Ik ben opzoek naar een hoes voor m'n Apple wireless toetsenbord. Ga die namelijk meenemen met m'n iPad dus wil er een hoes om. Maar ik kan echt niets goedkoops vinden.... Dus als iemand zin heeft...
Oh jee, probleem. Ik ben sinds februari verhuisd maar ons postadres blijft wel op het oude adres dus ik heb de eBay pakjes ook gewoon op dat adres gelaten maar sinds een week toch veranderd omdat het met echte pakketten toch lastig is maar nu was ik vergeten bij m'n adres m'n huisnummer te zetten. Ik woon in een appartementen complex. Er zijn denk ik 5 pakketjes verzonden naar het adres zonder huisnummer zeg maar. Gaat dit wel goed?
achja,, komt ons alleen maar goed uit. ik denk omdat het er teveel zijn dat ze het niet bijkunnen houden? dus BESTEL ALLEMAAL HEEEEEL VEEEL dan gaan we het de douane nog moeilijker maken
1480
Geplaatst: 25-08-12 17:00
Suusie22 schreef:
achja,, komt ons alleen maar goed uit. ik denk omdat het er teveel zijn dat ze het niet bijkunnen houden? dus BESTEL ALLEMAAL HEEEEEL VEEEL dan gaan we het de douane nog moeilijker maken
Dan zijn er 2 topics, voor hetzelfde? :/ Vind het nogal omslachtig.. Hier zet je neet wat je wil kopen, wat je hebt gekocht, wat er in je watchlist staat, wat er is aangekomen.. In de Huiskamer net hetzelfde, toch?