Ah jammer weet iemand waar ik een nieuwe portie kan kopen?
Nee zonder gekheid, ik mis echt motivatie. En als ik dan door m'n doelen heen kijk denk ik: waar ben je mee bezig joh?
Anoniem
Geplaatst: 11-05-15 13:42
Doel bereikt!
Motivatie mis ik ook regelmatig. Wat voor mij helpt is om de laptop/tv/telefoon uit te zetten . Vooral met dit mooie weer! Lekker buiten gaan zitten, of een stukje wandelen. Ik heb vorige week moestuintjes gekocht bij de Hema, dus daar ben ik nu ook lekker mee bezig.
Trouwens, een vriendin van mij was vorige week op visite. En ze zei; ik wil gewoon leuke dingen doen in het leven (want nu kan het nog) en soms moet je dan ook gewoon een risico nemen. Als ze het op de één of andere manier financieel niet meer kon redden, dan zou ze wel gras gaan eten. Maar dat vond ik eigenlijk best inspirerend .
Ook hier motivatie soms ver te zoeken. Maar van het weekend wel pizza from scratch gemaakt, incl het deeg! Wel een pokkewerk al dat kneden, maar het smaakte wel heerlijk. En helemaal suikervrij!
Ik dacht eerst dat het mooie plaatjes waren Elmo, maar ben jij het die springt? Echt supergaaf!
Ik blijk 17 doelen afgerond te hebben en met 32 doelen bezig. Dus het gaat de goede kant uit.
Ylvy
Geplaatst: 11-05-15 20:06
Ah gaaf joh die met het vliegtuig, duur grapje zeker? Zou ik echt niet durven.
Ah toppie elizaxbeau, waar ga je werken?
Hier 7 doelen voltooid en 2 deels.
- Ga op vakantie naar een ander land - Ga op vakantie buiten Europa - Het boek 'Never turn your back on an Angus cow' kopen/krijgen - Samen met jeroen naar een pretpark gaan - Een massage nemen samen met iemand anders - Een dag niet op internet gaan - Groenten en/of fruit kopen op een markt
CHECK
- alle letters van het alfabet afgaan en daar een onderwerp van fotograferen OLIFANT, en vlinder maar daar ben ik niet tevreden over - Probeer 5 nieuwe smaken van drinken [2/5] Peach en Lychee EST, is een colamerk in Thailand En watermeloendrank, hmmmm.
Updaten van mijn pagina doe ik, maar ik wil niet alles tegelijk erop gooien
Ik ben vandaag (maandag) begonnen bij een evenementen bureau!
Anoniem
Geplaatst: 12-05-15 12:09
Ja dat ben ik Mizora Lekker bezig met je doelen! Gaaf Ylvy! Ben je in Thailand geweest? Lijkt me zooo gaaf om een keer naar op reis te gaan! Elizexbeau: gefeliciteerd met zowel je afstudeeropdracht als je baan! Sannanasje: wat is dat precies, een pizza from scratch?
Sannanasje
Geplaatst: 13-05-15 12:53
Elize gefeliciteerd! Goed bezig !
Pizza from scratch is vanaf het begin zeg maar. Dus niet uit een pakje. Gewoon met meel enzo zelf deeg maken. Zelf de tomatensaus gemaakt van gewoon tomaten en dergelijken.
OK divers. Was via mijn werk, kon ik gratis aan deelnemen omdat deze mensen ook lessen geven aan mensen met een beperking.
Anoniem
Geplaatst: 13-05-15 20:29
Klinkt gaaf eroslover! Fijn dat het DZP je daarbij helpt! Gaaf Ylvy! Hoe lang ben je weg geweest? En waar precies ben je allemaal geweest? Leuk dat je voor een huisje gaat kijken. Ga je met iemand wonen of alleen? Sannanasje je hebt pb!
Ik mis mijn motivatie, maar zit nu in de examens (is een doel), ben bezig in de harry potter boeken (ook een doel) kijk de harry potter films (is een doel) en kleur allemaal kleurplaten ter ontspanning (is ook een doel)!