wat is jouw gênante moment?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Elastiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-13 00:03

LOLLYYwood schreef:
Toen de bel ging en iedereen naar zijn lokaal moest, misstapte ik mij op de trap en trok ik de broek van de jongen voor mij naar beneden.. Schaam me hier nog steeds om :')
[/quote]
:') _O- _O-

Minoes

Re: wat is jouw gênante moment?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-13 14:03

Ik lees mee :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-13 16:00

Ik had op school kerst avond en we moesten om kwart voor 7 naar buiten en een kerstlied zingen. Vriendin en ik denken we gaan nog even naar de wc, dus ik zo mooi naar de wc en m'n vriendin moest eerst haar haar nog even doen, zit ik op de WC komt er een vrouw binnen en die gaat ook naar de wc, net toen die vrouw op de wc zat vroeg ze aan mij, mag ik misschien wat wc papier? Hier is het op, dus ik wil me bukken om wc papier te pakken, laat ik perongeluk een super harde scheet, vriendin was het wel gewent maar hoorde ik grinniken, toen die vrouw wc papier gekregen en helaas gingen we tegelijk uit de wc, ze keek me zo raar aan. :'')

Incroyable

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-13 21:38

Ohh, da's wel erg:')

TheNovelist

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-13 18:01

AHAHAHAHAHA

Chasey

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-13 10:49

Ik stond laatst met een volle boodschappenkar in een lange rij voor de kassa. Dus mik al dat spul op die lopende band. Het was echt druk. Ben ik aan de beurt... kom ik er bij het betalen achter dat ik mijn pinpas niet in mijn portemonnee heb!! Daar sta je dan, met een flinke rij achter je. Kon ik eerst weer terug naar huis, pinpas ophalen. Niet leuk..

Kermis

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-13 10:55

Op de middelbare school ook een keer naar de wc gaan en vergeten de deur op slot te doen, ik rustig op de wc, trekt iemand een keer de deur open :+ Schaamde me kapot, sindsdien dubbel check ik altijd of de deur op slot zit. Heb er nog traumas aan :=

Chasey

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-13 11:00

Haha dat vergeet je maar 1 keer! :P

Arc_En_Ciel

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-13 12:01

Omg Kermis :oo

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-13 12:06

Kermis schreef:
Op de middelbare school ook een keer naar de wc gaan en vergeten de deur op slot te doen, ik rustig op de wc, trekt iemand een keer de deur open :+ Schaamde me kapot, sindsdien dubbel check ik altijd of de deur op slot zit. Heb er nog traumas aan :=

Ahw ik had een vriendin en die moest naar de wc op school, ik deed m'n haar of zo voor de spiegel, wist ik veel dat ze de deur niet op slot deed. Zij was vet druk op haar telefoon toen er een eerste klasser binnen kwam lopen, die trekt zo de deur open waar zij op zit en die vriendin denkt echt WTF en die brugger die schrok echt ontzéttend. En vervolgens, die brugger, serieus, die draaide zich om en rende heel hard weg hahahahaha _O- _O-

Maar ja, dat is wel echt gênant. :))

Kermis

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-13 12:07

Ja echt...is al 5 jaar terug maar kan het gewoon niet vergeten haha, geen wc deur wat open blijft bij openbare gelegenheden := :\

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-13 12:08

Oh, bij haar was het afgelopen schooljaar nog.. hahaha. :))

Jolet

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-13 12:11

Paar jaar geleden was ik met mijn moeder aan het shoppen, komen we een vage bekende van mn moeder tegen dus mn moeder zegt doodleuk: Joh meid wat leuk, ik wist helemaal niet dat je zwanger was... Gefeliciteerd!
De desbetreffende vrouw kijkt ons schaapachtig aan, kijkt richting haar buik en vervolgens weer naar ons: 'Zwanger?' zegt ze?

Euhm oeps!!!

Chasey

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-13 12:12

Kermis, andersom is het ook best traumatisch hoor!

Was lekker aan het eten in een restaurant en moest even naar de wc. Dus trek de eerste de beste deur op en kijk recht tegen een kont aan die op dat moment net afgeveegd werd! Zo snel mogelijk die deur weer dicht!
Daar ging mijn eetlust... Al jaren geleden, maar op mijn netvlies gebrand :P

Jolet, oeps!! :')

Jolet

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-13 12:14

Aaaaaah Chasey ondanks dat het je eetlust wegnam vind ik het echt hilarisch! _/-\o_

Kermis

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-13 12:24

Chasey schreef:
Kermis, andersom is het ook best traumatisch hoor!

Was lekker aan het eten in een restaurant en moest even naar de wc. Dus trek de eerste de beste deur op en kijk recht tegen een kont aan die op dat moment net afgeveegd werd! Zo snel mogelijk die deur weer dicht!
Daar ging mijn eetlust... Al jaren geleden, maar op mijn netvlies gebrand :P

Jolet, oeps!! :')

Gelukkig was ik alleen aan het plassen, poepen kan ik alleen op mijn eigen wc :')

Flying_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-13 17:38

Dat ik straks in lingo kom! Haha

Carr_friesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-13 19:08

ik zit te kijken haha, wie ben je? (A)

Chasey

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-13 19:17

Flying_Angel schreef:
Dat ik straks in lingo kom! Haha

Welke ben je dan??? Want ik kijk echt werkelijk NOOIT naar Lingo, maar toevallig heb ik het er nu op staan! :')

Flying_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-13 19:43

Ik ben Rikst, Team twee meisje met zwarte blazer en rood/oranje blouse!

Chasey

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-13 19:48

Haha cool! Dan heb ik je gezien!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-13 18:58

Vandaag was ik met mijn moeder aan het shoppen in de Big Bazar. Ik zie zo'n belletje die ze in hotels ook hebben, dat het personeel moet komen. Ik loop er op af en druk er op, zo'n belletje is best leuk! :P Maar er hing een tekst onder en ik heb dus gebeld.. Dan lees ik wat er op het bordje staat: 'ring for sex' :+ Ik ben maar even een heel stuk doorgelopen :')

liliekska

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-13 19:06

had vandaag iets heel genants! ik zat in de kantine en ik had een tosti besteld dus ik wil hem gaan halen. en struikel zo over het opstapje naar de bar. tja wat zeg je dan?

Arc_En_Ciel

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-13 19:45

Vanmiddag met losrijden op wedstrijd nog.
In de ene hoek van de bak staan wat mensen.
Ik klets met mijn vader, die wat verder naar het eind van de zijde stond, op foto's te maken.
Op een gegeven moment stapt mijn paard er voorbij, en draai ik me om in het zadel om verder te praten.
Maar ik heb niet door dat mijn paard gewoon de hoek in loopt, bijna tegen die mensen op.
Oeps :o

Frankaas

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-13 17:10

Mijn vader en ik gingen wedstrijden kijken, dressuur en springen, de eerste keer voor ons allebei. We liepen langs de dressuur hekjes (waren geen echte bakken hoor ;) ) en er stonden allemaal auto's langs de zijkant geparkeerd. Wij dachten: Pff... Luie mensen. Dus we liepen gewoon voor de auto's langs. Die persoontjes in één auto: 'Achterlangs, achterlangs!' Wij dachten: Ja doei, ga dan maar staan of je auto helemaal tegen de hekjes aanzetten. Bleek het de jury te zijn :') :').