twee jaar samen.
Oh, wij kennen elkaar ook van tinder. Ik had trouwens wel de mazzel dat mijn vriend echt 5 minuten bij me vandaan woont.

Nala

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-11-15 22:15

Hij woont 20 kilometer verderop, nouja, trein station tot trein station dan.

Sherivey

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-15 22:20

Mijn eerste date was ook pas op mn 18e hoor :o ik vond paarden tot die tijd gewoon veul interessanter :')

Was de dagen van tevoren al zenuwachtig. Was uiteindelijk best gezellig. Is een tweede date achteraan gekomen. Ik kreeg het idee dat het wel zou kunnen groeien tot wat meer. Tot ik ineens via toenmalig msn zag dat meneer een relatie had gekregen met een ander meisje. De deuk in mijn zelfvertrouwen was best wel groot

jasz

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-15 22:23

Haha ja precies. Pas rond mijn 17e ging ik om me heen kijken en ja, voor je dan echt klaar bent om te gaan daten.
Maar bij mij was de eerste echte eerste date dus ook gelijk de laatste. Ik had wel gelijk mazzel. Maar veel ervaring met eerste dates heb ik niet, ik kan alleen maar zeggen dat het echt allemaal wel mee valt.
En je ouders moet je gewoon inlichten. Zo van: mam, ik heb volgende week dan en dan een date. Je bent 18, dus meer dan een mededeling hoeft toch niet?

Sherivey

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-15 22:26

Ik heb toen gewoon gezegd: mam, ik heb volgende week afgesproken met *date*' vond mn moeder allemaal prima

Nala

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-11-15 22:35

Ja mijn ouders zijn daar een stuk controlerender in. Maar misschien kan ik nu een beroep doen op het 18 zijn haha. Ik heb wel vriendjes gehad, maar allemaal lange afstand en allemaal kwamen ze bijna alleen naar mij XD.

Britt_Sisi

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-15 22:54

Mijn ouders zijn ook heel beschermend. Ik heb laatst gewoon gezegd ik ga wat drinken in de stad met 'vriendin' en die vriendin ook ingelicht waar ik ben en dat zij mn alibi is haha. Sowieso als het een engerd was kon ze me redden met een telefoontje haha.

Nala

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-11-15 23:14

Ik bracht het net voorzichtig ter sprake bij m'n moeder en zij zo heel rustig "Okay" :')

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-15 02:28

Waarom spreek je je zorgen niet gewoon uit tegen je date? Zal zeker je spanning verminderen!

Wat betreft het beginnen over kinderen. Ik ga me tijd toch niet verdoen aan iemand die misschien uberhaupt geen relatiemateriaal is. Nee ik bespreek echt alles van te voren :')

Nala

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-12-15 21:32

Net de eerste date gehad. Enige fail was zijn schaterlach tijdens een serieus deel van de film, omdat hij net mijn hand gepakt had en volgens mij ontzettend nerveus was.

mala26

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-15 21:35

awh dat is eigenlijk best schattig MorganeR.

Nala

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-12-15 21:38

Ja het was ook niet als serieuze afknapper-fail bedoeld.
De enige echte fail is de omgeving, er was na de film nergens een leuke plek om te eten of iets te drinken.