Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Birgit__ schreef:Ik ben vandaag voor het eerst in de Primark geweest. In Rotterdam en man, wat was het druk!
Ik heb het volgende gekocht:
Een witte winterjas waar ik verliefd op ben, de bontkraag kan er ook af:
http://imageshack.us/scaled/landing/252/wittejas.jpg
Verder nog de paarse broek, een pyjama een shirtje en héél veel oorbellen
renskep schreef:Ik ben vandaag naat Essen geweest. De buit: 2 broeken, 3 shirts met lange mouwen en 2 met korte mouwen, 3 sjalen en een hoop pantys en ondergoed en huissokken.
Het was er behoorlijk druk en heel veel dingen waren in mijn maat (34/36) al op. Dat was wel jammer. Ook vond ik een beetje jammer dat er niet een afdeling met alle tassen en sieraden is. Tenminste ik had 'm niet kunnen vinden
dressagelady schreef:Jawel joh, beneden! In de 'kelder', een verdieping lager dan je binnen komt! Zonde dat je dat gemist hebt!
dressagelady schreef:renskep schreef:Ik ben vandaag naat Essen geweest. De buit: 2 broeken, 3 shirts met lange mouwen en 2 met korte mouwen, 3 sjalen en een hoop pantys en ondergoed en huissokken.
Het was er behoorlijk druk en heel veel dingen waren in mijn maat (34/36) al op. Dat was wel jammer. Ook vond ik een beetje jammer dat er niet een afdeling met alle tassen en sieraden is. Tenminste ik had 'm niet kunnen vinden
Jawel joh, beneden! In de 'kelder', een verdieping lager dan je binnen komt! Zonde dat je dat gemist hebt!