Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Jinte schreef:Zucht.. ik lees hier veel mee maar heb nu een barefoot zadel te koop staan, krijg echt belachelijke biedingen. Wordt er zo moe van! En dan maar roepen "ja maar voor die prijs heb je ze nieuw".. ja dan koop je m lekker nieuw, ik vraag er echt geen belachelijke prijs voor ofzo..
 Heb vriendelijk bedankt voor het genereuze bod, maar dat ik toch maar verderzoek naar serieuze mensen (in de ruitershop krijg ik er al 300 contant voor zonder de toebehoren).                                                         
 Helaas paste hij niet op het paard van de vorige met interesse. 
                                                         Varekaj schreef:Miss_lizzje: kon je dat niet een paar weken eerder zeggen, ik heb er zo eentje gratis naar de kringloop gebracht toen ik het huis leeghaalde om te verhuizen
 . Ik was al een tijdje opzoek en was al bijna vanplan om een geheel nieuwe te kopen. De prijzen van 2de hands hiervan zijn namelijk bijna net zo hoog al de nieuwe die dan x% korting hebben. Voor geheel afgedragen sleedse rugzakken durven ze nog 50 tot 60 euro te vragen. Terwijl ik via outdoorstunter voor 59 euro een 75 liter rugzak heb die geheel nieuw met alle snufjes zoals waterdicht en regenhoes erbij.Tallie1979 schreef:Heb ik weer.. Ik iets gezien op marktplaats, gevraagd of ik het kon ophalen. Afspraak voor 17 vanmiddag.
3x aangebeld, hoorde de bel geen. Niemand thuis. Dan ben ik er klaar mee! Krijg nu gezeik met dat mens dat ze eerder naar huis is gegaan en dat ze 2 anderen heeft afgezegd.
Lijkt mij een sterk verhaal, ik heb zaterdagavond gemaild, vanmiddag geweest om het op te halen.
Achja..
 in plaats van dat ze mij even zegt dat er iemand voor me is... Zit ik daar te wachten op de deurbel, en dat meisje voor een open deur 
                                                         Jinte schreef:Zucht.. ik lees hier veel mee maar heb nu een barefoot zadel te koop staan, krijg echt belachelijke biedingen. Wordt er zo moe van! En dan maar roepen "ja maar voor die prijs heb je ze nieuw".. ja dan koop je m lekker nieuw, ik vraag er echt geen belachelijke prijs voor ofzo..
 Als ik je een tip mag geven, toch even een doekje over halen en dan nieuwe foto's maken. Dat had ik in het begin namelijk ook niet gedaan en toen werd ik doodgespamd met mailtjes van mensen die een kwart van de vraagprijs boden omdat het zadel nog niet schoongemaakt was, ja tuurlijk, daarvoor ga ik zo ver in prijs zakken. Terwijl ik er nog bij had gezet dat het zadel voor verkoop nog gepoetst zou worden