Grootste Blunder die je ex maakte?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Only_Kiekie

Re: Grootste Blunder die je ex maakte?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-11 19:16

Proest :')

_00_0

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-11 19:17

@hierboven hahahaha :P

Mijn vriend had van een vriendin van mij een smsje gekregen waarin ze vroeg of hij het plafond kwam witten. :+ hij kende het nummer niet btw.
Mijn vriend heeft geen humor dus die zei tegen mij ja zo'n stom wijf dat doet toch niemand etc. etc. Ik zal dr wel vertellen hoe dom ze is.
2 dagen later heeft meneer een nieuwe telefoon, komtie naar me toe ' ehh schat, nou weetjewel met die smsjes, ik dacht dat ik je goede nummer had' Hadtie dus zelfs iets lichts erotisch naar een vreemd meisje gestuurd haha.

Oh en...
Had een foto op hyves gestuurd maar die stond horizontaal ipv verticaal. Dus ik had er bij gezet ' turn your head now'
Dus meneer zit letterlijk scheef met zijn hoofd en zegt' schat ik snap het niet, waarom staat er turn your head now'
Dus ik zeg: ' lief wat ben je nu aan het doen?'
Hij: ' ehh lezen?'

Ja ik kon het dus gaan uitleggen :+

Kipje39

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-11 19:49

Ahhhh dat heb ik met mijn zus gehad, ik was vrolijk aan het bellen met haar en ze hoorde wel dat ik behoorlijk aan het rommelen was.
Dus ze vraagt wat ik aan het doen ben, dus ik zeg dat ik opzoek naar iets ben.
Vraagt ze na een tijdje aan me wat zoek je eigenlijk?
Dus ik antwoord haar dat ik mijn telefoon zoek...
Begint ze te lachen, zegt ze lieve schat wat ben je nu aan het doen????

Juist het ding wat ik zocht had ik aan mijn oor... :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-11 20:09

Haha Pascal, zal het hem vertellen vanavond als ik em zie dat ie niet de enige is :P
We gaan lekker samen knallen op de laatste carnavalavond, benieuwd wat voor blunders ik nu weer ga tegenkomen.

Ex-scharrel van me heeft er gisteren ook een magnifieke uitgehaald, maar die ga ik niet online zetten ivm privacy en herkenbaarheid. Wie hem wil weten moet maar een keertje PB'en, al kan dat wel tot morgen duren eer ik een antwoord geef :)

Typische blunder bij meelf is mijn bril zoeken als ik 'm op m'n neus heb staan, of steevast proberen ijn bril goed te duwen terwijl ik lenzen inheb...

Villanelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-11 22:47

Haha dat doe ik dus dagelijks, m'n bril goed duwen....nog erger; ik had vd week al m'n brillen-schoonmaak-doekje gepakt om m'n bril schoon te maken die ik dus NIET op had :') vieze lenzen in ofzo :+

Kwanyin

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-11 23:04

In de categorie lenzen/bril misschien ook herkenbaar: je suf porren in je oog, je lenzen maar niet te pakken krijgen en denken "tjonge, dat doet wel pijn deze keer, het voelt zo vreemd aan!", om dan tot de conclusie te komen dat je lenzen reeds in het potje zitten en je eigenlijk van plan was ze aan te doen :+ .

Villanelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-11 21:00

Haha da's wel heel suf he :+ :') (maar idd herkenbaar..................)

Dian_Dina

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-11 18:46

Kwanyin schreef:
In de categorie lenzen/bril misschien ook herkenbaar: je suf porren in je oog, je lenzen maar niet te pakken krijgen en denken "tjonge, dat doet wel pijn deze keer, het voelt zo vreemd aan!", om dan tot de conclusie te komen dat je lenzen reeds in het potje zitten en je eigenlijk van plan was ze aan te doen :+ .

hahahah dit is inderdaad heel herkenbaar! Hoe slaperig ben je dan :+..

Dian_Dina

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-11 18:49

Ik heb trouwens ook nog wel een leuke blunder:

M'n ex was niet echt 1 van de meest snuggere personen. Het was zomer en we zaten smiddags lekker op een strandje aan de rivier, en zoals de meeste mensen wel weten denk ik, trekt het water weg wanneer er een groot schip voorbij komt. Ineens trok het water dus helemaal weg, en een aantal minuten daarna komt het weer terug. Zegt ex: Jaa dat komt door de eb en vloed toch?
Ik zeg: eh.. ik weet niet hoor, maar dat duurt meestal een paar uur he :+
Ex: Neee echt, dat is echt eb en vloed hoor!

Juist... Misschien was het niet zo gek dat ik het niet lang met die jongen heb volgehouden, ons 'niveau' van denken lag een beetje ver uit elkaar, hahaha!

HouVanUtopia

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-11 19:09

Haha dat is wel iets idd als je niveau verschilt!

Maar je profiel is zeker neit lang bijgewerkt?
Ging ff je leeftijd spieken haha en staat 17 maar in je geschreven stuk nog 14.

Dian_Dina

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-11 19:46

Haha nee klopt, ben sinds kort weer een beetje actief op bokt, maar heb de moed nog niet verzameld om m'n profiel weer bij te werken :P!

EDIT: Ik heb toch maar even wat verandert, of althans, verwijdert, haha.

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-11 01:25

ahh
ik bedenk me nou ook weer net iets van mijn enige ex...
echt zo erg, niet echt blunder maar wel kneuzig!

Hij wilde leren paardrijden, dus een vriendin en ik fjord van me zus gepakt, voltigeersingel om, roze dekje eronder... Vriendin had een roze sjaaltje om, dus zij doet die af, loopt naar mijn ex toe en wil hem om doen, liep hij boos weg is hij op mijn kamer gaan zitten huilen... :+
hij ging altijd huilen.

Hij wilde leren mennen, wij langs de weg, mijn pony stond voor de kar, gouden pony hoor zal nooit ervandoor gaan maar heeft weleens de neiging als je niet oplet in de berm te willen gaan lopen en aangalopperen. En ik dus tegen hem zeggen dat hij op moet letten, nou deed hij niet dus ik boos geworden en gezegd G*D nou een keer opletten en goed sturen en niet zo laten slingeren we zijn geen spoken. Ging die ook weer huilen :')

Hij was op school boos op mij (hij zat op BBL en ik op VWO, heel verschil helemaal omdat hij nja nogal heer erg apart was en heb niets tegen BBL ofzo maar het ging om het denkniveau vooral) en hij kon zich nooit zo goed uitten op een normale manier... was hij dus boos gooit hij kei hard zijn mobiel door hele school heen... iedereen ons aankijken, schaamde me echt dood :o..
Wij hebben school met aan twee kanten helemaal ramen... en hij was dus weer eens boos en gooide kei hard zijn tas tegen die ramen aan boven mij, omg toen was ik boos, schrok echt zo erg, en was hem eigenlijk al beetje erg zat :+

Andere keer gooide hij ook zijn mobiel door de school, ik pakte zijn mobiel af omdat hij niet te vertrouwen was, hoefde maar op 1 knop te drukken en overal stond desiree (voor de duidelijkheid, ik heet thamar :P).. dus ik was goed neidig, gaf hem een bitchclap en toen gooide hij zijn mobiel achter mij aan...

Hij was bij mij thuis en zei dat zijn mobiel leeg was... pak ik zijn mobiel... gaat die gillen en rukt hem uit mijn handen, toen heeft hij maar toegegeven dat die die hele week niet had zitten leren maar bij een ander meisje had gezeten... en ik daarna nog zo stom geweest hem niet te dumpen maar nog meer met hem hebben gedaan ;(

HTM

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-11 01:45

Hahaha dat wist ik nog niet allemaal sussie

Heb je nog foto's van dat roze dekje op mn fjordje

en moet jij niet slapen???

MJ__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-03-11 14:47

Mijn ex vond zichzelf ook altijd superintelligent,maar hij kon van die uitspraken doen dat iedereen daar echt zat van '' >;) ''.
En dan altijd vinden dat hij het licht had uitgevonden.

En hij heeft zo'n periode gehad,dat ik als antwoord kreeg op ALLES wat ik zei, ''ze is nog jong,ze moet nog veel leren.''
echt irritant :')

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-11 19:48

zo vervelend als mensen denken dat je niets kan... Maarja die ex kon ook gewoon niets :+

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-11 21:12

Wat een ontzettend grappige blunders allemaal! Sommigen zijn wel heel erg, maar kan er wel om lachen! Zelf kan ik me geen blunder herinneren, maar weet nog wel een keer dat ik aan het stoeien was toen ik opeens per ongeluk een knietje (echt een héél hard knietje) gaf in zijn kruis.. Nou die keek me toch scheel en moest gewoon huilen.. Sindsdien nooit meer gestoeit :P

Cchanny

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-11 21:14

Als je met een knietje gaat huilen snap ik het nog wel. :o Dat doet ook erg pijn.

MJ__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-03-11 21:15

Ja mijn ex kon eigenlijk ook niet veel :') ,
hij kon ook echt in het midden van een gesprek de raarste dingen zeggen,die er helemaal niets mee te maken hadden,
en van die moeilijke woorden gebruiken waarvan hij dacht de betekenis te kennen,ook altijd leuk. :+

+ aaaauwtch :')

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-11 21:18

daar heeft mijn vriend nog weleens last van, hij denkt dan een woord te gebruiken en daarmee wijs te doen... en dan faalt die gewoon zo hard, want dan gebruikt die dat woord dus echt zo verkeerd :+ en dan klopt dus ook die hele zin ofzo niet eens :P

Cubone

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-11 21:22

Hmm niet van mn ex maar wel van mn broer een beetje dan.. :')

Ik was lastiggevallen op de fiets door een wielrenner (ongewenste aanrakingen) dus ik kwam helemaal overstuur naar huis, helemaal over de zeik. Mn broer zn scooter gepakt en de 1e best wielrenner die hij tegen kwam aan de kant gezet. Die wielrenner de politie bellen dat hij lastig gevallen werd en vervolgens heeft hij (ja de wielrenner :')) 3 dagen in de cel gezeten _O- Stond er een paar dagen later in de krant: En ze hebben niet eens sorry gezegt! _O- Als ik er aan terug denk oh, oh, oh.. Het was de verkeerde wielrenner, arme man :') Ik moest later achter de confrontatiespiegel.. "Nee.. Dat is hem niet _O-"

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-11 02:20

oh horsii_mine die is echt erg vervelend voor jou ten eerste maar voor die wielrenner ook wel heel erg vervelend zeg

Sting

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-11 11:14

Whaha, wat een actie Horsii_mine!! Natuurlijk vreselijk dat het gebeurd is, maar dat je broer dan ook direct de eerste wielrenner aanhoudt, terwijl hij niet eens weet of dat hem is! Of had jij een beschrijving gegeven en leek hij daar ook op?
Arme wielrenner.... :(:)

Cubone

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-11 11:27

Haha heb enige wat ze gelijk hadden was een spleetje tussen de tanden :') Ik vond het zo geweldig :+ Wel heel banketstaaf voor die wielrenner, maar oh wat heb ik achteraf gelachen (en nu nog steeds :o)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-11 12:12

Geryon schreef:
Wat een ontzettend grappige blunders allemaal! Sommigen zijn wel heel erg, maar kan er wel om lachen! Zelf kan ik me geen blunder herinneren, maar weet nog wel een keer dat ik aan het stoeien was toen ik opeens per ongeluk een knietje (echt een héél hard knietje) gaf in zijn kruis.. Nou die keek me toch scheel en moest gewoon huilen.. Sindsdien nooit meer gestoeit :P

Hahah oeh herkenbaar alleen hij kietelde mij (ik ben echt spastisch als je me kietelt! Echt. Daar kan ik zo niet tegen haha) en ik lag boven op hem en toen bam knie in z'n kruis. :') Deed 'm ook best pijn haha.
Ik vond het dus wel grappig. Stiekem. O:)

Sting

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-11 18:55

Nou ja, niet echt een blunder, maar er wat duidelijk niet overna gedacht :P. Of misschien ook wel, maar dan niet als in: wat zou een vrouw leuk vinden?
Eerste avondje dat ik bij ex zou blijven slapen, vraagt ie wat we zullen kijken. Ik kan kiezen tussen een bergje thrillers en actiefilms (niet echt mijn ding...) en een paar comediens-dvds (hoe noem je zoiets?). Dus ik 1 van de Mike en Thomas shows uitgezocht, die vind ik nog wel grappig. Gaat ie wat te drinken halen, komt ie aan met Cola en Chips.... Tja, ik snap dat je met een groepje mannen je dan prima vermaakt... maar als date? Nou ja, ik was er iig niet zo blij mee! Doe mij maar thee/sap/oid en chocolade/koek/etc :P.
*maarja, misschien mag ik hem dat ook niet kwalijk nemen, ik vond het iig geen leuke actie ;)*