Begin er een beetje moedeloos van te worden. Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Begin er een beetje moedeloos van te worden.
de fotograaf zag het helmaal zitten en we hebben besloten dat we de thema zomer gaan nemen make up heel natuurlijk lekker in jurkjes en haren los
.
Vrijdag is het zover, super veel zin in!

Verder word je voor castings vaak toch wel gevraagd langs te komen. Zo is er bijvoorbeeld ook 1x per jaar een 'Model Dag' in Utrecht, met allemaal cursussen enzo en catwalk trainingen. Misschien kan je daar eens een kijkje nemen.
Geldt voor iedereen trouwens. Ik ben nog geen ervaren fotografe en heb helaas geen studio tot mijn beschikking, maar ik wil best een keer wat proberen Emmaa_ schreef:Ik wil je best een keer op de foto zetten HasiinaaaxGeldt voor iedereen trouwens. Ik ben nog geen ervaren fotografe en heb helaas geen studio tot mijn beschikking, maar ik wil best een keer wat proberen
Joolien schreef:Het is wel verstandig om als je gaat fotograferen of modellen dat er 1 van de 2 wat ervaring heeft. Anders zit je te gokken wat je moet doen en dat is zonde.
Ik ben alleen een tijdje niet meer actief bezig geweest met fotograferen dus het is weer even inkomen zeg maar