hier ist ook weer raak.... net de paarden weer in training en weer een keertje gereden........ jasses wat een kl(O)te winter! heb er helemaal de balen van!!
Hier is weer een boel gevallen.. Hopelijk is broertje zo thuis, kan die ff vertellen of de wegen een beetje begaanbaar zijn.. Moet nog naar de paards vandaag..
Cerilene_
Geplaatst: 24-01-10 13:17
Hier ook een gezellig wit laagje van een cm of 5. Ben de sneeuw nog niet zat, hoewel met de bus naar mijn paard gaan vanmiddag weer lekker omslachtig wordt, maar dat ben ik ondertussen wel gewend. Gisternacht naar huis fietsen na het stappen was wel ff spannend haha. Heb bijna het hele stuk lopend naast mijn fiets geglibberd, maar niet onderuit gegaan. Ik kan echt gewoon niet fietsen met dit weer. Gister had ik wind mee, dus ging bijna vanzelf, ging veel te hard, maar remmen durf ik niet en sturen ook niet echt (lekker handig, zonder remmen en sturen ga je natuurlijk juist veel sneller op je plaat). En iedere keer als ik over zo'n ijsribbeltje van een autobandspoor ga krijg ik een halve hartverzakking .