[HK] Het "Ik hou van winter/kerst-topic".

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

rocymax

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-12 08:51

Es, wat rot van je opa en oma!! Maar iig heb je dit avontuur toch weer mee kunnen maken en zie je je paardje weer!
Ja ik woon heerlijk daar en bén ook gelukkig. We hebben de paarden op stal staan waar Charisma ook staat :D
Het is hier ook nog steeds heel koud :brr: Gisteravond met dikke jassen de honden uit gelaten en nóg had ik het koud. Vandaag weer koud maar een heerlijk zonnetje erbij :D nog 2 daagjes werken en dan ben ik klaar voor het seizoen en ga ik naar Altea naar mijn huisje. En dan heerlijk de kerstspullen te voorschijn halen! :D

skaay

Re: [HK] Het "Ik hou van winter/kerst-topic".

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-12 09:02

hotchocolat wat een mooie sneeuwfoto,s!

Dais_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-12 10:19

Eskimo, wat jammer dat dit avontuur ineens toch tot een einde komt,maar de reden is begrijpelijk. Op zo'n moment zit je toch aan de andere kant van de wereld en dat wil je in zo'n situatie gewoon niet.

Hillady

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-12 16:02

brrr . Het is toch aardig koud ! Net van school 7 km weer naar huis gefietst .

Eskimo

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-12 16:40

Serieus Astrid?? Sta je bij Charis? Oh wat leuk!! Dat wist ik helemaal niet :D.. Ik krijg nog heel vaak foto's toegestuurd en hele verhalen hoe het met hem gaat. Ben zo blij dat hij bij Karen terecht is gekomen, beter kon die het niet krijgen.

Hinata: Wat heerlijk, een weekje Tenerife!

Jiwa: Ja als het zou kunnen had ik zeker nog wel plannen maar helaas moesten we hier 2 jaar blijven wonen en dan mochten we weer weg, als we nu weg gaan verloopt ons visum en hebben we dus geen visum meer om hier te wonen.. Dankjewel iig!

Dais_: Ja klopt helemaal wat je zegt.. We zitten aan de andere kant van de wereld en als je oma en opa er ineens niet meer zijn en daar ben je niet bij, je kon niks doen.. Dat wil je gewoon niet. Bovendien hebben ze er altijd hele erge moeite mee gehad dat wij weg gingen, dat konden ze niet begrijpen. En dat begrijp ik wel van hun kant, aangezien hun andere dochter ook al in het buitenland woont, dus dan heb je gewoon niemand meer.. En dat wil je toch wel op zo'n leeftijd..

Ik word net wakker met flinke keelpijn.. Ik hoop niet dat ik ziek word. Voortaan maar met het raampje dicht slapen, alleen wordt het dan altijd zo benauwd. Het regent heel hard.. Wordt weer een fijne regendag :D

Jiwa

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-12 16:41

Maak je nog wel even veel mooie foto's voor ons? <3

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-12 16:44

Eskimo veel sterkte met opa en oma :(:) , Whitehorse is toch alaska? en alaska is :brr: . Maar je blijft dus in nl nu?

Hinata Lekker op Tenerife :D

Eskimo

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-12 17:10

Hihi nee Whitehorse is geen Alaska :D Dat is een klein plaatsje in Yukon, Canada.. Ook heel koud :brr: Jep ik blijf in Nederland.

Jiwa: Tuurlijk, zal de laatste paar weekjes speciaal voor jullie nog wat mooie fotootjes maken :D

Chiave

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-12 18:24

Mijn vriendin brak haar arm, dus werden we drie weken lang per auto naar school gebracht.
Helaas, vanaf morgen begint het fietsen weer met bevroren vingertjes en koude teentjes.
Het thermoondergroed mag weer uit de kast.

Bonny_CT

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-12 18:29

Heel veel sterkte eskimo met je opa en oma :) Jammer van jullie avontuur, maar dat kan altijd nog, je opa en oma zijn er nog maar voor even

Ladybird
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-12 18:36

Eskimo schreef:
Ja het gaat niet echt goed en dat is voor mijn moeder niet leuk dus besloot om terug te gaan, ik kan hier blijven als ik wil maar in mijn ééntje gaat dat nogal lastig zonder steun van iemand of iemand die ik ken hier, dus ga ik mee.. Maar heb wel genoten van de tijd dat ik hier was! Probeer het maar positief te zien en positief te blijven. Haha je skibroek als regenbroek, da's een goede :D.. Regent het nu veel? Komt er al een sneeuwstorm aan binnenkort of dat nog niet :D?

Rgent het nu veel? man het komt hier met bakken uit de hemel :=

MIjn voeten leggen het loodje nu.. ik ga douchen :wave:

Mintgroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-12 19:13

Heerlijk die regen, vind ik! Vind het met paardrijden enzo ook niet erg :) Alleen jammer dat het gras dan overal nat is en ik dus niet zo gauw ga galopperen (paardje wil nog wel is een noodstop maken, omdat ie persé gras wil! Kan het tegenwoordig gelukkig heel goed in de hand houden, maar met gladheid kijk ik wel uit!).

Gisteren ook mijn eerste glühweintje op. Had m'n moeder trek in, haha :)

Het enige nadeel van die regen.. De "oprit" naar de parkeerplaats op school wordt echt een zwembad gewoon, daar ga ik niet met mijn auto doorheen. Dan moet ik dus een stuk verderop in een woonwijk gaan parkeren. Ach, parapluutje mee en ik loop dat stukkie wel :)

Oh, en Eskimo... Wat jammer dat je Canadese avontuur nu afloopt. Maar ik snap ook heel goed dat je opa en oma jullie nu nodig hebben :) En dat jullie ook bij hun willen zijn! Je voelt je ook machteloos als er iets gebeurt en jullie zitten bijna aan de andere kant van de wereld.. Heel veel sterkte in ieder geval en ik hoop dat jullie met zijn allen een fijne decemberperiode mogen beleven :)
Laatst bijgewerkt door Mintgroen op 29-10-12 19:15, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-12 19:13

Eskimo schreef:
Hihi nee Whitehorse is geen Alaska :D Dat is een klein plaatsje in Yukon, Canada.. Ook heel koud :brr: Jep ik blijf in Nederland.

Jiwa: Tuurlijk, zal de laatste paar weekjes speciaal voor jullie nog wat mooie fotootjes maken :D

Oh ja is ook zo haha woont iemand van to fat for 15 :)*

Eskimo

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-12 18:40

Dankjewel Mirjamsel!

Hier komt het ook met bakken uit de hemel en ik heb een klein griepje te pakken. Vooral de keelpijn is erg vervelend, en weinig eetlust. Ik hoop dat ik morgen weer wat beter ben, want ik wil sowieso naar m'n werk om ze het nieuws te vertellen. Ik drink echt super veel Sterrenmint thee hier, hmmmmm. Zijn jullie nog aan het genieten van het Sinterklaas snoepgoed of zijn jullie het al zat :D? Ik moet van mezelf er maar eens afblijven tot het Sinterklaas is of bijna Sinterklaas is.

NatassJa

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-12 03:38

Zijn echt heel veel mensen ziek op dit moment. In Nederland ook.

Het is gewoon alweer november!! Wat gaat de tijd toch snel.. Binnenkort weer eens wat winterkleding gaan shoppen. Gaan we echt nodig hebben nu. Het is echt koud 's avonds/'s nachts.

Eskimo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-12 03:47

Hoorde van mijn zus in Nl al dat het zo koud was in Nederland en er een storm aankwam.. Hier is het nog de 31ste, dé avond van Halloween, dus allemaal kindertjes langs de deuren die Trick or treaten en snoep willen :D.. Helemaal verkleed, heel schattig.. Halloween speelt helemaal hier.

Gaat nu weer ietsjes beter dan gisteren. Net op m'n werk verteld dat ik de 23ste terug vloog. Gelukkig konden ze het begrijpen en waren ze weer heel lief zoals altijd. Kan de laatste paar kleine weekjes nog gewoon werken als ik wil.

Na Sinterklaas worden direct de Kerst spullen opgehangen hoor :D.. Vorig jaar hadden we het zelfs vóór Sinterklaas al gedaan.. Begin November stond de kerstboom al :o

hotchocolat

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-12 06:29

Storm zit er bijons ook aan te komen volgens de weerplanning. Het koude valt nu wel mee. Gister hadden we ook Halloween maar veel was er niet langs geweest. De tiende november speel/rijd ik st Maarten met paard. Ik hoop op een beetje knap weer. Het is ander niet fijn met dat grote vuur.

Afbeelding

hotchocolat

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-12 06:29

dubbelpost

Silence

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-12 08:40

Ik wilde gisteren op zo'n mooie dag naar de Drunense duinen met de honden.
Maar de pup was al twee dagen ziek.... Dus heb weinig van het mooie weer kunnen genieten.
Gelukkig is ze aan de beterende hand en kunnen we hopelijk snel weer genieten van de bossen enz.

nikita73

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-12 11:46

Hier hebben ze gisteren in de winkelstraat de kerstversieringen al opgehangen. Ze branden ook all!

Ladybird
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-12 18:41

nikita, neeeuuu dat meen je niet :oo

das wel heel vroeg :=

Ik heb nieuwe thee.. speculaasthee :')

12sterre34

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-12 19:06

Ladybird schreef:
nikita, neeeuuu dat meen je niet :oo

das wel heel vroeg :=

Ik heb nieuwe thee.. speculaasthee :')

Waar heb je die speculaasthee vandaan? Ik wil ooook :))

Ladybird
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-12 19:14

Kruidvat lagen ze in de aanbieding. doosje 1 euro

Hillady

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-12 19:51

Hm ik houd van vroeg donker <3

Ludique96

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-12 19:57

DoxLover schreef:
Hm ik houd van vroeg donker <3

Ik ook meestal