Zelf heet ik Didi, zou ik zelf nooit uitgekozen hebben!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
noviceh schreef:Bracha vind ik toch zo een gave naam!![]()
Een meisje van het kdv heet I.za-Jazz, vind ik persoonlijk niet mooi. Yoni vind ik een hondennaam (sorry!).
Als wij een jongen krijgen, wordt het nog heel erg moeilijk. Ik vind Arthur, Alexander en Aleck hele mooie namen en passen ook goed bij de naam van onze dochter.
noviceh schreef:Bracha vind ik toch zo een gave naam!![]()
Een meisje van het kdv heet I.za-Jazz, vind ik persoonlijk niet mooi. Yoni vind ik een hondennaam (sorry!).
Als wij een jongen krijgen, wordt het nog heel erg moeilijk. Ik vind Arthur, Alexander en Aleck hele mooie namen en passen ook goed bij de naam van onze dochter.
Picassox schreef:Ik vind zelf Engelse of Franse namen erg mooi!
Zelf heet ik Penny, (afkorting van Penelope), en ik blijf het origineel vinden!
Rebel_Jits schreef:Boomerang schreef:Ehm, meisjesnaam voor Jockuh, Ninthe? Marte en Mirthe vind ik er ook leuk bij passen, alleen is dat met een M
Ninthe staat hier ook op het lijstje. Mirthe heeft een nare bijsmaak voor mij, ken alleen maar vervelende Mirthe's.
Wat vinden jullie van River als jongensnaam?
Rebel_Jits schreef:Boomerang schreef:Ehm, meisjesnaam voor Jockuh, Ninthe? Marte en Mirthe vind ik er ook leuk bij passen, alleen is dat met een M
Ninthe staat hier ook op het lijstje. Mirthe heeft een nare bijsmaak voor mij, ken alleen maar vervelende Mirthe's.
Wat vinden jullie van River als jongensnaam?
annebe schreef:Mijn kindjes hebben redelijk aparte namen, hoe al wel Stan natuurlijk wel heerlijk kort en normaal is
Jazzy
Patou
Stan
Nolah-Linge
Mijn man heet Jesse-Beau en ik Annebé