Model worden/hoe? #2

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

_Jessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-14 12:20

2e vind ik heel fijn om naar te kijken! Mooi omzetting naar ZW :)
Laatste is ook wel mijn straatje, leuk standpunt en mooie beweging.
Bij de een na laatste stoort me dat gele touwtje boven aan een beetje.

xLoki

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-14 12:43

Yasmijntje schreef:
Geen idee of je er wel of niet kritiek op wilt xLoki, maar ik ga het toch doen :P
Ik vind het model op de 1e foto erg lastig te zien wat haar emotie is. Aan haar houding en ogen te zien zal het een soort verdrietig zijn, maar die halve lach maakt het weer heel vaag.

De 2e foto vind ik persoonlijk geen mooie gezichtsuitdrukking. De rest vind ik wel allemaal mooi.

En eigenlijk heb ik dus alleen commentaar op de modellen, de foto's vind ik ontzettend mooi!
Geen idee hoe lang je al fotografeert, maar het ziet er tof uit zeg!

Natuurlijk, leer ik alleen maar van! :D
Ik probeerde bij de eerste haar wat 'dromerig' te laten kijken. De bouw van haar gezicht was erg 'stoer', terwijl m'n foto's juist zacht en lieflijk moesten zijn, dus heb daar flink mee zitten prutsen! :P
En de 2e is kwestie van smaak, die vind ik zelf namelijk wel erg mooi. :)) En ik fotografeer serieus sinds een jaartje of 3, en mensen pas sinds dit jaar.
Dankjewel!

Jessie, bedankt! Dat gele touwtje was ik te lui om weg te werken. _O- Maar je hebt gelijk!

By the way: alle modellen hadden nog nooit eerder model gestaan. :)

Arc_En_Ciel

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-14 12:45

Ik vind de laatste vooral prachtig, alles lijkt te kloppen en de kleuren zijn echt heel mooi :j
Gele touwtje is inderdaad wel een beetje storend, maargoed, de rest van de foto is wel weer mooi dus dat maakt het wel goed haha.

Yasmijntje

Re: Model worden/hoe? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-14 12:50

xLoki, tja, ik vind het persoonlijk een beetje een emotieloze foto, maar het concept is wel erg leuk.
Dat is dus inderdaad een kwestie van smaak, ik zie dat meerdere bokkers hem wel erg mooi vinden, terwijl ik het vind lijken of ze moet poepen. Wel een mooi model overigens! Is het hetzelfde model als op de 3e foto?

Fira

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-14 12:54

Heuj, ik ben het laatste model! :))

Ik vind je manier van fotograferen echt heel fijn Caroline! Prachtige foto's.
Als je nog iemand zoekt voor een shoot .... *\o/*

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-14 13:18

Loki Ik vind het leuke foto's! De tweede vind ik juist erg mooi, hoewel ik iets minder ruimte rechts over had gelaten.

Ik mis je foto's trouwens in het 52-weken topic?

chanelle14

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-14 13:50

Wauw, ik vind het ook erg toffe foto's Caro!

Ik wil binnenkort ook weer een keer een ftp shoot doen, als er nog modellen zijn die het de moeite vinden om naar (omgeving) Tiel te reizen, geef maar een gil! :)

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-14 14:20

Ik kijk echt niet zo als foto 2 als ik ziet te poepen hoor haha! :+

Ik vind het mooie foto's. Mooie kleuren. Foto 1 vind ik het minst, die is wat normaaltjes.
Bij de een na laatste foto had ik de houding anders gedaan van het model. Kleermakers zit bijvoorbeeld, zodat het meer hippie wordt :j Complimenten hoor

Nessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-14 14:54

Mooie serie! Ik heb even niet bijgelezen ben druk aan de studie. Van het weekend heb ik een fotoshoot.

xLoki

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-14 15:01

Wat veel reacties, bedankt allemaal! :))

Annetje, ik ben een poos heel ziek geweest en daarna heb ik het helaas niet meer opgepakt ivm tijdgebrek. Nu loop ik zo ver achter dat inhalen niet meer lukt. -O-

Emma, misschien stuur ik je nog een keer een berichtje als ik nog leuke ideeën en tijd heb! :D

Yasmijntje schreef:
xLoki, tja, ik vind het persoonlijk een beetje een emotieloze foto, maar het concept is wel erg leuk.
Dat is dus inderdaad een kwestie van smaak, ik zie dat meerdere bokkers hem wel erg mooi vinden, terwijl ik het vind lijken of ze moet poepen. Wel een mooi model overigens! Is het hetzelfde model als op de 3e foto?

Model op de 3e foto is idd dezelfde. :)

little_birdy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-14 21:58

Veel reacties ineens. het was voor haar de allereerste keer dat ze een persoon op de foto zette dus ik zal zeker het commentaar aan haar doorspelen. ikzelf heb wel vaker voor de camera gestaan. ik vond mijn gezicht inderdaad erg tegenvallen op de foto's. Ik probeerde te serieus te kijken op de meeste foto's.

even van oud naar nieuw.

2011 https://fbcdn-photos-b-a.akamaihd.net/h ... 1c54336e97

2012
https://fbcdn-photos-c-a.akamaihd.net/h ... 6478_n.jpg
https://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.net/ ... af9568b04e

2013
https://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.net/ ... 9a8c570763

Abracadabra9

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-14 00:03

Je gezicht is wel een beetje erg gesmudged of niet? Dat vind ik altijd zo'n afbreuk doen aan de foto :o

Arc_En_Ciel

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-14 00:05

Amburtjoz schreef:
Je gezicht is wel een beetje erg gesmudged of niet? Dat vind ik altijd zo'n afbreuk doen aan de foto :o

Ik vind dat je gelijk hebt ja.. Het ziet er echt ontzettend geblurd uit en het glanzende erop vind ik ook niet erg mooi. Maarja, kan gebeuren.. Bewerking heeft de fotograaf waarschijnlijk gedaan.

Oh Courses, ik zie net dat je jarig bent! Gefeliciteerd, voor het geval je dit bericht nog leest haha.

Abracadabra9

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-14 00:36

Gefeliciteerd Thirsa (als ik het goed schrijf) :D

Inderdaad Arc, kan je soms als model zijnde weinig aan doen. Wellicht een kwestie van smaak ook, maar niet de mijne haha

Arc_En_Ciel

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-14 00:57

Ja precies :j Mijn smaak is het ook niet, maarja haha.

Nessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-14 11:43

Als ik het niet mooi bewerkt vind, vraag ik de fotograaf het nogmaals te bewerken. Zo had laatst een fotograaf mijn foto's heel grauw nabewerkt en het was glamour stijl dus de kleuren mochten van mij juist wat extremer :j . Uiteraard vraag ik het netjes en is het de keuze van de fotograaf of hij of zij het wel of niet bijwerkt.

_Jessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-14 11:56

Nessie: Wat ik me dan vooral afvraag, je bekijkt toch foto werk van te voren van die fotograaf? Dan komt het toch wel naar voren dat dat zijn/haar stijl is van fotograferen/bewerken?
Ik zou als fotograaf not amused zijn als een model me dat zou mailen. Ze kunnen van te voren zien wat mijn stijl is, als dat niet als mooi bevonden wordt dan kan er beter niet samen gewerkt worden. Maar misschien ben ik daar wat 'hard' in?

Nessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-14 12:34

Ja zeker maar dit kwam totaal niet overeen. Op zijn computer waren ze ook niet zo grauw leek het dus toen ik het vertelde wilde hij ze graag opnieuw bewerken :) . De onbewerkte waren al voller van kleur.

_Jessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-14 13:18

hmm ok dan kan ik inderdaad de vraag aan de fotograaf wel snappen.
Snap alleen niet hoe hij het dan voor elkaar krijgt zo'n verschil te creëren :+ Maar dat is aan de fotograaf.

96Laura

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-14 16:32

xRiiannex

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-14 16:34

xSetjeslover schreef:
Hallo!

Ik ben bezig om mezelf in te schrijven bij modellenbureaus, maar ik vroeg me af wat jullie er van vonden?
Ik ben 1,75cm lang. Een TFP lijkt me ook leuk om te doen, dus als er mensen zijn die me willen helpen?

fullshot
http://nl.tinypic.com/view.php?pic=1zyb ... -zHOvl_tws

headshot (jammer dat mn voorhoofd er niet helemaal op staat)
http://nl.tinypic.com/r/335blnr/8

zijaanzicht (heb niet echt een mooiere foto)
http://nl.tinypic.com/view.php?pic=4qt1 ... -zIVPl_tws

groetjes Laura

Je hebt er een goed lichaam voor!
Je gezicht is ook mooi, heb je ooit een fotoshoot gehad?

En bij hoeveel modellen bureau's heb je je al ingeschreven (ongeveer).
Al ergens langs moeten komen?

HighVoltage

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-14 16:41

Wat een benen! Zeker eens proberen...

Yasmijntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-14 16:46

Ik hoop wel dat je andere foto's hebt ingestuurd!
Want ik denk niet dat ze hier veel mee doen, ze zijn erg onscherp en vaak erg scheef.
Zonde!

Ik denk zeker dat je ver kunt komen :D

Nessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-14 16:49

Vind je een mooie meid! Zou zelf wel een zonnebankje pakken hihi, komt je lichaam nog mooier uit :)

96Laura

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-14 16:49

Hey! Wat een snelle reacties allemaal haha, ik heb een paar maanden geleden meegedaan aan Hollands Next Top Model en ben toen bij de laatste 30 gekomen. En ja ik stuur deze fotos, heb geen andere :+
Vind een professionele fotoshoot te duur en van die TFP had ik nog nooit gehoord eigenlijk!
Heb denk ik bij 5 ingeschreven, die grote bureaus heb ik allemaal afwijzingen gekregen. Heb volgende week zondag een afspraak bij BM Modelmanagement die wel contacten heeft met Parijs, New York en Milaan.