Rare mensen op marktplaats deel 6!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

birte

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-14 18:41

Helaas gebeurd dat ook wel, maar in dit geval zit het wel goed, ken de mensen via via wel (wonen hier in een buurt dorp)

_JTM

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-14 19:03

Shirley schreef:
Lange broek dan en zelf afknippen ?
Kun je er ook nog leuke rafels aan maken :):)

Ja dat is inderdaad ook nog een optie! Bedankt voor het meedenken :)

Tallie1979

Re: Rare mensen op marktplaats deel 6!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-14 22:23

Heb ik weer.. Ik iets gezien op marktplaats, gevraagd of ik het kon ophalen. Afspraak voor 17 vanmiddag.

3x aangebeld, hoorde de bel geen. Niemand thuis. Dan ben ik er klaar mee! Krijg nu gezeik met dat mens dat ze eerder naar huis is gegaan en dat ze 2 anderen heeft afgezegd.

Lijkt mij een sterk verhaal, ik heb zaterdagavond gemaild, vanmiddag geweest om het op te halen.

Achja..

Jinte

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-14 22:34

Zucht.. ik lees hier veel mee maar heb nu een barefoot zadel te koop staan, krijg echt belachelijke biedingen. Wordt er zo moe van! En dan maar roepen "ja maar voor die prijs heb je ze nieuw".. ja dan koop je m lekker nieuw, ik vraag er echt geen belachelijke prijs voor ofzo..

emily2105

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-14 22:53

Ik was de hoop om mijn rijlaarzen te verkopen ook kwijt, kreeg alleen onzin biedingen. En toen waren ze ineens verkocht voor de prijs die ik wou hebben.

wil94

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-14 23:10

Jinte schreef:
Zucht.. ik lees hier veel mee maar heb nu een barefoot zadel te koop staan, krijg echt belachelijke biedingen. Wordt er zo moe van! En dan maar roepen "ja maar voor die prijs heb je ze nieuw".. ja dan koop je m lekker nieuw, ik vraag er echt geen belachelijke prijs voor ofzo..

Ik snap dat soort mensen nooit, als er ergens een vp bij staat wat je te duur vind waarom open je die advertentie en reageer je er überhaupt op... Get à life
Laatst bijgewerkt door wil94 op 10-02-14 23:11, in het totaal 1 keer bewerkt

miss_lizje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-14 23:11

Ik heb gereageerd op een mooie rugzak voor festivals etc. Ook snel een mailtje terug gehad. Ik hoop hem zaterdag te kunnen halen :)

claudiadvx

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-14 23:14

heuptasje is ook handig voor festivals! maar niet als je grotere dingen bij je hebt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-14 23:19

Ik was van plan mijn dressuurzadel Schumacher Profi Dynamic te koop te zetten, maar had via via iemand met interesse. Foto's gemaakt, doorgemaild met mijn vraagprijs (€400). Er zijn de gewone gebruikssporen maar zadel is 3 maanden geleden nagekeken en opgevuld door erkend zadelmaker, geen scheuren, geen losse naden.
Heb het een week opzij gehouden tot ik reactie kreeg, krijg ik nu een mail met "voor €150 kom ik het halen, maar dan wel inclusief leren dressuursingel, stijgbeugelriemen en stijgbeugels, voor een merkloos zadel krijg je nooit meer dan wat ik wil geven".

De NP van dit type zadel ligt op €2500, zadel is 6 jaar oud en zit als een zeteltje := Heb vriendelijk bedankt voor het genereuze bod, maar dat ik toch maar verderzoek naar serieuze mensen (in de ruitershop krijg ik er al 300 contant voor zonder de toebehoren).

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-14 23:20

nah ja :=

miss_lizje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-14 23:24

claudiadvx schreef:
heuptasje is ook handig voor festivals! maar niet als je grotere dingen bij je hebt

Het gaat juist om een rugzak waar je alles in doet om naar het festival te gaan met tent.
Afbeelding
Zo iets zegmaar. Eerst nam ik mijn grootste schoolrugzak mee, maar die ging dan niet meer dicht.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-14 23:26

Schumacher-zadels zijn hier niet zo bekend, ben de enige voor zover ik weet in de regio die er eentje heeft. Iedereen die 'm test is er wel weg van :P Helaas paste hij niet op het paard van de vorige met interesse.
Het is dat paardlief er echt zo krom als een banaan onder gaat lopen en foutief begint aan te springen in galop, anders had ik 'm echt wel gehouden.

Miss_lizzje: kon je dat niet een paar weken eerder zeggen, ik heb er zo eentje gratis naar de kringloop gebracht toen ik het huis leeghaalde om te verhuizen :(

claudiadvx

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-14 23:26

dan zit dat wel wat beter inderdaad haha. dan de hele tijd een niet goed passende rugzak op je rug:P

upendo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-14 23:34

Ik had dan alleen een link van een website met jouw zadel en de prijs die erbij staat teruggemaild Varekaj..

Ik heb er ook weer een stel.. word daar zo moe van..

Ook nog veel mensen die je aan het lijntje houden..
Laatst bijgewerkt door upendo op 10-02-14 23:34, in het totaal 1 keer bewerkt

miss_lizje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-14 23:34

Varekaj schreef:
Miss_lizzje: kon je dat niet een paar weken eerder zeggen, ik heb er zo eentje gratis naar de kringloop gebracht toen ik het huis leeghaalde om te verhuizen :(

Bale :( . Ik was al een tijdje opzoek en was al bijna vanplan om een geheel nieuwe te kopen. De prijzen van 2de hands hiervan zijn namelijk bijna net zo hoog al de nieuwe die dan x% korting hebben. Voor geheel afgedragen sleedse rugzakken durven ze nog 50 tot 60 euro te vragen. Terwijl ik via outdoorstunter voor 59 euro een 75 liter rugzak heb die geheel nieuw met alle snufjes zoals waterdicht en regenhoes erbij.
Heb nu een mail gestuurt naar iemand die een merkrugzak voor +-30 euro weg doet en er nog super uit ziet. Mocht dit niks worden koop ik toch maar een nieuwe.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-14 23:43

Ik kreeg er hier nog niet eens €15 voor :') En ik hem 'm hooguit 4x gebruikt, dus nog netjes.

@upendo: zadel staat nog niet online, had daar bewust mee gewacht om die geïnteresseerde 1e keus te geven. Moet nog foto's maken van paar andere spullen en dan gooi ik alles ineens online.

xFioon

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-14 23:46

Tallie1979 schreef:
Heb ik weer.. Ik iets gezien op marktplaats, gevraagd of ik het kon ophalen. Afspraak voor 17 vanmiddag.

3x aangebeld, hoorde de bel geen. Niemand thuis. Dan ben ik er klaar mee! Krijg nu gezeik met dat mens dat ze eerder naar huis is gegaan en dat ze 2 anderen heeft afgezegd.

Lijkt mij een sterk verhaal, ik heb zaterdagavond gemaild, vanmiddag geweest om het op te halen.

Achja..

Ik had andersom gister iets moois...
Er zou iemand een frontriem op komen halen tussen 18.00 en 18.30... en om 18.30 dacht ik ik zal haar zo maar eens bellen... maar toen ging net de deurbel! Ik naar de voordeur, stond de voordeur al open, huh?
Bleek dat dat meisje daar al 10 minuten stond, want dat ze net wou aanbellen toen een van mijn huisgenoten wegging, en ze zei; ja ik wacht op fiona, 'okee' zei dat huisgenootje, en die ging weg :') in plaats van dat ze mij even zegt dat er iemand voor me is... Zit ik daar te wachten op de deurbel, en dat meisje voor een open deur :+

kiki1976

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-14 23:48

Ohhh dat is ook best sneu voor dat meisje zeg.

Degene die hier wat op zou komen halen gaf netjes een berichtje dat het ietsje later werd. Maar dat was hooguit 10 minuutjes.

Kirsha

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-14 07:48

Jinte schreef:

Volgens mij weet ik welke je bedoelt, en als ze voor die prijs een nieuwe kunnen kopen vind ik dat knap := Als ik je een tip mag geven, toch even een doekje over halen en dan nieuwe foto's maken. Dat had ik in het begin namelijk ook niet gedaan en toen werd ik doodgespamd met mailtjes van mensen die een kwart van de vraagprijs boden omdat het zadel nog niet schoongemaakt was, ja tuurlijk, daarvoor ga ik zo ver in prijs zakken. Terwijl ik er nog bij had gezet dat het zadel voor verkoop nog gepoetst zou worden :roll:

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-14 08:57

Wat ik nu toch weer heb.
Ik heb een paar Dr. Martens met Union Jack (Britse vlag) op Marktplaats gezet.
Nu kreeg ik vrij direct de volgende reactie via de mail:

-knip-

Ik weet nog niet precies wat ik ga terugmailen, maar ik vond iets in de trant van 'op de schoenen mag je bieden maar ik ben niet meer beschikbaar' wel een idee.
Suggesties zijn welkom. :j
Laatst bijgewerkt door EvelijnS op 12-02-14 08:31, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Privécommunicatie verwijderd.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-14 08:59

Ik denk dat ie heel die schoenen niet eens wilt, niet op reageren imo.

upendo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-14 09:24

Oh man..

Vorige week voor redelijk wat geld spullen verkocht..
Maar als het erop aankomt is je rekening nog precies hetzelfde als voordat mensen zeiden dat ze het zouden storten.... *zucht*

Alles maar weer opnieuw te koop zetten dus..

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-14 09:36

ik heb gisteren voor bijna 200 euro op facebook verkocht dus dat gaat lekker :)
nu mijn zadel nog :)

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-14 09:38

Anthea schreef:
Ik denk dat ie heel die schoenen niet eens wilt, niet op reageren imo.

Nee, dat is wel duidelijk dat het hem niet om de schoenen gaat. ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-14 09:40

Waarom zou je er dan energie instoppen. :')