Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
vuurneon schreef:Li_lee_yang schreef:Wij moeten de naam die ik wil pas na het trouwen doorgeven. Dus in t trouwboekje kan het sws niet.
Maar miss scheelt het per gemeente?
Ik moest het bij het ondertrouw al doorgeven
verootjoo schreef:Dat is ook wel een soort van raar hoorZe kopen de bloemen altijd pas de dag van tevoren in, en maken het de dag zelf of de avond ervoor. Tenminste; bij een kennis gaat het altijd zo en die heeft ook de mijne gemaakt.
Wij hadden een paar weken van tevoren besproken wat we wilden met de bloemist. De dag van tevoren had ze het vluchtig bij elkaar gebonden om te zien of ik het zo mooi vond en toen afgebonden en was het klaar.
Neonlight schreef:Wat betreft naam doorgeven, dat is bij ondertrouw als je in dezelfde gemeente trouwt als waar je in ondertrouw gaat. Wij hadden zelfs met 3 gemeentes te maken (tussen ondertrouw en trouwen naar een andere gemeente verhuisd, en het trouwen was dus weer in een andere gemeente), dus toen deden ze het helemaal niet erbij, was te verwarrend. Wij moeten het wel nog steeds doorgeven.
Davinia, die foto had ik inderdaad in mijn pinterest staan, of een variant ervan die er heel hard op lijkt.