Hier ook grijs en regenachtig. Maar vind dit toch beter dan die sneeuw en gladheid. Morgen weer lekker ff een buitenritje maken. Kan gelukkig weer de straat op.
Wat een verademing! Geen koude handen vanmorgen met hooi voeren en dat is lang geleden! Hier is het vannacht droog gebleven. IK heb net ook even geultjes kunnen trekken voor het sneeuw water en dat loopt goed weg. Er is donderdag een vrachtwagen zand gestort dus met een beetje geluk kan ik die vanmiddag recht gaan trekken. Maar er kan weer worden gereden vandaag!!!!!! Wel rustig aan natuurlijk, want de kans dat ze maandagziekte ( tying up) krijgen is aanwezig. Als nu ook de zon zich even laat zien vandaag, komen we weer een beetje bij van alle ellende.
Yeahh,alles is weer GROEN!In 1 nacht alle witte zooi en ijs weg. Hopen dat het op de wei ook weer helemaal groen is,was best glad gister in de wei.De paardjes lopen heel voorzichtig dan.Hier hele nacht droog geweest,vandaag tegen de 8 graden!beetje lente achtige dag dus.
astridelise
Geplaatst: 11-12-10 10:46
Droog, geen sneeuw meer te zien, maar wel bewolkt. Gisteren waren de bak en de paddock nog 1 drama en de weides niet veel beter, het zou fijn zijn als de paarden naar buiten kunnen. Het erf was gister ook nog 1 grote glijbaan.
Elsskippy
Geplaatst: 11-12-10 11:21
Debski schreef:
Hier ook grijs en regenachtig. Maar vind dit toch beter dan die sneeuw en gladheid. Morgen weer lekker ff een buitenritje maken. Kan gelukkig weer de straat op.
Gisteren regende het best veel en nu is alle sneeuw weg Yes eindelijk!!!
kensha
Geplaatst: 11-12-10 12:42
Hmmmmmm misschien vandaag dus rijden. Draven en een stukje galoperen. Heb die van mij gisteren even in de bak losgegooit en man wat had ze toch onwijs veel energie maja dat is nu wel weer een deel eruit.
Hoop dus vandaag te kunnen rijden om wat energie bij haar uit te gooien, ze wordt veel te dik.
even regen erbij is inderdaad wel beter dan sneeuw.
Laatst bijgewerkt door kensha op 11-12-10 12:46, in het totaal 1 keer bewerkt
Hier is het best zacht vandaag, geen regen wel heel grijs en bewolkt. Heb de paarden al om 9u buiten gegooid en ook de bak begint mooi op te drogen. Hier kunnen we vanmiddag al wel een beetje in rijden. Van mij mag de winter zo blijven, beetje nachtvorst en that's it.
Rienn
Geplaatst: 11-12-10 13:29
dejavu schreef:
Heerlijk, regen!!!!!! Echt genieten!
dejavu
Geplaatst: 11-12-10 13:34
Rienn schreef:
dejavu schreef:
Heerlijk, regen!!!!!! Echt genieten!
Alles beter dan sneeuw. De parkeerplaats is geen ijsbaan meer, de bak ontdooit, ik kan weer rijden straks, geen bevroren tenen meer. Doe mij dit maar.
Hier is alles nog droog. Wij gaan snel de paarden buiten zetten. Snap trouwens helemaal niks meer van die weervoorspellingen. Vorige week stond er nog dat wij hier vanaf woe/don ijs en sneeuw zouden krijgen en nu blijft het droog en zonnig maar wel kouder met 's nachts een paar graden vorst en overdag een paar graden boven 0. Daar doen we het voor. Maar het zal nog wel een keer veranderen.
Bravura
Geplaatst: 12-12-10 10:54
Vrijdagavond lag er nog 10 cm sneeuw, zaterdagochtend was alles weg! Blij dat al het ijs nu ook is weggedooid. Er mag nu weer verse sneeuw vallen!