Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_Nadia_ schreef:Wij hadden onze amerikaanse koelkast (jaar oud, maar past niet in onze nieuwe keuken) te koop staan, vraagprijs 350 euro (nieuwprijs 1000 euro, nog met garantie)
Krijg ik serieus een bod van 50 euro. Heb teruggemaild dat ik de groentenlades niet apart verkocht en dat hun bod van 50 euro daarvoor zelfs nog aan de lage kant was. Niets meer gehoord
_Nadia_ schreef:Wij hadden onze amerikaanse koelkast (jaar oud, maar past niet in onze nieuwe keuken) te koop staan, vraagprijs 350 euro (nieuwprijs 1000 euro, nog met garantie)
Krijg ik serieus een bod van 50 euro. Heb teruggemaild dat ik de groentenlades niet apart verkocht en dat hun bod van 50 euro daarvoor zelfs nog aan de lage kant was. Niets meer gehoord
Ghostattack schreef:Ik ben op zoek naar spullen van linkin park. Krijg ik een net mailtje van iemand die wat dingen heeft, dus ik vraag of diegene fotos heeft. Krijg ik terug: heb je skype, dan kan ik een filmpje laten zien.
Misschien goed bedoeld, maar wie weet wat voor een engerd het is haha. Ik heb geen skype, dus dat scheelt weer.
Kasmir schreef:Ik heb ook een pakketje via MP laten verzenden, dat was bijna een maand geleden vanuit België en 't is nog niet bezorgd maar de T&T doet ook gek.
Ik vraag me af of er iemand is die mij een beetje verder kan helpen?
Het Track & Trace nr is: ce329172711be
Ik kan de Track & Trace wel volgen via: http://www.bpost.be/track/ daar staat dat die 17-02 is uitgereikt maar heb nooit wat ontvangen.
Via post.nl kan ik het pakketje niet volgen.. Iemand die mij kan helpen?
Citaat:Hallo
Nee hoor ... Zoekt u verder dan hoor ...
Dav schreef:Zet je in de advertentie ''enkel ophalen''
Krijg je toch reactie's van ander kant NL.![]()
Echter deze man...,ik belde hem
Hij wou het graag hebben en laat de postbode het ''pakket'' bij mij weghalen en hij betaald de verzendkosten.
(spullen zijn redelijk aan de maat,zeg maar lomp groot)
Hij maakt nu het geld over en de postbode komt het deze week halen.
Kent iemand dit? Lijkt wel een soort verkapte dhl aktie....
Beste man was vriendelijk,netje's en duidelijk.
Maar ik vind het wel vreemd!![]()