Dat ik een paaltje over het hoofd zag en nu van voor naar achter over de hele zijkant van de auto deuken en dikke krassen heb...
OMG..... Dat is zeker balen idd
MarJon
Geplaatst: 28-12-10 20:18
Quellian schreef:
Dat de arts per se de bronchoscopie via mijn neus wilde doorzetten terwijl de doorgang te smal was. Na een hoop geneuzel en bloed heeft ie me pissig de deur gewezen. Ik heb hem nog wel even sadist genoemd.
Zo. Wat een eikel zeg
marjolein_el
Geplaatst: 28-12-10 20:20
dat ik net hoor dat er vloerverwarming in onze bak zit, maar die niet aan mag
kimmie88
Geplaatst: 28-12-10 20:27
marjolein_el schreef:
dat ik net hoor dat er vloerverwarming in onze bak zit, maar die niet aan mag
En waarom niet? Lekker zonde, juist nu kan je het gebruiken....
Tja ik zou het niet weten? Ik moest wel even lachen toen ik het hoorde, vloerverwarming in een bak, haha
Mereltje
Geplaatst: 28-12-10 20:33
Dat Hotmail de opmaak van een sollicitatiebrief heeft verpest, waardoor er nu tussen sommige alinea's wel meer dan 5 regels zit en bij andere niet. Tijdens het typen zag het er gewoon netjes uit, maar bij verzonden berichten ziet het er dus niet uit! Wat een indruk zal dat geven....
Van de sloomheid der laptop. En van het feit dat ons mam sinds kort post loopt en daar nu alles opgooit omdat ze extra werkt en ik dus veel meer thuis kan doen terwijl ik vakantie heb, en daar ben ik het dus niet zo mee eens
Dat ik nog steeds niets met mijn paard kan doen, terwijl ik juist haar wil trainen aan de longe ivm haar dracht.
concetto
Geplaatst: 28-12-10 21:13
Van een springruiter die mijn paard wou kopen, haar vervolgens niet goed genoeg vond en haar toen terugbracht met 2 kapotte mondhoeken en een beschadigd verhemelte! En wie mag het oplossen..... Juist ik... Ik kan wel brullen!! Wat zijn er toch een hoop eikels op de wereld die denken dat ze kunnen rijden grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
Dat ik op weg naar en tijdens mijn werk meerdere malen bijna moest huilen omdat ik die vervloekte inval echt niet meer trek maar mijn vaste collega is nog steeds niet terug van het ziek zijn... Oh en nu wordt het helemaal feest: ik kan wederom niet slapen.
S_uus