Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
staroo schreef:Avelienvd schreef:Of dat iemand in de schuldsanering zit... Dat zegt niets over je kwaliteiten om een dier te houden...
Nee maar wel over je portemonnee.
Liin schreef:Laat ik ook eens meepraten, ik vind het af en toe niet eens meer fijn iets op marktplaats te zetten..
Wat ik ook best raar vind is dat mensen gaan bieden op onze pup (denk aan 50 euro). Zonder verder een mail te sturen/ info vragen etc.
Waarbij ik ze dan ook vriendelijk verzoek niet te bieden, maar bij interesse een afspraak te maken om te komen kijken..
Ik krijg trouwens wel meer rare reacties met redenen waarom ze de pup wel niet moeten hebben
DeSa schreef:Heb net ook een mailtje terug gestuurd. En inderdaad, op de veiling vorige week is er ook een groot deel naar het buitenland vertrokken, heb van de zomer zelf nog een merrie via een handelaar naar frankrijk verkocht. (maar die handelaar was gelukkig nederlands)
DeSa schreef:Ik heb geen een miniMini's zijn tot 86 cm. Ik wil ze juist in de grotemaat fokken. We hebben nu in het engels mail contact en hij wil ze in het echt komen bekijken. Zal mijn mams even inlichten dat we telefonisch contact kunnen opnemen.