Haha inderdaad. Rdam is gelukkig voor mij niet zo ver! Ik ga morgen gewoon even kijken bij de primark sochtends.. Ik zie wel of ze iets leuks hebben, ga iig geen basichemdjes en basictshirtjes kopen, want die heb ik nu wel genoeg
Ik ben gister in de Primark in Bremen geweest. Was echt superleuk! ik heb 2 grote tassen vol voor ongeveer €95,- Echt vanalles en nog wat, 5 paar schoenen, shirtjes, tassen etc etc etc dus het is écht de moeite waard! en het was niet eens zo heel erg druk daar in de Primark in Bremen!
Op maandag om 12 uur ja. Ik was 4 weken terug nog geweest en ze hadden nog veel dingen hetzelfde.. En weinig leuke jurkjes en geen leuke rokjes.. Alleen van die hele korte.. Dus had weinig deze keer!
Ik heb allemaal wilde geruchten gehoord dat er hier in Almere eentje komt.. maar om eerlijk te zijn hoop ik het niet Dan loopt iedereen erin, nu is het nog vrij uniek.. Daarom winkel ik ook niet meer bij H&M, het is niet meer origineel..
Van H&M heb ik vrijwel alleen die simpele singlets, nu voor 't eerst een andere singlet besteld en heb ook pas voor 't eerst een broek ervan en een short onder weg Vind idd dat t zo veel gezien wordt. Maar dat is net zo met only en veromoda ofzo.
SimoneDV
Geplaatst: 27-05-10 20:44
ja dat vind ik nu ook beetje van de primark, in het begin dacht ik oh ze hebben soms wel leuke dingen en het is de enige winkel in nederland dus dan loopt niet half nederland erin zoals met dingen van H&M. Maar nee half nederland komt gewoon naar die éne primark
Dat is ook zo inderdaad, half Nederland gaat daar dingen kopen.. Vooral die grotere tassen met bloemenprint zie je nu erg veel en die zijn ook goed te herkennen. Beetje jammer is dat, maar ik vind wel dat als je er iets koopt en je het leuk kunt combineren, dat het dan wel gaat.. Er kopen dan wel veel mensen kleren, maar niet allemaal hebben ze dezelfde stijl .