Wat ga jij stemmen??

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Wat ga jij stemmen?

CDA
28 (2%)
PvdA
92 (8%)
SP
121 (10%)
VVD
227 (20%)
PVV
355 (31%)
GroenLinks
97 (8%)
ChristenUnie
14 (1%)
D66
86 (7%)
Partij voor de Dieren
64 (5%)
SGP
4 (0%)
Nieuw Nederland
Geen stemmen
TON
7 (0%)
Mens en Spirit
3 (0%)
Parij één
Geen stemmen
Lijst 17
8 (0%)
Piratenpartij
8 (0%)
Lijst 19
Geen stemmen

Totaal aantal stemmen: 1114

idefix4

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-10 23:58

Ik heb de stemwijzer ingevuld en ik kwam uit bij de PVV.. Als bokkers de Nederlanders goed vertegenwoordigen, zal ie wel heel blij worden... :P

Jildau

Re: Wat ga jij stemmen??

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-10 00:01

Ik vind het echt belachelijk dat er onwijs veel mensen zeggen dat ze gaan emigreren als Wilders MP wordt. Nou ik ben benieuwd hoeveel dat dan ook daadwerkelijk zouden doen want volgens mij is het gewoon grootspraak. Slaat toch nergens op kom op zeg..

insun

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-10 00:02

stefan3 schreef:
:D
En om een ieder uit de droom te helpen.... dit gaat ook op voor de zogenaamde groene, zuinige en milieuvriendelijke auto's.
Dit alles heeft niks maar dan ook totaal niks met milieu te maken, het gaat hierbij om omzet, werkgelegenheid en de economie draaiend houden.
en nee, groenlinks gaat niet mijn stem krijgen... ze praten over dingen waar ze totaal geen verstand van hebben.

Heb je hier een onderbouwing van? (Link?)

Nies_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-10 00:03

Die 'groene' auto's.. zuinig in gebruik ja, maar die dingen moeten ook gemaakt en gesloopt worden :+

PVV wil een beter leven voor dieren, maar oude tradities behouden, daarbij noemen ze mosselvangst. Of ze bont legaal willen hebben weet ik niet..

Waarom willen jullie dat bont niet legaal is? Als deze dieren een goed leven gehad hebben en op een pijnloze manier geslacht worden, wat is dan het verschil tussen bont, leer of vlees?

Ingmar_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-10 00:04

De PVV wil bont ook verbieden :j

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-10 00:04

Als het illegaal is gaat het er juist erger aan toe denk ik.. Als het legaal is valt het dierenwelzijn tenminste te controleren..

Tayga

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-10 00:05

Ik zal waarschijnlijk idd niet direct verhuizen. Maar ik zou me wel kapot schamen dat ik Nederlander ben.
Hij is tegen het racistische aan. En zijn overige standpunten zijn ook wel bij andere partijen te vinden.

We komen iig weer bovenaan het to-do lijstje van de aanslagen...

Nies_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-10 00:06

Jildau schreef:
Als het illegaal is gaat het er juist erger aan toe denk ik.. Als het legaal is valt het dierenwelzijn tenminste te controleren..

Dat denk ik ook :j

Creatas

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-10 00:11

Ik ga tóch voor SP denk ik. Had eerst GL in men hoofd.. maar pfft.. Nog eens die 2 vergeleken.

Belangrijkste punten voor mij zijn;
Ik ben wel voor hun ideeën over dierenwelzijn (beter gecontroleerd, en aan banden gelegd).
Ook hun standpunt over wajongers/ww/wao kan ik me wel in vinden (ben wajonger nl).

Maar om nu te zeggen dat ik het echt, echt, echt 100% zeker weet... nee...

Astorga

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-10 00:14

Tayga schreef:
Ik zal waarschijnlijk idd niet direct verhuizen. Maar ik zou me wel kapot schamen dat ik Nederlander ben.
Hij is tegen het racistische aan. En zijn overige standpunten zijn ook wel bij andere partijen te vinden.

We komen iig weer bovenaan het to-do lijstje van de aanslagen...

Hier kan ik me volledig in vinden.
Wilders wil bepaalde groepen in de maatschappij volledig buitenspel zetten. Alleen al het idee dat hij serieus na heeft zitten denken om de term hoofddoekjesbelasting (kopvoddentax in Wilders bewoordingen) zo beledigend mogelijk te maken. Dat vind ik echt bizar.

Ik ben echt bang voor wat er in de samenleving gaat gebeuren als hij aan de macht komt en zijn plannen door heeft kunnen zetten voordat zijn partij door ruzie uit elkaar valt.

jiehaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-10 00:22

soeboenoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-10 01:15

Ik hoop met alles wat ik heb dat de SP aan de macht komt, eindelijk weer een beetje orde in dit land en niet overal dat geld afsnoepen van de mensen die het nodig hebben!

Somebitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-10 07:51

Mensen die zeggen dat Wilders racistisch is hebben zeker niet goed opgelet. :n Wilders is niet racistisch, iedereen mag blijven maar als een buitenlander iets doet bijv de criminaliteit ingaat mag hij zijn spullen pakken en naar zijn eigen land vertrekken, terrecht ook!

Abiola

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-10 07:56

Somebitch schreef:
Mensen die zeggen dat Wilders racistisch is hebben zeker niet goed opgelet. :n Wilders is niet racistisch, iedereen mag blijven maar als een buitenlander iets doet bijv de criminaliteit ingaat mag hij zijn spullen pakken en naar zijn eigen land vertrekken, terrecht ook!

Maar wat is precies een buitenlander? Iemand die de NL nationaliteit heeft, is geen buitenlander. En de meesten (ook hier in het topic) hebben bijvoorbeeld moeite met groepjes Marokanen, maar die zijn dus negen van de tien keer gewoon Nederlander, die kun je dus nergens heen sturen, die zijn al thuis.

Somebitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-10 08:01

dus hoeven die ook niet weg.

Kahawa

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-10 08:02

Somebitch schreef:

Dan heeft die maatregel toch geen nut?

gr_roos

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-10 08:03

Maar dat zijn wel de personen die veel overlast veroorzaken.

ceasario

Somebitch

Nee geen nut? Weet je hoeveel illegalen ons land kent?
Plus dat het wilders nog geen racist maakt.
Laatst bijgewerkt door Somebitch op 09-06-10 08:04, in het totaal 1 keer bewerkt

Abiola

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-10 08:04

Skygirl schreef:
Somebitch schreef:

Dan heeft die maatregel toch geen nut?

Precies, maar dat zien de mensen die om die reden op de PVV stemmen natuurlijk niet in, want zo klip en klaar wil Geert het niet brengen natuurlijk ;)

Somebitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-10 08:05

Het lijkt me sterk dat je alleen om die reden op de PVV zou stemmen.

MarliesV

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-10 08:18

Nou Somebitch, ik wil ze de hand niet schudden die alleen daarom op de PVV stemmen. Dan heb je geen arm meer over.

Ik vind Wilders wel discrimineren:
*hij wil de Koran verbieden
*hij wil alle islamitische scholen verbieden
Zo kan ik er nog wel een paar noemen.
Ik vind dit discrimineren. Discriminatie is het uitsluiten of 'pesten' van 1 bepaalde bevolkingsgroep. In dit geval mensen die de Islam aanhangen.

Abiola

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-10 08:19

Somebitch schreef:
Het lijkt me sterk dat je alleen om die reden op de PVV zou stemmen.

Het is wel de issue waar Geert ons alle dagen mee verblijdt. En ik denk ook niet dat het de enige reden is hoor, er zullen ook een hoop mensen tegen de gevestigde orde willen stemmen.
Maar je kunt toch niet volhouden dat de de PVV niet nogal wat zieltjes heeft gewonnen door zijn "beleid" t.a.v. de niet westerse allochtoon? En hij brengt het op zo'n manier dat de mensen die op hem stemmen, (en "last" hebben van bijv. groepjes hangjongeren zonder blond haar) denken dat deze groepjes hard aangepakt gaan worden en zelfs "terug" gestuurd gaan worden. Maar er is geen terug, want de meeste NWA's zijn dus gewoon thuis.

En van mij mogen overigens alle mensen die crimineel verdrag vertonen kei hard aangepakt worden hoor, maar daarbij hoef je natuurlijk geen onderscheid te maken tussen Paul en Ali.

take_one

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-10 08:23

Nou wij gaan zo ook allemaal stemmen, hoop maar dat we niet doodgeschoten worden. :roll:

Somebitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-10 08:27

Nee daar maakt wilders ook geen onderscheid van. Paul zal een zware straf krijgen en Ali gaat terug naar zijn eigen land als hij geen nederlandse is.

Miepje: Dus als jij Nederland BETER wilt maken, ben je gelijk racist als Nederland enkel beter KAN worden om die punten waar te maken? :n