Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Jinte schreef:Zucht.. ik lees hier veel mee maar heb nu een barefoot zadel te koop staan, krijg echt belachelijke biedingen. Wordt er zo moe van! En dan maar roepen "ja maar voor die prijs heb je ze nieuw".. ja dan koop je m lekker nieuw, ik vraag er echt geen belachelijke prijs voor ofzo..
Varekaj schreef:Miss_lizzje: kon je dat niet een paar weken eerder zeggen, ik heb er zo eentje gratis naar de kringloop gebracht toen ik het huis leeghaalde om te verhuizen
Tallie1979 schreef:Heb ik weer.. Ik iets gezien op marktplaats, gevraagd of ik het kon ophalen. Afspraak voor 17 vanmiddag.
3x aangebeld, hoorde de bel geen. Niemand thuis. Dan ben ik er klaar mee! Krijg nu gezeik met dat mens dat ze eerder naar huis is gegaan en dat ze 2 anderen heeft afgezegd.
Lijkt mij een sterk verhaal, ik heb zaterdagavond gemaild, vanmiddag geweest om het op te halen.
Achja..
Jinte schreef:Zucht.. ik lees hier veel mee maar heb nu een barefoot zadel te koop staan, krijg echt belachelijke biedingen. Wordt er zo moe van! En dan maar roepen "ja maar voor die prijs heb je ze nieuw".. ja dan koop je m lekker nieuw, ik vraag er echt geen belachelijke prijs voor ofzo..