Jasmine_ schreef:
2!!
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Matsje schreef:Hoe zou ze dat haar zo hebben gekregen in dat 1e plaatje??? Dat wil ik ook haha. Vind de eennalaatste en die er voor wel mooi!
CCCCC schreef:Wat betreft Primark, ga naar een Duitse Primark. Ik ben in Essen geweest en dat was echt hemels in vergelijking met Primark Rotterdam. Zaandam/Hoofddorp schijnen rustiger te zijn..
Matsje schreef:Zaandam is prima, het ligt voor mij op de route naar school. En ideaal zo op loopafstand van station.
Zelf vind ik hoofddorp leuker, die accesoireafdeling is logischer en groter heb ik het idee.
Nadine_ schreef:Ik kan trouwens niet wachten tot de Primark in eindhoven komt!! schijnt misschien nog dit jaar te gebeuren, en hij word het grootste van Nederland met 5 etages en een kelder!!
_Micha_ schreef:Nadine_ schreef:Ik kan trouwens niet wachten tot de Primark in eindhoven komt!! schijnt misschien nog dit jaar te gebeuren, en hij word het grootste van Nederland met 5 etages en een kelder!!
Ja ik ben benieuwd hoe ze dat gaan doen. Want de at die er eerst zat had maar een verdieping dus dan moeten ze er nog 4 opbouwen. En er staat nog zo goed als niks (tenminste vorige week zaterdag) ofja er staat wel zo'n soort parkeergarage hokje op 1 verdieping hoogte. Heel raar
Mereltje schreef:Matsje schreef:Zaandam is prima, het ligt voor mij op de route naar school. En ideaal zo op loopafstand van station.
Zelf vind ik hoofddorp leuker, die accesoireafdeling is logischer en groter heb ik het idee.
Ze hebben volgens mij meer accessoires in Zaandam, echt rekken vol. In Hoofddorp best weinig.
Hoofddorp is wel weer helemaal omgegooid, accessoires hangen nu ook niet meer bij die 2e ingang zeg maar, daar liggen nu de broeken en de basic shirts enzo.
Ellee schreef:Eindelijk besteld.. en met kortingscode maar €10 euro.. hopen dat het ook leuk staat
http://www.hm.com/nl/product/05312?article=05312-A