Blingh schreef:
Gaaaaf! Linkje?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
KirstenVosje schreef:
briitje schreef:LisaLuna schreef:Ik wil extensions bestellen, maar geen idee welke kleur ik moet
Zat ik toevallig gister voor te kijken.
Lijkt me enorm gaaf om paarse/roze plukjes er doorheen te doen. Maarja heb bruin haar, staat dat wel ??![]()
Overigens als je extensions zelf kan zetten kost het ook geen drol! Tang 10 dollar en dan je extensions nog
Droomster schreef:Nee, kosten inderdaad bijna niets! Zelfde opladers kun je ook gebruiken voor de iphone 5. Bijna alle nieuwe smartphones hebben namelijk een aparte oplader en kabeltje, welke verbonden zitten met een USB aansluiting
0,78 cent voor een oplader & kabeltje was ook 0,78 cent![]()
Kan er ook geen buil aan vallen als er eens een slechte tussen zit & zelfs dan krijg je waarschijnlijk een refund
Dinniej schreef:Hoe zou zo'n teeth whitening pen werken? Als het werkelijk werkt wil ik hem ook wel bestellen.
xNavatu schreef:Zou ik wel goed mee uitkijken, kunnen namelijk ook een soort van kortsluiting veroorzaken naar je mobiel toe en dan ben je minder blij
Vriendin van mij heeft dat een keer gehad en die heeft dr mobiel toen mooi een nieuwe accu kunnen kopen xD En ik heb een keer een kaartlezer gekocht in Thailand (van 10 euro, dus nog niet eens suuuper cheap) en die heeft een van mn kaartjes gesloopt (cf kaartje a la 80 euro) en die zorgte er ook voor dat mn macbook hup uitviel, dus ik koop zulk soort spul niet meer van ebay of in azie