Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
farahtjuh schreef:Grappig, ik ben 1.67 m dus hebben we ook nog bijna dezelfde lengte@pebblesther: tja 65 kilo is een erg mooi gewicht vind ik zelf ben zelf ook maat 1.68
Nagano schreef:Je kunt prima stamppot eten hoor, als je het maar met mate doet en gewoon ietsje minder als normaal. Ik eet 's avonds ook gewoon wat de pot schaft maar ik zorg dat ik niet vol zit en gewoon 1 keer opschep.farahtjuh schreef:vanavondlekker stampot eten een geen chips aan raken
lkkr film kijken en misschien mijn meisjes nog even doen want het weer zit eindelijk een beetje mee.
wel heb ik zelf gemerkt dat toen het weer zo slecht was en ik niet naar een stal hoef te fietsen * heb alles thuis* dat je wel heel weinig doet en dat je dan wel sneller wat lekkers pakt
sorry hoor maar van stampot val je echt niet af
laat die koolhydraten staan zo als aardappels rijst en macaroni en als het kan brood dan val je pas goed en veel af
groetjes nagano
Lins_Vetra schreef:Er is een jarige bij mij op m'n werkDie heeft lekkere spritskoeken neergelegd bij het koffieapparaat
![]()
Ben al gezwicht
Net een soort yoki-drink gedronken (huismerk). niet zo lekker, maar phoe! Dat vult!
Oh, en als je geen honger hebt, maar lekkere trek, dan helpt frisse kauwgom ook!!
Citaat:Ben vandaag al goed water an het drinken! Ik doe gewwon elke keer als ik ga plassen een bekertje water drinken... Ga je vanzelf meer plassen en dus meer drinken